abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29785429
ik was pas in de skihut, waardeloze zaak (maarja wat wil je ook met zo'n naam)
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:45:36 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29786555
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Burton Nee, ik denk dat ze bij Duivesteijn (snowworld ZM) wel de meeste burton kleding hebben.

Iets anders, wil is er wel eens in Ischgl (of hoe je het schrijft) geweest?
Ik, das ruig daar!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_29787081
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:45 schreef XL het volgende:

[..]

Ik, das ruig daar!
zou je er (nog) meer over kunnen vertellen;

Hoe is het liftenplan, is het logisch, is het snel, hoe zit het met wachttijden
Hoe is het gebied? de pistes en off piste?
en is er 's avonds nog wat te beleven?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:59:17 #204
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29788377
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef Kentaro het volgende:

[..]

zou je er (nog) meer over kunnen vertellen;

Hoe is het liftenplan, is het logisch, is het snel, hoe zit het met wachttijden
Hoe is het gebied? de pistes en off piste?
en is er 's avonds nog wat te beleven?
Ik was 13. Ben er nog eens een dagje geweest met een jaar of 17. Het is een taxfree shopping gebied voor gebruinde duitsers in blitse ski-overalls. Men blijft netjes op de gebaande paden, de pistes zijn dan ook prachtig. Met name het Zwitserse deel (Samnaun) is erg modern, dat eisen die blitse duitsers namelijk. Ik vergelijk het graag met Serfaus. Ik ben er niet off-piste geweest omdat ik toen nog groener was dan nu. M.a.w. op mijn 13de kon ik dat nog niet, op mijn 17de kwam het niet zo uit en had ik ook nog weinig ervaring daarin. Ik vond het gebied destijds ok, maar dat is dus gedateerd. Zo'n paar weken per jaar sneeuwt het alleen maar in dat dal daar.... en dan valt er ook zoveel dat ze er een heel seizoen op kunnen teren. Die dorpen die enkele jaren geleden door Lawines werden afgesloten van de buitenwereld was in die hoek. Het nachtleven ken ik niet goed, maar het is in Oostenrijk dus dat zal wel goedkomen. Die blitse Duitsers verpesten het misschien een beetje, maar die verblijven ook vooral in Zwitserland geloof ik. Ik weet niet precies hoe die daar elke dag weer komen. Ik ben niet zo into blitse Duitsers.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:30:07 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29790381
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Kentaro het volgende:
ik was pas in de skihut, waardeloze zaak (maarja wat wil je ook met zo'n naam)
Ben ik helemaal met je eens.
Vind het ook niet bepaald een relaxte naam ofzo

Maar ik heb wel gehoord dat ze er echt super veel kleding hebben. Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan hoe een winkel heet.
Waarom vond je het een waardeloze zaak???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:26:36 #206
71115 Rnej
I walk the line
pi_29793901
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar ik heb wel gehoord dat ze er echt super veel kleding hebben. Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan hoe een winkel heet.
ga ik even op inhaken:

idd veel kleding
maar: duur
weinig keus qua snowboards en bindingen (althans, toen ik er was viel t redelijk tegen)

en er was een dude advies aan t geven over snowboards ... en nja.. hij kwam niet over op mij als iemand die er verstand van had
pi_29794141
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

ze hebben veel kleding, of beter gezegd ze hebben van heel veel merken kleding. Maar dan moet je denken aan o'neill, gaastra een beetje die richting. Ze hebben ook wel wat Burton en andere merken. Het is een beetje het soort winkel waar Rene Froger zijn jaarlijkse modieuze ski outfits koopt.
pi_29794203
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:59 schreef XL het volgende:

[..]

Ik was 13. Ben er nog eens een dagje geweest met een jaar of 17. Het is een taxfree shopping gebied voor gebruinde duitsers in blitse ski-overalls. Men blijft netjes op de gebaande paden, de pistes zijn dan ook prachtig. Met name het Zwitserse deel (Samnaun) is erg modern, dat eisen die blitse duitsers namelijk. Ik vergelijk het graag met Serfaus. Ik ben er niet off-piste geweest omdat ik toen nog groener was dan nu. M.a.w. op mijn 13de kon ik dat nog niet, op mijn 17de kwam het niet zo uit en had ik ook nog weinig ervaring daarin. Ik vond het gebied destijds ok, maar dat is dus gedateerd. Zo'n paar weken per jaar sneeuwt het alleen maar in dat dal daar.... en dan valt er ook zoveel dat ze er een heel seizoen op kunnen teren. Die dorpen die enkele jaren geleden door Lawines werden afgesloten van de buitenwereld was in die hoek. Het nachtleven ken ik niet goed, maar het is in Oostenrijk dus dat zal wel goedkomen. Die blitse Duitsers verpesten het misschien een beetje, maar die verblijven ook vooral in Zwitserland geloof ik. Ik weet niet precies hoe die daar elke dag weer komen. Ik ben niet zo into blitse Duitsers.
Ok, thanks. Klinkt goed. Ik ga maar langs die skihut dan voor ik naar ischgl ga
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:43:54 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29796423
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

ga ik even op inhaken:

idd veel kleding
maar: duur
weinig keus qua snowboards en bindingen (althans, toen ik er was viel t redelijk tegen)

en er was een dude advies aan t geven over snowboards ... en nja.. hij kwam niet over op mij als iemand die er verstand van had
Gelukkig hoef ik geen advies over snowboards
Ik weet precies inmiddels welke boards ik zelf wil gaan testen.

Maar als Rene'tje daar zijn spulletjes koopt... dan denk ik dat ik daar maar weg blijf. Ben niet zo modieus in dat opzicht.
Het is alleen wel frustrerend dat je op websites de vetste dingen ziet staan maar je ziet er maar weinig terug van in de winkel. Of je moet echt naar een shop gaan van dat merk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:18:09 #210
71115 Rnej
I walk the line
pi_29807591
lol, ik koop mijn gear daar echt niet dus

ik had missions nodig in t donkerblauw, maat L .. dus ik overal zoeken, kom ik daar.... stond er alleen maar flow (en een klein beetje burton) .. dat veeeeeeeel te duur was....

en die kleding was idd rene froger style :p
was er gauw weer weg
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:03:38 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29808637
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:18 schreef Rnej het volgende:
flow
pi_29809528
Gister dagje landgraaf gesnowboard. Wel 1 van de betere indoorbanen in Nederland zeg. Alleen jammer dat er nog maar 1 baan open was (de linker baan). de andere banen gaan pas half september open. In ieder geval wel weer vermaakt zeg, mistte alleen wat kleine schansjes op de baan.
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:13:17 #213
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29810400
Nog 135 dagen...
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:39:05 #215
72282 360sjors
King of the Hill
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:41:57 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29812698
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:43:55 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29812761
Had het broertje van Ellen Feiss kunnen zijn....
Wel prachtig natuurlijk, die kleffe Amerikaanse marketing.
pi_29813286
het is jeremy jones (niet de freerider van RS)
best wel tragisch maar ja geld vergoed kennelijk veel.
pi_29813352
Deze is wel ok

http://www.burton.com/eu/gear/productChooser/default.asp

voor mij een Vapor, T6 of Custom X met C60's of P1 Carbon's
hmm, kan er wel mee leven..
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:04:35 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29813405
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef Kentaro het volgende:
het is jeremy jones (niet de freerider van RS)
best wel tragisch maar ja geld vergoed kennelijk veel.
Toevallig, die naam stond ook al in de url...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:08:21 #221
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29813527
Wow.. die plank die er bij mij uitkomt is te ruig!

JAPAN RULES

Uhmm... die quiz zal trouwens wel japans zijn omdat mijn burton-cookies op japans staan....

zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:25:26 #222
71115 Rnej
I walk the line
pi_29819415
de T6 die er nu ook in Wide is .... woohoo :-D
pi_29836869
Mijn volk is nog niet binnen

* Thermo ongeduldig is.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_29837617
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=150&shortMaterialNumber=B6249104

Cold war counter-intelligence.

From decoding rails to documenting the destruction, the Ronin™ Espionage™ Jacket, complete with a low-profile custom digital camera, is the stealth solution for winter warfare. An innovator in integrated outerwear, the fully taped 3L™ shell comes equipped with a removable 2L™ insulated vest. With a couple quick snaps, remove the vest and run with just the essentials.

I'm in love
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:07:11 #225
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29837957
die komen zo uit star wars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')