tieten?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:36 schreef Jett het volgende:
bier?
jouw welkomsttopic was nog niet eens aangemaakt toenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik kreeg dus nooit zulke complimentjes, vandaar dat ik ook gestopt ben des tijds.
Je moet ook grappen maken...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik kreeg dus nooit zulke complimentjes, vandaar dat ik ook gestopt ben des tijds.
Complimenten krijg je altijd pas nadat je gestopt bent!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Daar had je één maand en een dag voor, lame-ass!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
jouw welkomsttopic was nog niet eens aangemaakt toen![]()
Het leek me niks voor 'm. Hij heeft m'n ongelijk bewezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:38 schreef Dirkh het volgende:
Ja. Dat wat zij zegt, maar dan zonder de eerste zin.
CW heeft geen mensenkennis.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:42 schreef FlyingFox het volgende:
Bel Dirk en Pjederdy! Wellichthebben zij nog een 'gaatje'.![]()
![]()
!
ik heb nog steeds het kleurtje + rechten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:48 schreef S1nn3rz het volgende:
![]()
Destijds heb ik gezegd dat ik niet meer zou komen als hij mod zou worden
![]()
Hier ben ik weer!
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb nog steeds het kleurtje + rechten.
Shit, hoe moet dat straks nu met:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
Zeg, wat houdt dat in? Meer tijd buiten internet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
Dat ie 1 keer per week neukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wat houdt dat in? Meer tijd buiten internet?
Dus als blauw helemaal niet?quote:
U hoeft niet te mailen want u bent zojuist gezakt voor de selectiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dus als blauw helemaal niet?
Dat verklaart ook jouw gedrag.
Probeer Havoc maar eens in te halen, dan spreken we elkaar weer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dus als blauw helemaal niet?
Dat verklaartook jouw gedrag.
Bluzze bluzze?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Probeer Havoc maar eens in te halen, dan spreken we elkaar weer.
Shit, had ik al een week vrij genomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
U hoeft niet te mailen want u bent zojuist gezakt voor de selectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |