Oww oke dan heb ik niks gezegd. Ik ben niet zo bekend met de old-skool-praktica'squote:Op zondag 26 juni 2005 17:13 schreef Pinobot het volgende:
Ze heeft haar vinger wčl op de knop maar deze zit op een nogal vreemde plaats.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
leuke foto.
maar zit er nou een spelfout in regel 5? het is toch andere cultuur?
is ook wel weer zoquote:Op maandag 27 juni 2005 09:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja dat klopt..Maar ja ik heb 't niet geschreven (en zij trouwens ook niet).
Eigenlijk vind ik de fout wel grappig in het licht van de betekenis van de zin.
Doe ik daar al die moeite voor...quote:Op maandag 27 juni 2005 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
is ook wel weer zo
maar de foto is leuk gedaan, es een keer geen bloemetje met vage achtergrond
Sja een kwart van de foto's in het wedstrijdtopic zijn bloemenfoto's. Bedenk dan dat je wel een heel mooie foto moet maken wil deze nog eruit springen.quote:
Je hebt natuurlijk gelijk. Ik liep gister bij het nakijken van mijn foto's van die dag tegen de mijne aan, het was niet eens de bedoeling om het zo te maken. Het is dan ook geen inzending, ik wilde alleen laten zien dat ik het idee van de glinstertjes nu wel een keer te pakken heb.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sja een kwart van de foto's in het wedstrijdtopic zijn bloemenfoto's. Bedenk dan dat je wel een heel mooie foto moet maken wil deze nog eruit springen.
Ik vind 99% van de bloemenfoto's overigens sowieso saai. Het is gewoon al TE veel gedaan. Iedereen met een camera met een macrofunctie begint tegenwoordig bloemen te fotograferen.
He ja leuk!! laten we nog een keer uitleggen wat bokeh is, we hebben tenslotte nog 1 dag voor deze wedstrijdquote:Op maandag 27 juni 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Bokeh is niks anders dan 'blur' veroorzaakt door out-of-focus zijn. 'Glinsteringen' waarover ik hier lees zijn leuk maar zijn niet een kenmerk van bokeh.
Ik word gek...quote:Op maandag 27 juni 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Bokeh is niks anders dan 'blur' veroorzaakt door out-of-focus zijn. 'Glinsteringen' waarover ik hier lees zijn leuk maar zijn niet een kenmerk van bokeh.
Zoiets?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:47 schreef Puckzzz het volgende:dat had ik er niet in gezien
die zijn toch meestal roze, blauw of een ander zoet kleurtje? deze zien er een beetje 'viezig' uit
Wel een leuke winkel voor hebbedingetjesquote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Puckzzz het volgende:volgens mij ben jij in 'De Tuinen' geweest ofzo
http://www.lush.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Puckzzz het volgende:volgens mij ben jij in 'De Tuinen' geweest ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |