quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
De poema slaat terug. Klikbaar gemaakt

Mietje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:11 schreef Vitalogy het volgende:
Deze url ziet er raar uit. Dus ik klik niet.

Wow, dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:29 schreef style het volgende:
Er gaan nu geruchten dat ze de poema ingesloten zouden hebben en hem dmv honden een boom proberen in te jagen zodat ze hem kunnen verdoven.
Let op: Het zijn alleen geruchten, dus het kan heel goed niet waar zijn.
quote:Cougar is a different hunt. By chance, you may see one at a waterhole while waiting for a boar, but the normal technique is by tracking using specially trained dogs that will follow the cougar's track during daylight.

whehehe dit berichtje heb ik doorgemaild naar Mark in the Dark op Yorin FM en hij las hem voor op de radioquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
De poema slaat terug. http://portal.omroep.nl/mplayer?mpstream=wmbb&mpurl=http://tinyurl.com/87wmj&body=De%20loslopende%20poema%20op%20de%20veluwe%20heeft%20vanavond%20zijn%20eerste%20slachtoffers%20gemaakt.%20Een%20eenheid%20van%20de%20politie%20is%20aangevallen%20door%20het%20dier.%20Twee%20van%20deze%20drie%20agenten%20hebben%20de%20aanval%20niet%20overleefd.%20Een%20derde%20agent%20is%20met%20zware%20verwondingen%20overgebracht%20naar%20het%20ziekenhuis.%20Wij%20wachten%20op%20nadere%20berichtgeving.&titel=%20Poema%20maakt%20slachtoffers%20&genre=Journaal&nav=xagrnCsHEbGcZtHjIfK&refered=ukdrnCsHEbGcZtHnSopBzoB

Ghehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
whehehe dit berichtje heb ik doorgemaild naar Mark in the Dark op Yorin FM en hij las hem voor op de radio![]()

Las vandaag iets over een poema in limburg (?) een aantal jaar geleden... dit zou dan hetzelfde beest zijn was het verhaal. Lijkt me sterk maar goed...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:12 schreef ondeugend het volgende:
Hoe komt het prachtige beest eigenlijk op de veluwe
Ontsnapt uit een circus ? Lijkt me niet toch ?
Er zullen niet veel particulieren zijn met een poema als huisdier en de dierentuinen missen geen poema.

"Toevallig" (;) ) hoorde ik het ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
whehehe dit berichtje heb ik doorgemaild naar Mark in the Dark op Yorin FM en hij las hem voor op de radio![]()

Kan het me bijna niet voorstellen. Ten eerste dat zo een beest jaren weet te overleven in ons drukke Nederlandje. Ten tweede hadden er eerder sporen gevonden moeten worden... karkassen van prooien ( of hebben we ook al gieren op de Veluwe ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:14 schreef Murray het volgende:
[..]
Last vandaag iets over een poema in limburg (?) een aantal jaar geleden... dit zou dan hetzelfde beest zijn was het verhaal. Lijkt me sterk maar goed...

Ach.. lief..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb idd heel wat wild gezien, en vaak met een "crosshair" er over.
![]()
[afbeelding]

Niet op de Veluwe, wel in de Oostvaardersplassen, daar zit al maanden een monniksgier...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen. Ten eerste dat zo een beest jaren weet te overleven in ons drukke Nederlandje. Ten tweede hadden er eerder sporen gevonden moeten worden... karkassen van prooien ( of hebben we ook al gieren op de Veluwe ?)

Dat denk ik ook wel ja, maar het is imo niet slecht om experts qua opsporing en vangen in te vliegen naar de Veluwe..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is nogal een verschil tussen een wasbeer en een puma.

Op woensdag daarentegen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zondag houd de puma rust, en vandaag eet ie vis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |