Nee, daarvoor heb je een "series 60" Nokia nodig. Eentje met Symbian dus...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:37 schreef Phraze het volgende:
Kan je op de 6280 ook tomtom mobile installeren? Dit i.c.m. een gps apparaat?
Die is ook erg gaafquote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik denk dat deze wel goed bij je zou passen..
[afbeelding]
Dat is de 6111 en in sommige landen al op de markt. Het mag niet al te lang meer duren voor het hier ook verkrijgbaar zal zijn..quote:Op donderdag 17 november 2005 07:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Die is ook erg gaaf![]()
ik wil hem hebben
ik zal binnenkort eens gaan kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat is de 6111 en in sommige landen al op de markt. Het mag niet al te lang meer duren voor het hier ook verkrijgbaar zal zijn..
is het groot?quote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb hem vandaag binnen gehad (de 6280) en het is een waanzinnig toestel.
Beeld, geluid alles is geweldig, geen verkeerde keuze geweest
Waar besteld dan??quote:Op maandag 12 december 2005 18:47 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb hem vandaag binnen gehad (de 6280) en het is een waanzinnig toestel.
Beeld, geluid alles is geweldig, geen verkeerde keuze geweest
quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef Mad-Matt het volgende:
besteld bij GSMtrack, abbo verlenging dus helemaal gratis
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas niet de beste pics, maar het is hier redelijk donker
[edit]
Let niet op het blauwe hoekje wat erop zit, dat is nog de folie op het schermpje
Ik ging ook al snel kijken maar dat is idd de 6270quote:Op maandag 12 december 2005 20:21 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Kwijl
![]()
GSMhuis heeft m nog niet.![]()
[edit]
Is t echt de 6280?? Want op de site van GSMtrack staat alleen de 6270
Ik zie geen vga front cam, dus toch de 6270... Ik schrok al
Die gene met die foto's hierboven heeft wel een 6270 dus misschien heeft dat bedrijf ze importeerd ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:57 schreef VanDerWelMan het volgende:
Niet leverbaar de 6270 in de benelux staat er op de nokia site...![]()
Grijze import dusquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:23 schreef Mad-Matt het volgende:
Het bedrijf haalt ze volgens mij uit Duitsland, handleiding is compleet duitstalig, gsm is echter gewoon in het nederlands
foto met de camera in het donker (niet spetterend, maar ook niet echt lelijk)
[afbeelding]
Dit is toch geen 2MP foto?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:23 schreef Mad-Matt het volgende:
Het bedrijf haalt ze volgens mij uit Duitsland, handleiding is compleet duitstalig, gsm is echter gewoon in het nederlands
foto met de camera in het donker (niet spetterend, maar ook niet echt lelijk)
[afbeelding]
Van tweakers dat word dus nog even wachten...quote:Geachte,
Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
De Nokia 6280 wordt pas in febuari uitgeleverd.
Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline
Damn!!!quote:Geachte heer, mevrouw,
U heeft bij ons een Nokia 6280 Black besteld, onder ordernummer ******. Helaas moeten wij u meedelen dat onze levering is vertraagd. Wij verwachten onze bestelling nu omstreeks 20/01/06 binnen te krijgen.
Deze vertraging kan diverse oorzaken hebben. Meestal wordt deze veroorzaakt door een te geringe levering aan de desbetreffende leverancier.
U ontvangt bericht zodra uw bestelling wordt verzonden of klaar ligt om afgehaald te worden. Wij bieden u onze excuses aan voor eventuele ontstane overlast.
Met vriendelijke groet,
Het team van Webshopping.
Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
ja maar jij hebt een crappy sony ericsson en dit is een degelijke nokiaquote:Op donderdag 15 december 2005 17:23 schreef Markster het volgende:
Zolang wachten voor een telefoon die allang niets bijzonder meer is. Mijn V800 is qua specs nog beter dan dit lelijke ding.
Hahahaha, als er 1 goed merk is, is het wel SE.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een crappy sony ericsson en dit is een degelijke nokia![]()
Ben ik het niet mee eens. Tis een degelijk merk, maar niet meer dan Nokia danwel Samsung.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Hahahaha, als er 1 goed merk is, is het wel SE.
Heb ook een SE. T210i ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Hahahaha, als er 1 goed merk is, is het wel SE.
Misschien niet meer, maar minstens net zo degelijk, en dus absoluut niet crappy.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Tis een degelijk merk, maar niet meer dan Nokia danwel Samsung.
Je moet ook niet de budget-telefoons nemenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Heb ook een SE. T210i ofzo.
Verschrikkellijk traag klote ding....![]()
Geef mij maar Nokia.
Nokia heeft de slag momenteel gewoon dik verloren. Das idd een feit, en ik zie met de komende producten geen verbetering..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Misschien niet meer, maar minstens net zo degelijk, en dus absoluut niet crappy.
Daarbij zijn SE's gewoon een stuk verder dan nokia, meestal mooier en menu is vrijwel altijd beter. (dan nokia dan, samsung is vrijwel net zover en degelijk (buiten dat het wel erg lang duurde voordat ze eindelijk bluetooth gingen gebruiken)
Wel als t alleen voor t werk is.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef Markster het volgende:
[..]
Je moet ook niet de budget-telefoons nemen
Alleen de 1100 bestaatquote:Op donderdag 15 december 2005 22:18 schreef Markster het volgende:
Hou op hoor, nokia 1100 en 2130 en al die bullshit zijn allemaal van die kermis telefoons. 2310 ook.
Heb m net besteld. Effe afwachten dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:45 schreef Da.Rock het volgende:
Damn, ik heb 'm (6280) thuisliggen maar ik kan 'm niet checken omdat ik tot het weekend voor m'n werk weg ben..
Zuuur..
Bevalt ie???quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:45 schreef MI55ILLE het volgende:
Zijn er al meer mensen die de Nokia 6280 in bezit hebben?
ik heb hem nu sinds een dag.
Gisteren besteld, gisteren kreeg ik dit mailtjequote:Geachte klant,
Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk morgen door TPG post bij u aangeboden worden.
In het kader van de veiligheid versturen wij alle bestellingen
met een door ons geprogrameerde pin code, deze code ontvangt u in deze
e-mail, bewaar deze in combinatie met de Pukcode goed!!
LET OP : Treft u in deze mail alleen sterretjes aan, dan houd u dus uw eigen simkaart en blijven alle codes hetzelfde ! !
TELEFOONNR: **********
PINCODE : ****
PUKCODE : ********
LET OP ! Indien u bij uw nieuwe contract de optie nummerbehoud aangeklikt
hebt, en u hebt n.a.v. deze mail vragen betreffende de werkwijze daarvan leest
u dan eerst even aandachtig de uitleg hiervan welke vermeld staat onder
informatie / nummerbehoud op onze website voordat u hierover vragen gaat
stellen.
Met vriendelijke groet,
GSMtrack.nl
Postbus 90
5750 AB Deurne
Tel: 0493 - 39 99 94
Fax: 0493 - 35 43 44
info@gsmtrack.nl
Heb m!!!! Heel mooi, maar ik zet m aan, voer pin in enquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:18 schreef MI55ILLE het volgende:
ja prima, veel mooier als de N70 vind ik (waar die veel mee wordt vergeleken of andere fora)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |