quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zullen we het maar weer over defqon gaan hebben![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Zullen we het maar weer over defqon gaan hebben![]()
[afbeelding]
Ik heb hem gisteren gekeken PHquote:
Viel me zeker niet tegen. Hij viel me heel erg mee zelfs.quote:A Fistfull Dollars
Spamquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
<--- [[url=http://forum.dutchfootballmanagersite.nl/Smileys/classic/hakken.gif]afbeelding]
[/url]
gaan jullie nog stoppen met trainen?quote:
dat moet ik ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon gaat volgende maand lessen voor z'n rijbewijs geval.
Ik moet zoveel nog, nog een vriendin krijgen, nog vast werk zoeken en een leven zoeken damn.quote:
tegenvallen zou ook niet goed zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gekeken PH
[..]
Viel me zeker niet tegen. Hij viel me heel erg mee zelfs.
Ik heb met de vjenne rednex mee getraint hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef 9christensen het volgende:
[..]
gaan jullie nog stoppen met trainen?
Nee maar ik verwachten een duidelijk mindere film als The good the bad and the ugly dat viel reuze meequote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegenvallen zou ook niet goed zijn
ik dacht dat jij aan het bierdrinken gingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
Ok, ik stop.
Tot over een uur ofzo. Is er vast al een nieuw topic.
hij kon 't niet aanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij aan het bierdrinken ging
quote:
Ik kom hier om het uur buurtenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij aan het bierdrinken ging
Wat valt er te vieren dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:01 schreef DeTolk het volgende:
* DeTolk die aan de champagne zit, iemand nog een glaasje?
Feli, voor welke opleiding ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk geslaagd, vandaag laatste herkansing.
Mooi, en nu...quote:
Maar jij had rookworst tong.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ik zie nu pas waarom mijn topic op slot ging. Nou succes Golfert met je topicje.
Gefeliquote:
verder studeren, HBO ITquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, en nu...
Verder studeren of werk (zoeken) ?
De leraar die vanmorgen herkansing gaf, begon op het laatst gewoon hints te geven bij bepaalde sommenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gefeli. Ik heb als goed is m'n ICT binnen en mag gaan werken
Oke, veel succes alvast.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
verder studeren, HBO IT
en nog bijbaantje erbij zoeken. wil andere auto nl.
Bij een beetje IT bedrijf krijg je die gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
verder studeren, HBO IT
en nog bijbaantje erbij zoeken. wil andere auto nl.
Ik kan wel HBO doen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
De leraar die vanmorgen herkansing gaf, begon op het laatst gewoon hints te geven bij bepaalde sommen
![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik kan wel HBO doen hoor, maar ik zie er voor de ICT het nut meer niet van in. MBO of HBO moeilijk is het toch om een baan te krijgen
Dat Dönerbahce (een voetbalteam dat meedoet in de interne competitie van de Radboud Universiteit Nijmegen) zich vanavond heeft weten te plaatsen voor de halve finales van de beroemde en beruchte interne competitie. Ons team bestaat uit enkele voetballers die ergens in de 3e en 4e klasse ballen aangevuld met harde werkers die kwaliteit compenseren met inzet. Ik ben de keeper van het team, enerzijds omdat ik niet kan voetballen en anderzijds omdat ik als volleyballer niet bang ben voor een bal en er niemand anders wil keepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |