Ik, das ruig daar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Kentaro het volgende:
[..]
BurtonNee, ik denk dat ze bij Duivesteijn (snowworld ZM) wel de meeste burton kleding hebben.
Iets anders, wil is er wel eens in Ischgl (of hoe je het schrijft) geweest?
zou je er (nog) meer over kunnen vertellen;quote:
Ik was 13. Ben er nog eens een dagje geweest met een jaar of 17. Het is een taxfree shopping gebied voor gebruinde duitsers in blitse ski-overalls. Men blijft netjes op de gebaande paden, de pistes zijn dan ook prachtig. Met name het Zwitserse deel (Samnaun) is erg modern, dat eisen die blitse duitsers namelijk. Ik vergelijk het graag met Serfaus. Ik ben er niet off-piste geweest omdat ik toen nog groener was dan nu. M.a.w. op mijn 13de kon ik dat nog niet, op mijn 17de kwam het niet zo uit en had ik ook nog weinig ervaring daarin. Ik vond het gebied destijds ok, maar dat is dus gedateerd. Zo'n paar weken per jaar sneeuwt het alleen maar in dat dal daar.... en dan valt er ook zoveel dat ze er een heel seizoen op kunnen teren. Die dorpen die enkele jaren geleden door Lawines werden afgesloten van de buitenwereld was in die hoek. Het nachtleven ken ik niet goed, maar het is in Oostenrijk dus dat zal wel goedkomen. Die blitse Duitsers verpesten het misschien een beetje, maar die verblijven ook vooral in Zwitserland geloof ik. Ik weet niet precies hoe die daar elke dag weer komen. Ik ben niet zo into blitse Duitsers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:03 schreef Kentaro het volgende:
[..]
zou je er (nog) meer over kunnen vertellen;
Hoe is het liftenplan, is het logisch, is het snel, hoe zit het met wachttijden
Hoe is het gebied? de pistes en off piste?
en is er 's avonds nog wat te beleven?
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef Kentaro het volgende:
ik was pas in de skihut, waardeloze zaak (maarja wat wil je ook met zo'n naam)
ga ik even op inhaken:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Vind het ook niet bepaald een relaxte naam ofzo
Maar ik heb wel gehoord dat ze er echt super veel kleding hebben. Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan hoe een winkel heet.
Waarom vond je het een waardeloze zaak???
ze hebben veel kleding, of beter gezegd ze hebben van heel veel merken kleding. Maar dan moet je denken aan o'neill, gaastra een beetje die richting. Ze hebben ook wel wat Burton en andere merken. Het is een beetje het soort winkel waar Rene Froger zijn jaarlijkse modieuze ski outfits koopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Vind het ook niet bepaald een relaxte naam ofzo
Maar ik heb wel gehoord dat ze er echt super veel kleding hebben. Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan hoe een winkel heet.
Waarom vond je het een waardeloze zaak???
Ok, thanks. Klinkt goed. Ik ga maar langs die skihut dan voor ik naar ischgl gaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:59 schreef XL het volgende:
[..]
Ik was 13. Ben er nog eens een dagje geweest met een jaar of 17. Het is een taxfree shopping gebied voor gebruinde duitsers in blitse ski-overalls. Men blijft netjes op de gebaande paden, de pistes zijn dan ook prachtig. Met name het Zwitserse deel (Samnaun) is erg modern, dat eisen die blitse duitsers namelijk. Ik vergelijk het graag met Serfaus. Ik ben er niet off-piste geweest omdat ik toen nog groener was dan nu. M.a.w. op mijn 13de kon ik dat nog niet, op mijn 17de kwam het niet zo uit en had ik ook nog weinig ervaring daarin. Ik vond het gebied destijds ok, maar dat is dus gedateerd. Zo'n paar weken per jaar sneeuwt het alleen maar in dat dal daar.... en dan valt er ook zoveel dat ze er een heel seizoen op kunnen teren. Die dorpen die enkele jaren geleden door Lawines werden afgesloten van de buitenwereld was in die hoek. Het nachtleven ken ik niet goed, maar het is in Oostenrijk dus dat zal wel goedkomen. Die blitse Duitsers verpesten het misschien een beetje, maar die verblijven ook vooral in Zwitserland geloof ik. Ik weet niet precies hoe die daar elke dag weer komen. Ik ben niet zo into blitse Duitsers.
Gelukkig hoef ik geen advies over snowboardsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
ga ik even op inhaken:
idd veel kleding
maar: duur
weinig keus qua snowboards en bindingen (althans, toen ik er was viel t redelijk tegen)
en er was een dude advies aan t geven over snowboards ... en nja.. hij kwam niet over op mij als iemand die er verstand van had
quote:
Wie is die snowboard-dr. Phil? Ik vond met name het begin erg sterkquote:
Toevallig, die naam stond ook al in de url...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:01 schreef Kentaro het volgende:
het is jeremy jones (niet de freerider van RS)
best wel tragisch maar ja geld vergoed kennelijk veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |