OMG , daar moet ik ook zoooooo voor oppassen, ik ben nogal een meezinger, kweler, swinger... echt idioter zie je ze nergensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Ow ik had m'n mp3 speler gister ook ff geupdate. Ik kwam er vandaag thuis pas achter dat ik me in de trein en op de fiets onbewust belachelijk heb gemaakt door keihard met Coldplay mee te zingen. Noca moest namelijk erg lachen toen ik zo zingend de kamer binnen kwam
Daar heb ik ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG , daar moet ik ook zoooooo voor oppassen, ik ben nogal een meezinger, kweler, swinger... echt idioter zie je ze nergens![]()
Soms floept er toch iets uit, dan schrik me rot
Ik heb waarschijnlijk met m'n ogen dicht mee liggen zingen in de treinquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG , daar moet ik ook zoooooo voor oppassen, ik ben nogal een meezinger, kweler, swinger... echt idioter zie je ze nergens![]()
Soms floept er toch iets uit, dan schrik me rot
Ja maar dan hoor je jezelf en zing je op toonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Daar heb ik ook wel eens last van.
Ik wil ook weleens gaan zingen als ik aan het fietsen ben en geen muziek aan het luisteren ben.
ik zing altijd valsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor je jezelf en zing je op toon
Met een mp3 speler niet
Heel erg NIET
quote:
Geniet je een beetje van het door jezelf geopend topic.quote:
wat een lelijk gebouw op de achtergrond!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:31 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
Weet niet of die al voorbij was gekomen...
Ajax nummertje hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:52 schreef just me het volgende:
* just me me is weer thuis na het golfen
"dit is mijn club.. mijn ideaal"
ik ben niet voor ajax maar dit is zo'n heerlijk nummer!!!!quote:
Wat maakt dat uit? Veranderd toch niks aan dr hoofdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef johannes1986 het volgende:
Zou van heel weinig smaak getuigen...
( En nou maar hopen dat t meisje op de foto geen familie, vrienden of kennissen van iemand op Fok is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |