Geweldige foto! Ja met bokeh denk ik...maar who cares...gewoon geweldige foto! ow, dat is 2 keerquote:
Dank je peaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geweldige foto! Ja met bokeh denk ik...maar who cares...gewoon geweldige foto! ow, dat is 2 keer![]()
Wat een treurige constatering.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn ontwikkeling is al jaren afgerond
Mijn soort humor is niet je sterkste kant....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:22 schreef k_man het volgende:
Wat een treurige constatering.
Goed lezen. Ik zeg duidelijk "mijn soort humor" en dat het niet de jouwe was. Cursus begrijpend lezen zou jouw ontwikkeling ook ten goede komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:45 schreef k_man het volgende:
Het was humor? Ik dacht aan een zeldzaam moment van zelfkennis. Jammer hoor.
heh heh.. je had een helder moment zie ikquote:Ik geloof dat ik wel doorheb wiens humor niet bij de ander overkomt...
De eerste foto vind ik niet heel bijzonder, bij de tweede foto komt het onderwerp beter tot z'n recht door de groene achtergrondquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:07 schreef Kaj_A het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, maar... wie is dat eigenlijk???quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:46 schreef pea4fun het volgende:
Geweldige foto! Ja met bokeh denk ik...maar who cares...gewoon geweldige foto! ow, dat is 2 keer![]()
da's de zanger van Intwine..(Roger?) heb je bekant een macrolens voor nodig zo klein is diequote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:55 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Jawel, maar... wie is dat eigenlijk???
Dat is hem jah , en dat is inderdaad een heel klein mennekequote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
da's de zanger van Intwine..(Roger?) heb je bekant een macrolens voor nodig zo klein is die
hele mooie foto Ymke
Binnen deze wedstrijd wel, want de foto heeft een extreem onscherpe achtergrondquote:Op zondag 26 juni 2005 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
#4 is geen bokeh
Weet ik maar deze zend ik ook niet in hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 09:34 schreef k_man het volgende:
Het is wel Bokeh, maar verder wordt ik er niet heel enthousiast van.
Ze kijkt nogal moeilijk en shirtje en huid lijken hier en daar in elkaar over te lopen.
Dan kan deze ookquote:Op zondag 26 juni 2005 12:44 schreef Stephanie_l het volgende:
Binnen deze wedstrijd wel, want de foto heeft een extreem onscherpe achtergrond![]()
Leuke foto! Jammer dat ze haar vinger niet op de sluiterknop heeft. Komt nu net iets minder spontaan en iets te geposeerd over.quote:
Verrek, je hebt gelijk. Inderdaad een vreemde plek.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:13 schreef Pinobot het volgende:
Ze heeft haar vinger wčl op de knop maar deze zit op een nogal vreemde plaats.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |