Binnen nu en een maand. Althans volgens de Nokia site.quote:Op zondag 13 november 2005 17:22 schreef Anneque het volgende:
wanneer komt de 6280 in de winkels? ik wacht namelijk echt al 3 maand op die telefoon
Klopt, maar aangezien ie er nog niet is...quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:10 schreef Anneque het volgende:
ja maar dat begint in oktober al toch? of ben ik nou niet goed op de hoogte?
Ik denk dat deze wel goed bij je zou passen..quote:Op woensdag 16 november 2005 19:22 schreef Emel het volgende:
ze zijn erg mooi! hopelijk niet zo groot.
Ik zit te twijfelen tussen verschillende nokia's!
Idd, ik was altijd een trouwe Nokia gerbruiker, maar eenmaal uitgebracht lopen de toestellen al weer achter op de concurrentie.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef Remzz het volgende:
Vind ze ook erg mooi, vind het alleen zo jammer dat Nokia telefoons aankondigt een jaar voordat ze beschikbaar zijn. Nu zijn de specs helemaal niet meer echt bijzonder
Ik heb om dezelfde reden dus een w800 gekocht maar ik kan niet wachten tot de 6280 er is..quote:Op woensdag 16 november 2005 23:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Idd, ik was altijd een trouwe Nokia gerbruiker, maar eenmaal uitgebracht lopen de toestellen al weer achter op de concurrentie.
Sinds de 6230i schaamteloos werd uitgebracht kort na de 6230, was ik al naar toestellen van andere merken aan het kijken.
Je kunt alleen een pre order plaatsen. Het toestel is nog niet op de markt...quote:
Lekker verwarrend...quote:Geachte heer/mevrouw,
Wij bieden het toestel inderdaad aan, het is echter zoals u aangeeft nog niet op
de markt.
--
Met vriendelijke groet,
BesteKeus.nl
Dat vond ik inderdaad een matige actie...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Idd, ik was altijd een trouwe Nokia gerbruiker, maar eenmaal uitgebracht lopen de toestellen al weer achter op de concurrentie.
Sinds de 6230i schaamteloos werd uitgebracht kort na de 6230, was ik al naar toestellen van andere merken aan het kijken.
Nee, daarvoor heb je een "series 60" Nokia nodig. Eentje met Symbian dus...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:37 schreef Phraze het volgende:
Kan je op de 6280 ook tomtom mobile installeren? Dit i.c.m. een gps apparaat?
Die is ook erg gaafquote:Op woensdag 16 november 2005 21:58 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik denk dat deze wel goed bij je zou passen..
[afbeelding]
Dat is de 6111 en in sommige landen al op de markt. Het mag niet al te lang meer duren voor het hier ook verkrijgbaar zal zijn..quote:Op donderdag 17 november 2005 07:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Die is ook erg gaaf![]()
ik wil hem hebben
ik zal binnenkort eens gaan kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat is de 6111 en in sommige landen al op de markt. Het mag niet al te lang meer duren voor het hier ook verkrijgbaar zal zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |