gelukkig, ik maakte me al helemaal zorgen of de beminde gelovigen wel een beetje bruut edoch olijk bemind werden..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Stansfield het volgende:
Even voor Milargo, we zijn lekker aan het second basen hoor dus wij vermaken ons wel. En het is trouwens best lekker zo'n meisje dat lekker op ondekkingstoch gaat![]()
Zeker wel hoor. Maak je daar maar geen zorgen om. Toch bedankt voor je medeleven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:13 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig, ik maakte me al helemaal zorgen of de beminde gelovigen wel een beetje bruut edoch olijk bemind werden..
Nee hoor we second basen alleen maar. Zij bepaald zelf wel wanneer ze er aan toe is. Er zijn niet veel andere dingen waar jij aan kan denken he milagro?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
dus je hebt stiekem sex met haar, haar ouders denken dat jullie nog niet gevreeën hebben?
Probeer je nou te zeggen dat je een man bent, en niet alleen daar aan denkt? Wie houd je voor de gek?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Stansfield het volgende:
Zij bepaald zelf wel wanneer ze er aan toe is. Er zijn niet veel andere dingen waar jij aan kan denken he milagro?
Ik weet niet hoor maar mijn leven draait niet alleen om sex.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat je een man bent, en niet alleen daar aan denkt? Wie houd je voor de gek?
raak een erg gevoelige snaar, of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee hoor we second basen alleen maar. Zij bepaald zelf wel wanneer ze er aan toe is. Er zijn niet veel andere dingen waar jij aan kan denken he milagro?
Hoe het nu gaat tussen ons qua sex vind ik prima. Dat vind ik minder erg dan het grote probleem dat haar ouders van sex maken. Dus dat we niet op vakantie mogen omdat we dan misschien wel eens in de verleiding zouden kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:13 schreef milagro het volgende:
[..]
raak een erg gevoelige snaar, of zo
en heb jij ook nog eens geen gevoel voor humor en neem je dingen soms erg serieus, waar ze niet zo bedoeld zijn?
ik denk aan veel dingen, maar sex vind ik erg belangrijk, ja, binnen een relatie.
het moet tenslotte ook op dat vlak klikken en the proof of the pudding is nog altijd in the eating.
ik had het over dampend geile sex en jij zei dat ik me geen zorgen moest maken.
ik was niet echt serieus, jij dus ook niet, want er is geen geile sex, alleen wat gefrut in de marge
dan moet hen maar eens uitgelegd worden dat die verleiding er hier net zo goed is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe het nu gaat tussen ons qua sex vind ik prima. Dat vind ik minder erg dan het grote probleem dat haar ouders van sex maken. Dus dat we niet op vakantie mogen omdat we dan misschien wel eens in de verleiding zouden kunnen komen.
Dat wel alleen vind ik de reden heel erg idioot. Dat je leuke dingen in je leven niet doet omdat het mogelijk tot sex kan leiden. Hoe vaag is dat. Maar ja dat zal ik maar moeten accepteren ben ik bang.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef milagro het volgende:
nou, als je op sex kan wachten, kun je vast ook wel wachten op een zonvakantie in Spanje, lijkt me
Dat is dus echt dikke bullshit. Mijn vriendin heeft echt geen raar beeld van sex. Zij is juist degene die meestal begint. Alleen wil ze nu nog even niet verder gaan. Dat vind ik een stuk beter dan zo'n sletten vriendin die al met 50 man het bed heeft gedeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:40 schreef Modus het volgende:
Dat geneuzel van 'ik weet niet of ik er al aan toe ben'. Mijn god, dan heb je zooo'n raar beeld van sex, dat gaat echt nooit meer goed komen.
De een kan daar het respect voor opbrengen de ander niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:55 schreef Modus het volgende:
Wat raar dat je je eigen vriendin verdedigt. Ze wil dus gewoon niet neuken, lees ik tussen de regels door
, nou dan hecht ze daar blijkbaar meer waarde aan dan aan andere handelingen. Ik snap dat niet. Als je nieuw voor elkaar bent, snap ik dat je in het begin nog wat (letterlijk) aftast, maar als je daar doorheen bent, hup all the way. Iemand die ik die lol niet gun, komt uberhaupt al niet zo ver bij mij.
Dus of ze vindt jou het neuken niet waard, of ze is bang dat ze in de hel komt als ze nu gaat liggen douwen. Nou, dát is goed voor je libido..
Dat is jouw kant als niet gelovige, ik denk er hetzelfde over.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef Modus het volgende:
Nou ik vind het hartstikke krom. Als onze lieve heer ervoor zorgt dat beide partners elkaar willen bespringen maar ze tegelijkertijd zouden moeten twijfelen omdat onze lieve heer het misschien wel niet goedkeurt, sja ehhh.
Nou bestaat onze lieve heer niet dus die theorie gaat niet op. Maar het is heel simpel hoor, helemaal in het begin van een relatie wil je elkaar letterlijk elke minuut van de dag bespringen, als je weet dat die relatie helemaal goed zit, kan ik niks bedenken waardoor je niet al snel all the way zou gaan. Blijkbaar zit er in die relatie iets nog niet goed, anders kan er nooit een gevoel ontstaan van 'straks heb ik het met hem gedaan en bleek hij niet de ware'.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is jouw kant als niet gelovige, ik denk er hetzelfde over.
ik ben uiteraard ook van mening dat de wanneer beiden er geestelijk en lichamelijk klaar voor zijn, dat het dan ook moet kunnen gebeuren, maar dat ligt voor een gelovige toch echt wat anders.
En wanneer je een relatie aangaat met een gelovige moet je daar respect voor op kunnen brengen, anders moet je er niet aan beginnen.
kijk maar uit dat het respect niet eenzijdig is, want dan kan je lelijk je neus stotenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[/b]
Precies en ik ben er aan begonnen waar ik nog geen moment spijt van heb trouwens dus heb ik er ook respect voor.
Nouja, bij sex kan ik me nog indenken dat je dat "speciaal" wilt houden, maar wat als vrij gewone dingen ook ineens taboe gaan worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:25 schreef milagro het volgende:
nou, als je op sex kan wachten, kun je vast ook wel wachten op een zonvakantie in Spanje, lijkt me
Precies dat is ook precies waar ik dus mee zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, bij sex kan ik me nog indenken dat je dat "speciaal" wilt houden, maar wat als vrij gewone dingen ook ineens taboe gaan worden?
kan ik inkomen, maar niet om het een of ander maar hoe lang zijn jullie nu al samen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies dat is ook precies waar ik dus mee zit.
die worden taboe omdat er dan geen controle meer is, de druk vd omgeving weg valt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, bij sex kan ik me nog indenken dat je dat "speciaal" wilt houden, maar wat als vrij gewone dingen ook ineens taboe gaan worden?
Dan voelt de geloofsbelijder zich schuldig om die gevoelens, want het mag niet, en heeft de instantie die deze walgelijke wetten heeft bedacht macht over de gelovige. Gadverdamme wat een hypocriete honden!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef Modus het volgende:
Nou ik vind het hartstikke krom. Als onze lieve heer ervoor zorgt dat beide partners elkaar willen bespringen maar ze tegelijkertijd zouden moeten twijfelen omdat onze lieve heer het misschien wel niet goedkeurt, sja ehhh.
Hoe doen 2 gelovige mensen dit dan ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:58 schreef Polen het volgende:
Als je even nadenkt is het niet moeilijk om te concluderen dat een relatie met een gelovige niet mogelijk is. Er is immers altijd die relatie met een god die nog veel belangrijker is. En je komt als partner dus op de tweede plaats.
Die slaan de eerste vier woorden van mijn post over.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:07 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hoe doen 2 gelovige mensen dit dan ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef Polen het volgende:
[..]
Die slaan de eerste vier woorden van mijn post over.
Heb je al eens aan trouwen gedacht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:41 schreef Stansfield het volgende:
Precies dat is ook precies waar ik dus mee zit.
Zo. "Uitstellen".quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:15 schreef Black_Tulip het volgende:
Dit topic heeft wel een leuke wending gekregen
Ik heb ook wat toe te voegen. Ik ben zelf niet gelovig, maar mijn zusje en ik zijn allebei christelijk opgevoed en mijn zusje gelooft nog steeds. Zij heeft echter verkering met een eveneens gelovige jongen, inmiddels al ruim een half jaar geloof ik, en pas geleden verklapte ze met hem naar bed te zijn geweest. Het schuldcomplex wat dat oplevert is behoorlijk groot
Mijn ouders weten het volgens mij nog niet. Ze had gezegd dat ze het ooit nog wel aan mijn moeder zou vertellen, maar voorlopig nog niet, ik weet niet of ze het al verteld heeft. Hoewel ze geen maagd meer is en dat volgens haar geloof al een overtreding is van de regel, ziet ze dit niet als gelegenheid om nu toch vooral maar door te gaan met vrijen. Nee, dat doet ze niet, want ze voelt zich er niet prettig bij. Neuken zou je alleen maar mogen doen met de partner waar je het hele leven bij zult blijven en daar is er maar 1 van op de wereld met wie dat kan (uiteraard). Omdat ze niet zeker is dat haar vriend de ware is, wil ze de tweede keer zo lang mogelijk uitstellen.
Die logica trekt ze uiteraard niet zo ver door dat het betekent dat ze nooit weer met haar vriend zal vrijen wegens het feit dat ze nooit zeker zal weten of de relatie tot de dood hen scheidt stand zal houden. Nee, de eerste keer was een foutje en de tweede keer zal, hoewel ze haast zeker weet dat hij plaats zal vinden, ook een foutje zijn.
Ik heb haar gevraagd of ze zich ervan bewust was dat er een grote kans is dat deze relatie vroegtijdig sneuvelt, dat ze misschien het huwelijk niet eens haalt met hem (ze zijn nog maar 17). Het sneuvelen van de relatie zou volgens haar logica betekenen dat ze of niet in staat is om een relatie te hebben met de enige ware, of dat ze de ware nog moet vinden, maar dat ze al heeft gevreeën met een ander. Als het uitgaat met haar vriend, is dat natuurlijk al een flinke klap, maar door de theorie die eraan gekoppeld is, zou het nog veel verwoestender zijn dan normaal. Dat heb ik haar gezegd, maar daar wil ze liever niet over nadenken. Ze houdt liever haar eigen belachelijke en volstrekt ongefundeerde theorietjes in leven dan dat ze de denkpatronen afzweert die haar in de vernieling zullen helpen als de relatie ooit uitgaat
correctie: 10 maanden en NOG GEEN sexquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef Modus het volgende:
Eh, 10 maanden wachten tot je er op mag.. Next.
.
Welke regel is dat precies dan? Welke Bijbeltekst?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:15 schreef Black_Tulip het volgende:
Hoewel ze geen maagd meer is en dat volgens haar geloof al een overtreding is van de regel,
Hoewel ze zegt te geloven dat je de bijbel letterlijk moet nemen, durf ik er mijn geld op te verwedden dat ze niet in staat is om die vraag zelf een-twee-drie te beantwoorden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Welke regel is dat precies dan? Welke Bijbeltekst?
Als je het mij vraagt, heb je verkering met een tijdbom.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:35 schreef Vlindertje87 het volgende:
Nou @ het verhaal dat een relatie niet gaat tussen een gelovige en een niet gelovige.
Bij mij gaat het prima, merk vrijwel niet dat hij echt gelovig is. Hij stelt mij ook niet voor de keus, moet hij niet proberen ook. We respecteren het van elkaar, kunnen het er gewoon over hebben etc.
Eerlijk gezegt denk ik niet dat hij die 'god' echt op een eerste plaats zet, zo erg is hij er niet eens mee bezig.
Ben blij dat hij niet zo streng christelijk is.
Die vriend gelooft precies hetzelfde als zij..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:23 schreef Polen het volgende:
[..]
Zo. "Uitstellen".
Nee, "Wegwezen" zou ik zeggen. Niet tegen jou maar tegen die lamme vriend van haar.
En een tweede keer ook. Is daar in de boeken nog iets over terug te vinden..
Ik ben het volledig met je eens. Al zou ik het anders uitdrukkenquote:Hieraan toegevoegd mijn tirade van eerder over schuldgevoelens. Smerige christenhonden, vuige controlefreaks! Zij voelt zich schuldig om iets prachtigs. Hoe laag is het zoiets moois te veroordelen. Bah!
Wat zijn zijn standpunten eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef Vlindertje87 het volgende:
Schulgevoelens over seks bedoel je? Hmm nee kan verzekeren dat hij daar geen last van heeft hoor, godzijdank![]()
Daarnaast gaat het al 2,5 jaar goed en ik denk eigenlijk dat het wel goed blijft gaan.
Als hij zich nou echt streng aan de bijbel zou houden en tig keer naar de kerk zou gaan zou ik het er moeilijker mee hebben, maar denk ook niet dat we dan een relatie zouden hebben gekregen.
Ach jah we zien wel, we hebben het genoeg over het geloof gehad, ik heb mijn standpunten, hij de zijne, klaar.![]()
Daarom durf ik nooit bij jullie thuis langs te komen, ik ben veel te bang gestenigd te worden ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoewel ze zegt te geloven dat je de bijbel letterlijk moet nemen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |