Neeee geen regen....quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:43 schreef clauwheee het volgende:
Misschien wel
Ik baal zo. Ik kan me echt niet vertonen! Ik heb dikke kussentjes onder m'n ogen en heb amper geslapen door die hooikoorts. Het is echt erg nu, weinig keren dak er zo'n last van had. Ik wil regen!
O oke is goed...ik kan het hier ook wel ff proberen (vanaf mijn stage)quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:42 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik wel ff weten als ik weer thuis ben
Je bedoelt dat stukje op PSV Netwerk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:47 schreef PyTh het volgende:
Iemand die nu thuis zit de VI al in de bus gehad?
Eéééén buitje?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeee geen regen....![]()
Hooikoortspilletjes!!
Ja dat bedoelde ik, maar zoals te verwachten was is het inderdaad een stukje van niksquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stukje op PSV Netwerk?Het staat daar nu ook geschreven, oftewel een stuk van niks.
En: Pienaar![]()
![]()
Tekent geen nieuw contract bij Ajax.quote:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:04 schreef Lionheaad het volgende:
Hooikoortspilletjes zijn idd zwaar kl#te...
Ik gebruik meestal een neusspray. en als het echt te erg wordt heb ik nog oogdruppels.
NEEquote:
Is ie nou nog niet vol?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Of je gaat héééél lang boodsschappen doen,
of wij moeten nu hééél hard gaan posten.
Nog 9 postsquote:
Dat doet 'ie alleen maar als Nigel de Jong in de buurt isquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
NEE
Laat hem maar lekker opzouten naar Benfica met z'n debiele dansjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |