Waarom heb je eigenlijk een kloon dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:28 schreef Havoc het volgende:
Oh en ik rel en flame met deze account, maar in tegenstelling tot jou ben ik wel gekapt met topics totaal verzieken ook al kon me toen een ban niet schelen.
Ik vind dat je wel een kans verdient. Al is het maar puur om dat Owned by Yvonne weg te krijgenquote:
Goed punt, en dan na één a twéé dagen moderatorschap het bijltje erbij neer te gooien. Net zoals FF.quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een kans verdient. Al is het maar puur om dat Owned by Yvonne weg te krijgen![]()
Hoe moeilijk kan het wezen? Je pakt een lijst scheldwoorden, flikkert wat topics ermee dicht. Knipt en plakt soms wat uit de policy. Een paar maanden moet geen probleem zijn. Oh en lekker rellen over net niks in het crew gedeelte.quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Goed punt, en dan na één a twéé dagen moderatorschap het bijltje erbij neer te gooien. Net zoals FF.
Jáááá. En iedere dag mirrors maken om na enkele maanden in een .rar file te verspreiden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het wezen? Je pakt een lijst scheldwoorden, flikkert wat topics ermee dicht. Knipt en plakt soms wat uit de policy. Een paar maanden moet geen probleem zijn. Oh en lekker rellen over net niks in het crew gedeelte.![]()
Goed idee. Ik wil ineens mod wordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 03:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Jáááá. En iedere dag mirrors maken om na enkele maanden in een .rar file te verspreiden.
Noem het maar saai, sommige mensen houden het hele moderatorschap slechts een paar dagen vol, zo druk en zwaar schijnt het te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je toch weer even gelachen in je saaie leventje.![]()
Die mensen hebben dan ook een leven en een baan of een eigen bedrijf en zijn daar al stervensdruk mee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Noem het maar saai, sommige mensen houden het hele moderatorschap slechts een paar dagen vol, zo druk en zwaar schijnt het te zijn.
Als je een leven en baan al als bijzondere omstandigheid ziet, snap ik je welquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:31 schreef Snakey het volgende:
Die mensen hebben dan ook een leven en een baan of een eigen bedrijf en zijn daar al stervensdruk mee.![]()
Heb ik ergens gezegd dat dat bijzondere omstandigheden zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je een leven en baan al als bijzondere omstandigheid ziet, snap ik je wel.
Ik heb een leven en een baan en ben daar stervensdruk mee, dat zul je wel begrijpenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef Snakey het volgende:
Waarom ga jij ONZ niet modden, trouwens?
Slap excuusquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een leven en een baan en ben daar stervensdruk mee, dat zul je wel begrijpen.
Heb je al een mail gestuurd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:12 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik denk dat Ruis de scepter aan mij geeft.
Geheel terecht en logisch.
Uw vrind,
VAC.
het is u gegund !quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:12 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik denk dat Ruis de scepter aan mij geeft.
Geheel terecht en logisch.
Uw vrind,
VAC.
Nou ja, eigenlijk gewoon omdat ONZ het meest ondankbare kutforum is van heel Fok; met de grootste kutusers, de meeste bagger en slowchat en de minst interessante topics.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef Snakey het volgende:
Reeks-posters zouden per definitie uitgesloten moeten zijn.
Ja, sure.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef Dead-Doll het volgende:
Anders word jij toch weer gewoon mod, Snakey?.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk gewoon omdat ONZ het meest ondankbare kutforum is van heel Fok; met de grootste kutusers, de meeste bagger en slowchat en de minst interessante topics.
Niet dat men me op US nu iedere dag even in de wangetjes knijpt, maar in US hoef ik tenminste niet dagelijks door een grote golf van kuttopics, bagger en andere totaal niet boeiende forumvervuiling door te roeien.
En het méést ergerlijke zijn nog de hersenloze infantielen op ONZ, dat is echt op geen enkel ander forum zo extreem.
"Ja hela, wa doede gij met m'n topic? Ik had het keigave openingspost met een plaatje van een bierflesje man!"
En het dan ook nog serieus menen hé!
En dan heb ik het nog niet eens over alle zwakbegaafde primaten die denken dat ze helemaal da bomb zijn met hun incrowd dingetjes.
[14.gif] Mwuuuuuuhaahahahhaa!.
Bier! Wheeeeeeehehehe.
Etc. etc.
Als ik in danny's schoenen stond zou ik serieus een IQ test aan het registratieformulier koppelen, bloedserieus.
Ik zal niet rusten voordat het prachtige verschijnsel dat moderatorschap heet weer aan jou voorgelegd wordt.quote:
Zeker, naar een paddenstoelenhuisje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:51 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar VAC!
Onze date gaat toch nog wel door, als u blauw bent?.
*Proest* jij was een voorbeeldquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef Snakey het volgende:
MUUS, Ruis en Havoc zijn nou ook niet bepaald goede modjes voor ONZ.![]()
Ik was absoluut geen voorbeeld, ik heb er een zogenoemde teringzooi van gemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
*Proest* jij was een voorbeeld.
1 relletje en meneer droop af.
Owja, jij ook nog.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk gewoon omdat ONZ het meest ondankbare kutforum is van heel Fok; met de grootste kutusers, de meeste bagger en slowchat en de minst interessante topics.
Niet dat men me op US nu iedere dag even in de wangetjes knijpt, maar in US hoef ik tenminste niet dagelijks door een grote golf van kuttopics, bagger en andere totaal niet boeiende forumvervuiling te roeien.
En het méést ergerlijke zijn nog de hersenloze infantielen op ONZ, dat is echt op geen enkel ander forum zo extreem.
"Ja hela, wa doede gij met m'n topic? Ik had eenkeigave openingspost met een plaatje van een bierflesje man!"
En het dan ook nog serieus menen hé!
En dan heb ik het nog niet eens over alle zwakbegaafde primaten die denken dat ze helemaal da bomb zijn met hun incrowd dingetjes.
[14.gif] Mwuuuuuuhaahahahhaa!.
Bier! Wheeeeeeehehehe.
Etc. etc.
Als ik in danny's schoenen stond zou ik serieus een IQ test aan het registratieformulier koppelen, bloedserieus.
Mhoaw ik hoef je prive situatie niet te kennen hoor, zit jij niet op te wachten en eerlijk gezegd ik ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was absoluut geen voorbeeld, ik heb er een zogenoemde teringzooi van gemaakt.![]()
Ik ben niet om dat relletje afgedropen, dat heb je van de post die Dago voor me in elkaar geflanst heeft destijds die ik graag aangreep. Wat mijn werkelijke beweegredenen waren heb ik nooit gezegd en ben ik ook niet van plan op het forum. Als je eergister nacht on-line was geweest op MSN had ik je waarschijnlijk (een eerlijk) antwoord gegeven op je vraag waar 'mijn hersencellen' ineens vandaan komen.
Daarom ook de solli met het verzoek voor een dag-mod. Met Dirkh erbij hadden we een goede dekking op de dag en die hebben we niet meer. Daarom lijkt het nu zo erg en daarom lijkt het alsof we alleen maar ff ons quotum komen halen.quote:Anyway, het gaat niet om mij. Je reageerde op het feit dat ik zei dat ik jullie geen goede mods vind. Dat vind ik omdat jullie nauwelijks on-line zijn, en als er iemand on-line er een paar baggertopics gesloten worden waarmee het lijkt alsof 'het quotum' dan wel weer bereikt is en je/jullie weer rustig achterover kan gaan zitten. Waarbij vandaag dan wel een gemiddelde top-bagger- dag was, waarna yvonne de teringzooi enigzins komt opruimen.
botte opmerkingen deed ik ook al voordat ik in de crew zat, geen nut om nu ineens het heilige boontje uit te gaan hangen. Dat zou afbreuk doen aan mezelf. En zie voor het beleid bovenstaande qua aanwezigheid.quote:Daarnaast lijkt het dat wordt gedacht dat je met botte opmerkingen en een paar mensen pisvlek te noemen de boel wel in de hand houdt. Daarvan is dit A whole different ballgame. een goed voorbeeld, je opmerking onder diezelfde melding de ultieme afzwakking waar je vreselijk de mist mee ingaat, (wat moet er nog van geloofd worden?) en vervolgens komt er van het hele 'beleidt' wat je aankondigt geen ene reet terecht en is ONZ op een vreselijke manier aan het verbaggeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |