nee hoor , bij invincible zijn verschillende gebruikt en ook diverse liedjes die mj zelf geproduceert heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 01:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eens..
hoe zat het bij Invincible dan? 1 (slechte) producer?
Groetjes, Stanley_ut_Grun
voor welke muzikanten en albums heeft die Pharrell Williams gewerkt dan.. ik ken hem helemaal nietquote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef DrDentz het volgende:
aan Pharrell Williams zou ik het ook wel toevertrouwen hoor.. Michael met z'n schat aan ervaring en skills, Pharrell met zn hipheid en zn stinkende best zal doen want MJ is z'n held qua muziek, heeft ook al meerdere keren aangegeven er dolgraag mee te werken..
En wat heeft Michael nou te verliezen, iedereen zeikt al op Invincible... meer gebash kan hij toch niet krijgen.. zo'n r&b album met Pharrel lijkt me.. "magisch"![]()
Zou wel een hele interessante samenwerking zijn, maar dan moet er wel iemand bij die ze 'afremt', want te druk en te veel tierelantijntjes is ook niet goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:05 schreef DrDentz het volgende:
aan Pharrell Williams zou ik het ook wel toevertrouwen hoor.. Michael met z'n schat aan ervaring en skills, Pharrell met zn hipheid en zn stinkende best zal doen want MJ is z'n held qua muziek, heeft ook al meerdere keren aangegeven er dolgraag mee te werken..
En wat heeft Michael nou te verliezen, iedereen zeikt al op Invincible... meer gebash kan hij toch niet krijgen.. zo'n r&b album met Pharrel lijkt me.. "magisch"![]()
ik denk dat mj juist vaker moet worden afgeremt..quote:Op woensdag 21 december 2005 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zou wel een hele interessante samenwerking zijn, maar dan moet er wel iemand bij die ze 'afremt', want te druk en te veel tierelantijntjes is ook niet goed.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef DrDentz het volgende:
hmm ok ik teken hier wel voor.. wie stuurt er een briefje naar bahrein
MJ woont daar tegenwoordig.. bedoelt DrD.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef DrDentz het volgende:
hmm ok ik teken hier wel voor.. wie stuurt er een briefje naar bahrein
Dat vinden wij ook. Heb je ook een advies?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:58 schreef Diego27 het volgende:
Leuk topic
You Rock My World.. dat was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Laat hem weer clips gaan maken van 10 minuten a la Thriller, Ghost en You Rock My World
Dat vind ik onzin..quote:maar eh.. met zijn huidige uiterlijk, kan hij beter niet zelf meer in de clips spelen
Ik vond de clip van you rock my world niet mooi, omdat mj er raar uitziet in die clipquote:
dat vind ik niet want vooral het stukje.. dat MJ op het podium staat en die gasten naast 'm uit de lucht komen vallen, en dan de schoonmaker etc allerlei geluiden beginnen te maken dat langzaam overgaat in het nummer is al zo geweldig.. dat maakt de clip voor mij niet 'verschrikkelijk'.. het nummer vind ik goed en de dansstukjes ook.. op de bar, het gevecht met billy drago + die andere gasten is ook mooi gemaakt [michael die de peuk uit zn bek trekt etc]quote:You Rock My World.. dat was echt verschrikkelijk
Ghosts was super! ik weet niet wat er anders aan gemoeten had iedereen het mooi te laten vinden want ik zie er geen fouten in.. 10/10.. de dans, de special effects, het acteerwerk van MJ die zoveel verschillende rollen en stemmen gebruikt, de goede muziek 2 Bad, Is It Scary en Ghosts.. perfect toch.. de enige reden dan het Thriller niet overtrof was dat Michael rond deze tijd zo controversieel was geworden.. het was niet echt cool meer om Michael Jackson goed te vindenquote:ghost was mooi
tja, dat is dus eigenlijk alleen omdat het baanbrekend was voor die tijd... als je 'm nu bekijkt vind ik ik 'm niet beter dan Ghosts hoor, de special effects zijn redelijk crappy, de verhaallijn is er ook niet echt [niet meer dan in Your Rock My World], en de dans is niet beter dan in één van zn andere clipsquote:thriller de clip der clips
dat is ook je menig maar ik vind het onzinquote:maar eh.. met zijn huidige uiterlijk, kan hij beter niet zelf meer in de clips spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |