Waarom raak je direct zo off-topic? Het is toch niet verplicht om hier hoofdletters en alle correcte leestekens te gebruiken? En laat mij lekker mijn Bert avatar houden...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zou ook eens aan je shift-toetsen gaan werken.... Eindhoven... F16.... hoofdletters aan het begin van de regel.... jaja en die Bert-icon weghalen...
Wat lijkt je zo "gaaf" aan F16-piloot (ja, met een streepje!) als baan? 2 uurtjes per week vliegen, en de rest van de tijd papieren invullen?
uh nee, ik ken een F-16 vlieger van 1,65mquote:Op zondag 26 december 2004 03:49 schreef Furby het volgende:
Nou, trek geen trui of t-shirt aan met daarop groot een f16 of iets dergelijks. Die psychologen zitten al aan de bar rond te kijken als iedereen binnenkomt op Gilze. Dan kan je al meteen vertrekken met de mededeling dat je over 2 jaar het nog eens mag proberen als je volwassener bent.
Je moet 1.81 zijn tot 1.93. Langer dan 1.93 moeten ze je bovenbenen opmeten of je nog wel past in zo'n ding.
dat is een meid en voor meiden gelden andere eisen.quote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef the_Napster het volgende:
[..]
uh nee, ik ken een F-16 vlieger van 1,65m![]()
Voor meer informatie over de keuring van de KLu kan je kijken op www.airwork.nl een hele uitgebreide toelichting
Ze is op dit moment geen F-16 piloot meer.quote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef the_Napster het volgende:
[..]
uh nee, ik ken een F-16 vlieger van 1,65m![]()
Voor meer informatie over de keuring van de KLu kan je kijken op www.airwork.nl een hele uitgebreide toelichting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |