Voor op die Volkl? Zal wel goed staan, deck is wit ook toch. Ik moest ze gewoon hebben en dan op een wit boardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om die witte cartels ook nog daar te bestellen.. of ze maar gewoon in de shop op te halen....
Idd heeft die een concave, ( 1 van de redenen ook waarom ik hem boven een nieuwe dominant zette )quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:37 schreef Kentaro het volgende:
ik las dat die Volkl een soort van concave heeft, zoals skateboards, dat de edges dus omhoogstaan zodat je niet blijft hangen op rails. Heb je dit al geprobeert? en hou je dan nog wel grip over om 'normaal' te boarden?
Die is toch al uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, wit met groene en rode tinten, stijlvol.
Trouwens, iemand enig idee wanneer de 2006 catagolus van Burton btw uitkomt? Wordt wel eens tijd niet?
Dat vind ik ook wel een nadeel aan die nieuwe buckels idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:34 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nog een set reserve metalen buckels van mijn C16's .
Ben eigenlijk van plan die er op te doen.
Dat plastic heb ik het niet zo op.
Weggeefprijs!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:54 schreef Kentaro het volgende:
mooie verhalen daar zijn ze goed in. Ik heb net de tech & features van de Custom X zitten lezen. Dat ze dat allemaal kunnen maken voor die schamele 649 euro![]()
dat "slappe plastic" wordt op trek belast.. als het goed is, en scheurt niet zomaar....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:46 schreef Thermo het volgende:
Mooi verhaal op die site maar als je buckels niet kapot gaan dan is het je strap wel die altijd nog van slap plastic is.
Ik weet niet of je zelf ook C16's of C60''s gehad hebt etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat "slappe plastic" wordt op trek belast.. als het goed is, en scheurt niet zomaar....
straps scheuren als je aan rails blijft hangen e.d. enne, om ze van stijver plastic te maken maakt vrij weinig uit.... PE is taai en relatief goedkoop, als je t van nog duurder plastic maakt, dan betaal je 30 euro meer voor je bindingen en breken je straps vrijwel even vaak![]()
jah, maar die buckles zijn nu niet meer van metaal toch? , althans, t deel dat in contact is met je strapquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf ook C16's of C60''s gehad hebt etc.
Maar de grootste klacht is dat je met die stalen of alu buckels de ribbels van je strap wegschuurt.
Ik heb thuis een catagolus liggen die al een tijdje uit is, met zo'n plakboekachtig thema, weet niet of dat 2005 of 2006 is. Ik zal vanavond eens checken.quote:
mijn cartels van 04/05 hebben kunstof delen die in contact zijn met t kunststof iig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:41 schreef Thermo het volgende:
dat deel wat in contact stond was idd het probleem
Of voor 05/06 dat niet meer zo is weet ik niet.
Ik heb ook wel getwijfeld maar ik heb 2 paar P1 MD (nu verkocht) en heb er sinds dat ze uitkwamen, ik denk nu 3 jaar, op geboard. Maar nu toch voor de cartels gekozen omdat ze iets stijver zijn, iets lichter zijn en er ubervet uitzien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:55 schreef Thermo het volgende:
Cartels enzo waren het probleem ook niet toen.
Touwens kentaro.
Why de Cartels en niet de gewone P1's?
( Ik zit zelf te twijfelen om P1's omdat ik die team skyback ook al op mijn C16's heb en ik graag een iets kortere highback voor freestyle wil eigenlijk )
Dat is de kracht verdeling op de schoen niet goed. Dus dan moet je of je strap anders afstellen, of je schoenen zijn te slap. Wat voor schoenen heb je???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zelf ook C16's of C60''s gehad hebt etc.
Maar de grootste klacht is dat je met die stalen of alu buckels de ribbels van je strap wegschuurt.
Weet ik dat de krachtverdeling dan niet goed is idd. Hebben ze mij @ frankrijk vorig jaar ook uitgelegd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is de kracht verdeling op de schoen niet goed. Dus dan moet je of je strap anders afstellen, of je schoenen zijn te slap. Wat voor schoenen heb je???
ik heb het gehad met mijn Ride bindingen en ook met mijn P1's. Bij de Ride binding bleek het ook een probleempje met de binding te zijn en ook een beetje omdat ik ander merk schoenen had. Met mijn P1's lag het echt aan de afstelling van de binding.
Als je burton bindingen hebt, moet je ook burton schoenen kopen, als je SP bindingen hebt, koop je Vans schoenen, etc. Werkt het beste.
btw, straps scheuren alleen maar omdat je er onvoorzichtig mee bent. Buckels kunnen nog eerder stuk gaan omdat je ze veel los en vast maakt. Straps gaan alleen stuk als je er op staat staan of als je iets anders ermee doet wat niet hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |