Zoiets?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:47 schreef Puckzzz het volgende:dat had ik er niet in gezien
die zijn toch meestal roze, blauw of een ander zoet kleurtje? deze zien er een beetje 'viezig' uit
Wel een leuke winkel voor hebbedingetjesquote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Puckzzz het volgende:volgens mij ben jij in 'De Tuinen' geweest ofzo
http://www.lush.nlquote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef Puckzzz het volgende:volgens mij ben jij in 'De Tuinen' geweest ofzo
Zo, dat is rot!quote:Op maandag 27 juni 2005 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
owja, die zit niet bij ons in de buurt geloof ik
Liever iets waarmee iedereen iets kan, en graag met en wat duidelijker omschreven opdracht. Deze was nogal breed uit te leggen omdat de definitie voor velerlei uitleg vatbaar is/was.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:15 schreef Ymke het volgende:
Ik heb zin in een nieuw onderwerp , graag een extravagante dit keer
Beetje extreem, maar wel duidelijke opdrachten ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:28 schreef American_Nightmare het volgende:
'voortplanting'
'zelfmoord'
'agressie'
Hiervoor mag je ook gewoon een verzoekje doen bij de aanwezige fotografen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel II )quote:Op maandag 27 juni 2005 18:37 schreef Ymke het volgende:
pijn
bloed
wreedheid
sm
naaldhakken
bondage
leer
Als fotografe of als model ?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hiervoor mag je ook gewoon een verzoekje doen bij de aanwezige fotografen in Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel II )
Wat mij betreft niet maar ik vergis me soms vreselijk in wat men een goede foto vindtquote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef The_Terminator het volgende:
Maak ik met deze een kans?
[[url=http://foto.phserver.net/IMG_0273_th.jpg]afbeelding][/url]
Leuk ideequote:Op maandag 27 juni 2005 18:31 schreef mvdlubbe het volgende:
"Dode mensen".
Jaquote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef Ymke het volgende:
Als fotografe of als model ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |