klaarquote:
Zoveel tijd erin gestopt en dan zo'n kut bak.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klaar
moet het rippen uit een flashanimatie![]()
nee, klinkt perfect hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef BoJo het volgende:
is bij jullie het geluid ook zo slecht bij net5 ?![]()
waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:06 schreef Spyronius het volgende:
Misschien zijn ze bij jouw met de kabel bezig ofzo.
X5quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:06 schreef BoJo het volgende:
hoe heet die ouwe 4 wiel aangedreven bmw ook al weer? iets met x![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeist is relaaaaaaaaaaaxed negen kilometer van Utrecht
Dan rij je die sloep van de toch offroad kapot ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
ooohja een "ix" is de 4wd aangedreven E30.
ik heb zin om zoiets gruwelijk af te raggen voor een paar maanden![]()
![]()
Stappen in Zeist is een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gedaanquote:
nee die is 4x zo duurquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan rij je die sloep van de toch offroad kapot ?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Volgens mij is hier geen optocht van bouwvoertuigen hoor
Naja d'r is maar een goeie tent en die is meteen rete duur, de rest is alleen maar voor BrEzAh chickies.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stappen in Zeist is een van de meest trieste dingen die ik ooit heb gedaan
Moet je een 2l. Ford Sierra kopen. Goedkoop RWD en nog best rap, kan je helemaal naar de klote rijdenquote:
Nee klopt, ik was ook liever naar de autocross van Menldum gegaan, maar het tijdschrift waar Sandra voortekent viert haar 25 jarig bestaan,en de uitgever en hoofdredacteur zijn Zeistenarenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:19 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Volgens mij is hier geen optocht van bouwvoertuigen hoor
fordquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je een 2l. Ford Sierra kopen. Goedkoop RWD en nog best rap, kan je helemaal naar de klote rijden
Is er tegenwoordig een goeie tent?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Naja d'r is maar een goeie tent en die is meteen rete duur, de rest is alleen maar voor BrEzAh chickies.
Je bent wel erg kieskeurig voor iemand die niet weet wat 'ie wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |