tieten?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:36 schreef Jett het volgende:
bier?
jouw welkomsttopic was nog niet eens aangemaakt toenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik kreeg dus nooit zulke complimentjes, vandaar dat ik ook gestopt ben des tijds.
Je moet ook grappen maken...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik kreeg dus nooit zulke complimentjes, vandaar dat ik ook gestopt ben des tijds.
Complimenten krijg je altijd pas nadat je gestopt bent!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Daar had je één maand en een dag voor, lame-ass!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
jouw welkomsttopic was nog niet eens aangemaakt toen![]()
Het leek me niks voor 'm. Hij heeft m'n ongelijk bewezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:38 schreef Dirkh het volgende:
Ja. Dat wat zij zegt, maar dan zonder de eerste zin.
CW heeft geen mensenkennis.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:42 schreef FlyingFox het volgende:
Bel Dirk en Pjederdy! Wellichthebben zij nog een 'gaatje'.![]()
![]()
!
ik heb nog steeds het kleurtje + rechten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:48 schreef S1nn3rz het volgende:
![]()
Destijds heb ik gezegd dat ik niet meer zou komen als hij mod zou worden
![]()
Hier ben ik weer!
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik heb nog steeds het kleurtje + rechten.
Shit, hoe moet dat straks nu met:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
Zeg, wat houdt dat in? Meer tijd buiten internet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
Dat ie 1 keer per week neukt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wat houdt dat in? Meer tijd buiten internet?
Dus als blauw helemaal niet?quote:
U hoeft niet te mailen want u bent zojuist gezakt voor de selectiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dus als blauw helemaal niet?
Dat verklaart ook jouw gedrag.
Probeer Havoc maar eens in te halen, dan spreken we elkaar weer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dus als blauw helemaal niet?
Dat verklaartook jouw gedrag.
Bluzze bluzze?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Probeer Havoc maar eens in te halen, dan spreken we elkaar weer.
Shit, had ik al een week vrij genomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
U hoeft niet te mailen want u bent zojuist gezakt voor de selectie.
En wat moet je bovendien met je tijd als het binnenkort weer uit is?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:09 schreef Dirkh het volgende:
En geef toe, je komt toch binnen de 5 minuten klaar. Dan blijft er genoeg tijd over om te modden.
Cerror, I am your shemale father/mother!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:30 schreef cerror het volgende:
Darth Ruis?
It can't be true!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:33 schreef Ruis het volgende:
[..]
Cerror, I am your shemale father/mother!
nee, omdat ik zo hypocriet was dat ik dacht dat ik wel in de crew kon zonder verder enige aanpassingen op het forum qua post gedrag te moeten maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef Xebrozius het volgende:
Je moest weg van de crew omdat jij je niet hield aan je 'voorbeeldfunctie?'
Ohw jij had niet aan de persoon in kwestie duidelijk gemaakt op MSN dat je niet zou veranderen. En dat die persoon daar geen probleem mee had, wat bewezen kan worden met een chatlog...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, omdat ik zo hypocriet was dat ik dacht dat ik wel in de crew kon zonder verder enige aanpassingen op het forum qua post gedrag te moeten maken.
Oeh ik heb macht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohw jij had niet aan de persoon in kwestie duidelijk gemaakt op MSN dat je niet zou veranderen. En dat die persoon daar geen probleem mee had, wat bewezen kan worden met een chatlog...
Een afspraak die al stond voor dat jij de crew inging zeg maar.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:41 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, omdat ik zo hypocriet was dat ik dacht dat ik wel in de crew kon zonder verder enige aanpassingen op het forum qua post gedrag te moeten maken.
Bijna niemand met een tag blijft hetzelfde.. Kijk maar naar kasta... Hef hem in een uniform en hij is bereid om op de snelwegen te gaan staan om auto's te flitsen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:02 schreef Tiemie het volgende:
[..]!!! dude, vanaf de 1e minuut dat je mod was ging je anders posten man.
Hulde!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bijna niemand met een tag blijft hetzelfde.. Kijk maar naar kasta... Hef hem in een uniform en hij is bereid om op de snelwegen te gaan staan om auto's te flitsen.
Dat zou ik eerder zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef Xebrozius het volgende:
Je moest weg van de crew omdat jij je niet hield aan je 'voorbeeldfunctie?'
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bijna niemand met een tag blijft hetzelfde..
Ach ja, anders trek je even een eeuwenoud cliché uit de kastquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bijna niemand met een tag blijft hetzelfde.. Kijk maar naar kasta... Hef hem in een uniform en hij is bereid om op de snelwegen te gaan staan om auto's te flitsen.
Whehehehequote:Op woensdag 15 juni 2005 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, anders trek je even een eeuwenoud cliché uit de kast.
Noem eens één forum, op US na uiteraard, waar ik anders ben gaan posten...
"Ja boehoe, hij is totaal veranderd sinds hij in de crew zit!."
- Euuuh, wat is er aan hem veranderd dan.
Nou...
Nou...
Euuuh....
Hij is blauw!.
Je doet nu mee met die infantiele slowchat op diverse fora.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, anders trek je even een eeuwenoud cliché uit de kast.
Noem eens één forum, op US na uiteraard, waar ik anders ben gaan posten...
"Ja boehoe, hij is totaal veranderd sinds hij in de crew zit!."
- Euuuh, wat is er aan hem veranderd dan.
Nou...
Nou...
Euuuh....
Hij is blauw!.
En jij vertoont nu symptomen van de verzuurde ex-crewquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je doet nu mee met die infantiele slowchat op diverse fora.
Scherpheid en zwarte humor zijn gematigd.
Je durft geen grens meer te overschrijden omdat je als de dood bent om je kleurtje kwijt te raken.
Openbare discussies met de crew zijn passé.
"Ik wil de crew van binnenuit veranderen, fight the system men". Tot dusver ben je als elk ander crewlid. Je gooit eens een topic op slot, scheldt een kutuser uit en ramt je F5 knop naar de kloten in je desbetreffende subforum om users zo snel mogelijk te wijzen op de policy.
Oh nee hoor, ik ben TWEEmaal vrijwillig uit de crew gestapt. Niemand anders die me dat nadoet. het amuseert me dat jullie fok wél zo serieus nemen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
En jij vertoont nu symptomen van de verzuurde ex-crew.
Damn wat ben jij een zeikerd.
Knutquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben TWEEmaal vrijwillig uit de crew gestapt. Niemand anders die me dat nadoet.
Ja, ik kom ditmaal niet meer terug... Ik ben een beetje zat van dat hypocriete gejank waarin er alleen maar over 'de policy & voobeeldfunctie' geluld wordt. Terwijl het gros van de modjes en FA's diverse relklonen hebben en klonen om anoniem te kunnen flamen en schelden.quote:
Niet er over heen lullen Xebrootje. Je bent niet de eerste die 2 keer is weggegaan. Dat even voorop.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, ik kom ditmaal niet meer terug... Ik ben een beetje zat van dat hypocriete gejank waarin er alleen maar over 'de policy & voobeeldfunctie' geluld wordt. Terwijl het gros van de modjes en FA's diverse relklonen hebben en klonen om anoniem te kunnen flamen en schelden.
Niet echt want je blijft er maar op doorgaan.quote:Wat een bullshit zeg, ik ben er gewoon voorgoed klaar mee. Zo simpel ligt het.
Ik weet niet hoe het zit met jouw vermogen tot nadenken maar het lijkt me vrij logisch dat JUIST de crew dit soort klonen hebben. Lekker anoniem afgeven op de usertjes waar ze zo'n hekel aan hebben. En als in de crew al wordt verteld om een kloon te nemen als je eens wil etteren dan weet ik al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:28 schreef Havoc het volgende:
Niet er over heen lullen Xebrootje. Je bent niet de eerste die 2 keer is weggegaan. Dat even voorop.
Maar goed, kom eens met die relkloon bewijzen dan? Ik ben ze zelf namelijk nog niet tegengekomen.
Ik heb van tevoren gezegd dat ik niet zou veranderen dat heb ik ook niet gedaan dus ik maak me nergens druk om. Mijn eigen besluit dus no problem.quote:Oh en ik rel en flame met deze account, maar in tegenstelling tot jou ben ik wel gekapt met topics totaal verzieken ook al kon me toen een ban niet schelen. Dat is nu inderdaad anders omdat ik verantwoordelijkheid heb genomen waar ze me voor aangenomen hebben. En dat is dit forum modereren.
Niet meer dus, ik kan mijn energie beter besteden... (aan slaap bijvoorbeeld, wat ik nu dus ook ga doenquote:Niet echt want je blijft er maar op doorgaan.
Truste.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
Niet meer dus, ik kan mijn energie beter besteden... (aan slaap bijvoorbeeld, wat ik nu dus ook ga doen) .
Whuh?quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En als in de crew al wordt verteld om een kloon te nemen als je eens wil etteren dan weet ik al meer dan genoeg.
Pertinent incorrectquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:18 schreef Xebrozius het volgende:
Je doet nu mee met die infantiele slowchat op diverse fora.
FF in m'n MAT kijkenquote:Scherpheid en zwarte humor zijn gematigd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:59 schreef kastanova het volgende:
Ff een raadseltje tussendoor:
Waarom is een schilderij van Jezus beter dan Jezus zelf?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef kastanova het volgende:
....Je hebt maar 1 spijker nodig om het schilderij op te hangen...
Ah, vandaar die 3 waarschuwingen en idem "persoonlijke gesprekjes met de FA's" binnen 2 weken in verband met policyoverschrijdend gedrag en openbare kritiek jegens crewledenquote:Je durft geen grens meer te overschrijden omdat je als de dood bent om je kleurtje kwijt te raken.
Openbare discussies met de crew zijn passé.
Schelden alle crewleden users uit?!quote:"Ik wil de crew van binnenuit veranderen, fight the system men". Tot dusver ben je als elk ander crewlid. Je gooit eens een topic op slot, scheldt een kutuser uit en ramt je F5 knop naar de kloten in je desbetreffende subforum om users zo snel mogelijk te wijzen op de policy.
Omdat men al in de grote glazen bol had gezien dat je Onzin ging modden en dan is lomp gedrag okquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:58 schreef MUUS het volgende:
Er is nooit tegen mij gezegd dat ik maar een kloon moest nemen. Waarom niet?
Ik voel me buitengesloten.. Oh wacht... dat is misschien mijn eigen schuld.
.
Oh, jij vleier, jij.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:00 schreef Havoc het volgende:
[..]
Omdat men al in de grote glazen bol had gezien dat je Onzin ging modden en dan is lomp gedrag ok.
En jij wilt mod worden?quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:00 schreef LaZZ het volgende:
Zie ik hier nu telkens de TT veranderen of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:00 schreef LaZZ het volgende:
Zie ik hier nu telkens de TT veranderen of ligt dat aan mij?
Overigens MUUS, ik zie dat jij zojuist een baggertopic hebt gesloten van een zekere user. Kijk, dat wordt dan dus mijn taak.quote:
Stuur een foto van uw geslachtsdeel in erecte staat naar MUUS@fok.nl en dan zal zij dat voor je beoordelen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:05 schreef LaZZ het volgende:
Nu weet ik het zeker!
En MUUS, inderdaad ja!
Ik ben capabel.
Trouwens MUUS, waarom zoek je het altijd binnen de crew?quote:
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:58 schreef MUUS het volgende:
Er is nooit tegen mij gezegd dat ik maar een kloon moest nemen. Waarom niet?
Ik voel me buitengesloten.. Oh wacht... dat is misschien mijn eigen schuld.
.
Zodra ik mijn cam heb is dat het eerste wat ik doe.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Stuur een foto van uw geslachtsdeel in erecte staat naar MUUS@fok.nl en dan zal zij dat voor je beoordelen.
quote:
Ik zie je vooral veel bijdragen aan de bagger sc.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Overigens MUUS, ik zie dat jij zojuist een baggertopic hebt gesloten van een zekere user. Kijk, dat wordt dan dus mijn taak.![]()
Ik heb nog nooit wat gehad in de crew.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:06 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Trouwens MUUS, waarom zoek je het altijd binnen de crew?
Op die manier voel ik mij dus genoodzaakt ook mod te worden.
Klopt ja, dat is om de users beter te leren kennen die daar rondhangen. Je moet altijd holen met je vijand.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Ik zie je vooral veel bijdragen aan de bagger sc..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |