ik kon geen andere vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Halló, ik ga ook bij Defensie werken. Waarom heb je alleen maar Luchtmacht linkjes staan?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het klinkt nogal indrukwekkend and all, maar ik heb geen flauw idee wat je gaat doen dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:40 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb gesolliciteerd voor onder officier avionica F16
simpel gezegd onderhoud aan F16's. Krijg 17 maanden opleiding waarvan de eerste 14 weken militaire training zijn. Start pas 12 december dus heb nog even voor ik beginquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het klinkt nogal indrukwekkend and all, maar ik heb geen flauw idee wat je gaat doen dan.
Coole shit. Echt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:46 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
simpel gezegd onderhoud aan F16's. Krijg 17 maanden opleiding waarvan de eerste 14 weken militaire training zijn. Start pas 12 december dus heb nog even voor ik begin
Wou altijd eignelijk al iets bij defensie doen en dit is dan eigenlijk geworden. Moet alleen wat meer aan me krachten werken, zoals in benen, armen en enkels. fysiotherapeut zei vandaag dat me enkels wat zwak waren en omdat ik beetje mager ben dat me benen ook niet heel sterk zijn.quote:
Sja, qua kracht kan ik zelf nog héél veel verbeteren. Helaas, ik zou zo Korps Marinier willen worden, ik heb alleen het idee dat de training echt veel te zwaar voor mij zal zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:52 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Wou altijd eignelijk al iets bij defensie doen en dit is dan eigenlijk geworden. Moet alleen wat meer aan me krachten werken, zoals in benen, armen en enkels. fysiotherapeut zei vandaag dat me enkels wat zwak waren en omdat ik beetje mager ben dat me benen ook niet heel sterk zijn.
Daar ga ik nu dus aan werken en hopen dat die begin december wat beter zijn
zat met paar jongens die bij korps mariniers gingen en bij die krachttesten werden zij zwaar beoordeeld. Je moet echt veel kracht dan hebben in benen, armen en buik/rugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Sja, qua kracht kan ik zelf nog héél veel verbeteren. Helaas, ik zou zo Korps Marinier willen worden, ik heb alleen het idee dat de training echt veel te zwaar voor mij zal zijn.
Door de informatieavond 2 maanden geleden heeft het me over de streep getrokken om hier te solliciteren. Hele grote hangar waar 4/5 F16's stonden, 2 chinooks, 2 cougars en 2 kleine propellor vliegtuigjes waar ook een opleiding van is. Die werden in die hangar gewoon uit elkaar gehaald en zag er ook behoorlijk indrukwekkend uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:03 schreef harlingen het volgende:
Luchtmacht is trouwens wel erg erg gaaf, werken aan F16's
Ik ben zelf 1.85 en weeg 60kg. Voor bepaalde functies is dat wel te weinig maar voor de functie die ik heb gekozen niet. Ligt er dus ook aan wat voro funtie je precies kiest. En ik ben sinds vorige week ook begonnen met meer eten/sporten enzo. Dus dat zal ook wel helpen om me gewicht en kracht te verbeteren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:02 schreef robodorK het volgende:
Die mensen die zeggen dat ze te dun of niet sterk genoeg zijn, wat wegen jullie en hoe lang zijn jullie? Ik ben 70 kg 1.86 maar sterker dan stevig gebouwde vrienden (niet vet) van 10 kilo meer, wat willen ze welniet? (*wordt zenuwachtig*)
defensie![]()
hahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:04 schreef Paulusman het volgende:
Twee vrienden van mij zijn in 2 jaar tijd bij defensie gaan werken. Een zit nu in het 2e jaar op de KMA en wordt opgeleid tot Genie officier, de ander zit sinds augustus ongeveer op de KMS en
[....]
Je zult er ook tegen moeten kunnen om de dingen te doen die je bevolen worden terwijl je zelf absoluut een betere manier weet. Heren, succes!
Ze zijn beiden meestal ieder weekend vrij. Soms hebben ze oefeningen en dan zijn ze het weekend ook bezig. Komt heel af en toe voor. Maar de KMA is eigenlijk gewoon een universiteit en die vage vakken horen er allemaal bij. De KMA cadet zit nu trouwens een half jaar in Enschede. Een of ander samenwerkingsverband tussen de KMA en de UT. Ze zijn beiden 20 jaar oud.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:15 schreef robodorK het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Ik ben ook erg benieuwd naar de inhoud van de kma, ik hoorde van mn pa dat je dan ook socialogie en filosofie krijg e.d. Verder las ik over (militaire) bedrijfskunde, in hoeverre heeft de theorie op de kma met de praktijk te maken? Hoe vaak is die vriend van jou op de KMA eigenlijk vrij? 2 weekenden per maand? 1?
Hoe oud zijn die vrienden van je?
Wat was daar precies saai? Wil daar namelijk gaan solliciteren. Wat deed je daar precies?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:51 schreef PDOA het volgende:
Heb toendertijd nog eens een tijdje bij DTO (Defensie Telematica Organisatie) gewerkt in Soesterberg. Echt supersaai daar!
Was gister ook met wat jongens aan het praten. Paar gingen bij de mariniers. 1 van hun was 108kilo en hij zag dat fietsen dus echt niet zitten. Je begint te fietsen met je eigen gewicht ofzo. Hij had toen wel de 12min gehaald omdat het juist erg meevielquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Rond de 1.85 lang en 65-70 kilogram. Ik moet gewoon even wat spieren kweken de komende jaren om daarna bij de Mariniers te kunnen komen.
Dus als ik het goed begrijp is de weerstand in relatie met je eigen gewicht? Stuk beter dan dat iedereen hetzelfde doet al. Ik twijfel nog sterk om echt bij de Mariniers te gaan, omdat het mij een loodzware training lijkt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:44 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Was gister ook met wat jongens aan het praten. Paar gingen bij de mariniers. 1 van hun was 108kilo en hij zag dat fietsen dus echt niet zitten. Je begint te fietsen met je eigen gewicht ofzo. Hij had toen wel de 12min gehaald omdat het juist erg meeviel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |