Prachtig verwoordquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:14 schreef tong80 het volgende:
Dione we weten dat je googled op je naam en steeds weer op Fok terecht komt. Je moet weten dat onze liefde echt is en van diep komt. Alles is oprecht zelfs de wens dat ik ooit met je het bed mag delen. Ik weet dat als je dit leest erg moet lachen. Maar lieve Dione ik smacht naar je. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet Masturbeer denk aan je. Dus lieve Dione, dikke kusen dat je maar veel strakke truitjes mag dragen boven de Dutch mountains.
![]()
Haha, pas op wat je zegt, hij doet het ook nogquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:10 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
het idee dat er mannen zijn die onaneren op mijn verschijning windt mij best wel op.
Misschien dat die meneer Tong daar eens een foto van kan maken en die mij toesturen?
Zal eens kijken ik heb nog wel wat van dat soort foto's gemaakt door m'n ex. Ik heb je adres dus je kunt ze eerdaags verwachten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:10 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lievies,
het idee dat er mannen zijn die onaneren op mijn verschijning windt mij best wel op.
Misschien dat die meneer Tong daar eens een foto van kan maken en die mij toesturen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:55 schreef komrad het volgende:
wheheh remzz, je hoeft nu niet meteen de mod te gaan uithangen he
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:19 schreef Ripley het volgende:
Tong! die foto in je fotoboek! Je bent best leuk!
Ze komt poepie bruin weer terug.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:04 schreef komrad het volgende:
dione heb ik de laatste dagen niet meer getraceerd
Ja standje 69.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:12 schreef komrad het volgende:
haha, ligt ze met je op het stand dan?
Jan Joost werd heet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:47 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lieffies, moeten die screenshots nou?
Ik vind dat ik wel eens beter op foto's heb gestaan.
Ben wel blij met mijn nieuwe groene overgooiertje.
Kreeg er veel reakties op, hier op de redaktie.
Fuck you. Je hebt het tegen Dione.quote:
Heb vanavond wel een nieuwe monitor gekocht. Dus kom maar op met de pics.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef komrad het volgende:
niet goed tong
Iets over de top. Bespaar me je details Tongquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Niks mis mee ? Dit is de vrouw die je als buur wenst. De door god gezonden Hollandse vrouw. Het meisje waar je 6 jaar lang verliefd op was op de basisschool. De vrouw die je achterlangs wil nemen haar billen rood slaand dat ze kermend zegt ja ik wil meer Tong. Of was de laatste zin iets over de top ?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Niks mis mee ? Dit is de vrouw die je als buur wenst. De door god gezonden Hollandse vrouw. Het meisje waar je 6 jaar lang verliefd op was op de basisschool. De vrouw die je achterlangs wil nemen haar billen rood slaand dat ze kermend zegt ja ik wil meer Tong. Of was de laatste zin iets over de top ?
Vanmiddag gemist. Dus zo maar even genietenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag zonder jasje, dus waarschijnlijk zometeen bij het Tourjournaal weer!
Ja en daar geniet ik dus van.quote:
*Smelt*quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:22 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Zo, mijn werk/uitzending zit er weer op voor vandaag.
Nog steeds tot jullie tevredenheid, zie ik.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:22 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
volgende keer alleen in bh graagquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:22 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind dat ze een te grote kop heeft, en te korte armpjes.
'Mitt doe m'n haarband eens goed, nee niet aan m'n tieten zitten als ik m'n armen omhoog heb.'quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:45 schreef mitt het volgende:
alsof ze de ramen ging wassen.
Ze leest meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:34 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zag gister iemand pleiten voor een ontbloot voorhoofd bij Dione en hop vandaag een haarband in
Er staat niet voor niets Braindamage onder je icoontje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef skiczukie het volgende:
Toch wel een rotkop vind ik.
NEEquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
En heeft ze nou iets met Gerrit Glomser??
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets Braindamage onder je icoontje.
Hij wil er overheen!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:01 schreef komrad het volgende:
tong ben je nu nog niet er overheen?
Het gaat me ooit lukken.quote:
Nu nog wachten tot Dione die legendarische woorden spreekt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong is in ieder geval een jonge God.
Een wielrenner.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:47 schreef Juan Zueco het volgende:
Wie is Gerrit Glomser?
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
* Juan Zueco leest liever WASHCARE
J.
Eenschquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:59 schreef komrad het volgende:
onderste is het mooiste
Ik had het over deze fotoquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou kromme, heb jij effe smaak![]()
Ook dat maar geloof dat diezelfde collega's dat toen tegen Gerrit gezegd hadden. En die had weer naar de mail ofzo gevraagd. Enfin om antwoord te geven ze hebben niks met elkaar zover mijn info reikt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
Ze hebben langdurig mailcontact gehad hoor, die twee. Dioontje is hem toen een keer komen opzoeken, toen hij hier in NL was. Of iets dergelijks.
Tong is opgelukt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:49 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
* Juan Zueco leest liever WASHCARE
J.
Alleen nog die pop in haar hand en ze lijkt Suske welquote:
Ik mag hopen dat je Wiske bedoelt, anders hangt er onderaan haar lijf nog een foutje denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alleen nog die pop in haar hand en ze lijkt Suske wel.
Ondanks dit kleine foutje houden we toch van Dione.
Ahum, klein foutjequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je Wiske bedoelt, anders hangt er onderaan haar lijf nog een foutje denk ik
Wellesquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef methodmich het volgende:
Toch was ze geen vrijgezel meer, las ik toen in de televisiegids.
Nietesquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
Ze was met één of andere BN'er dan hoor tong. Na Chris.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:03 schreef Doekes het volgende:
Ik heb gehoord dat ze met iemand gaat die er zo:uitziet...
Ken je die persoon?quote:
Ze heeft helemaal geen muts op!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:26 schreef juiced het volgende:
Wat een lelijke muts.
Die persoonquote:
eerst aantrekken dan pas oordelenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:26 schreef juiced het volgende:
Wat een lelijke muts.
Die er zo:quote:
Dan ga ik hem trappenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:35 schreef Doekes het volgende:
[..]
Die er zo:uitziet.
Als je hem namelijk zou kennen en ook weet waar zijn huis woont, dan kunnen we hem een keertje opwachten en klappen geven...![]()
Ze heet Dione de GraaFF en tong schrijft al die tijd al Dione de GraaF? Dat zal ze niet leuk vindenquote:
Screenshotje denk ik danquote:
daar moet je al een Rasmussen voor zijn om op te klimmenquote:
een mond is net als een vagina, je moet het voelen van binnenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef skiczukie het volgende:
Maar verder heeft ze toch ook een te groot hoofd en te korte armpjes, zoals ik al eerder zei. En ze heeft een hele vage mond.
Goede houvastquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef komrad het volgende:
toch een vrij aardige kont
nee joh die houvast heb je ergens anders, als je tegen die kont aanketstquote:
Ok nu herken ik de breezertaal.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef _Liquid het volgende:
Het was geen vraag, het was meer zo van... uhm, hallo.. ze is maar lelijk en jullie hebben t maar niet door .... en zie ook dat de meeste hier vieze 30+ers zijn.. ieuw
wat doe je! mn ogen
hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef _Liquid het volgende:
Het was geen vraag, het was meer zo van... uhm, hallo.. ze is maar lelijk en jullie hebben t maar niet door .... en zie ook dat de meeste hier vieze 30+ers zijn.. ieuw
wat doe je! mn ogen
Kloptquote:Op zondag 24 juli 2005 10:21 schreef komrad het volgende:
lange nacht voor dione geweest hehe
Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:55 schreef kriele het volgende:
Zouden jullie haar ook zo geweldig vinden als ze niet van de grote memmen had gehad?
Hoe kun je die 2 prominent in beeld gebrachte talenten nou niet ontdekkenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Dank God dat ze haar talenten niet bij Talpa hebben ontdekt.
ze doet deze smily naquote:
dan weet ik nog wel een leuke smileyquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze doet deze smily na
da's een stille hint naar alle fokkers
wacht maar dat is de volgendequote:Op woensdag 27 juli 2005 00:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan weet ik nog wel een leuke smiley
Guttegut, het was een stil signaal naar die Tong80, of hoe hij ook heet, het ging niet om de smile, maar om mijn kettinkje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
da's een stille hint naar alle fokkers
Ik stel hypotetische vragen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:18 schreef komrad het volgende:
dat weet jij toch wel
Ja hallo ga daar maar hypothetisch over nadenken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:27 schreef komrad het volgende:
en wat is het (hypothetische) antwoord
Mooi en lief toch ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:37 schreef T1andonly het volgende:
Wat een heerlijke verheerlijking hier
JJvG en Tan gaan naar Talpa, dat wordt binnenkort een stuk vaker Dione op tv hoop ikquote:
Er zijn al twee vervangers hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
JJvG en Tan gaan naar Talpa, dat wordt binnenkort een stuk vaker Dione op tv hoop ik![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:01 schreef komrad het volgende:
gebruind is toch ook aantrekkelijk in bed tong
Dione was er ook niet..quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:18 schreef tong80 het volgende:
Tong een dag niet on line en het topic valt dood
Geen excuusquote:
dat heb ik met meerdere dingenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
Dank je jongens. Jullie hebben jong al een goede smaak ontwikkeld.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:40 schreef tong80 het volgende:
Dank je jongens. Jullie hebben jong al een goede smaak ontwikkeld.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:36 schreef Bruce117 het volgende:
Nog een mooie uit de oude doos:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/dione_de_graaff_001[1].1.jpg]afbeelding[/url]]
ga ergens anders die debiele onzin uitkramen knuppelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:17 schreef Xtr3mE het volgende:
Nee jezus Dione ? gadverHeeft ze nog steeds die snor ? Dom diebiel en scheef wijf Waar gaat dit over OMG!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:07 schreef pascalheister het volgende:
ze ziet er weer lekker uit vandaag
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |