Terug gaan en retrieve account kiezen, gegevens invullen die je hebt gebruikt om een account aan te maken.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:40 schreef Stime het volgende:
Ik zit nu al een kwartier tegen een "creating account" scherm aan te kijken. Was dit voor iedereen zo of werkt het gewoon niet?
Open een GameSpy account en vul die gegevens eens in. Ik had hetzelfde gezeik.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:40 schreef Stime het volgende:
Ik zit nu al een kwartier tegen een "creating account" scherm aan te kijken. Was dit voor iedereen zo of werkt het gewoon niet?
nou, blijkbaar niet dusquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef Varr het volgende:
[..]
Ze zeiden dat dit opgelost zou zijn in het volledige spel.
Ehm daar is een trucje voorquote:Op maandag 20 juni 2005 00:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Open een GameSpy account en vul die gegevens eens in. Ik had hetzelfde gezeik.
Dat kan je niet weten, want hij is nog niet uit!quote:
Ah! Mondje houden dus he? Als je problemen hebt met het inloggen met een ILLEGALE versiequote:Op zondag 19 juni 2005 13:37 schreef Timmai het volgende:
over een aantal uur maar de maps testen
Wat ben jij een huillie zegquote:Op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef Pecker het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten, want hij is nog niet uit!(tenzij je zo'n gore nepper bent die m via omwegen heeft en dus ILLEGAAL).
edit:
[..]
Ah! Mondje houden dus he? Als je problemen hebt met het inloggen met een ILLEGALE versie
Tja, als ie niet eens 4 dagen kan wachten en denkt glorieus in te kunnen loggen......tja sorry hoor..... Dat zijn de nadelen van leechen zeggen we maar! En terecht.... Noem me maar een huillie, ik speel m over 4 dagen zonder problemen online!quote:
In de final zitten natuurlijk meerdere maps, met alleen deze map zou het wel erg snel gaan vervelenquote:Op maandag 20 juni 2005 14:46 schreef BfEdjah het volgende:
hoe kan dat er is maar 1 map dacht ikof bestaan er ineens meer ofzo
![]()
Je bekijkt t denk ik verkeerd. Je kan nl. unlimited rennen, maarrrr.. je hebt een extra sprint optie. Die sprint is idd maar 20 seconden, maar daarna ren je gewoon nog hoor. En het verschil van maps zit m niet in Single player, Multi player maar het aantal spelers. Die kleine is ook online te vinden in 8vs8 games, met maar 16 players per server. De ander is te groot om van de ene kant naar de andere kant te lopen maar daar komt teamplay bij kijken. Meer voertuigen en dus hopen dat je teammates op je wachten en je een lift geven of een squad joinen en spawnen bij je squadleaderquote:Op maandag 20 juni 2005 15:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Mijn grootste minpunten gebaseerd op de demo:
- Het lopen is duurt simpelweg te lang. De singeplayer map is nu precies goed om lopend te doorkruisen. De multiplayer versie is veels te groot om te lopen. Dat een afgetrainde marinier maar een seconde of 20 kan rennen is al helemaal bullshit.
Das een deel ingebouwd realisme welke overigens server afhankelijk is. Ik heb al op servers gezeten dat ik gewoon al me teammates duidelijk zag, maar heb idd ook al gezien dat t op die setting staat dat als je richt je pas ziet wie het is. Is ook gewenning denk ik. Met de radar en het spotted tooltje kom je er toch redelijk snel achter of t friend of foe isquote:- Je ziet te laat of iemand bij jou hoort of niet met als gevolg dat je op alles schiet wat je tegenkomt. Je moet eerst iemand een tijdje in het vizier hebben voor er een kleur boven verschijnt. Ik snap wel dat t anders je dekking kan verraden maar hier moet iets anders voor verzonnen worden, dit zuigt.
Als het een teamgenoot is zie je het vrijwel gelijk, als het een tegenstander is duurt het een tijdje voordat z'n naam er boven komt. Dit, naast de verschillende pakjes die ze aanhebben, is het makkelijkst om te zien wie waar bij hoort. In het begin vond ik het ook maar vervelend, temeer omdat je het bij BF1942 wel redelijk gelijk ziet, maar ik vind het nu ik er wat mee gespeeld heb eigenlijk wel okay.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:22 schreef UnleashMitch het volgende:
- Je ziet te laat of iemand bij jou hoort of niet met als gevolg dat je op alles schiet wat je tegenkomt. Je moet eerst iemand een tijdje in het vizier hebben voor er een kleur boven verschijnt. Ik snap wel dat t anders je dekking kan verraden maar hier moet iets anders voor verzonnen worden, dit zuigt.
Met die 8vs8 heeft iedere kant maar 1 tank, dan krijg je serieus leuke gevechten. Je kan overigens een tank neerkrijgen met 2 raketten, maar tis wel belangrijk dat je m dan goed raakt. Ook staat er soms een repairmannetje bij, dan kan je schieten wat je wilt maar is t alleen niet echt te doen.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef speknek het volgende:
Ik vind zelf dat er teveel (sterke) voertuigen zijn. Ik snap wel dat het niet zo leuk is om de hele tijd te moeten wachten tot er een tank beschikbaar is, maar spawnen en gelijk drie vijandelijke tanks om je heen hebben is ook niks. Ookal omdat het zo lang duurt voordat je een tank dood hebt met je rocket launcher. En misschien nodigt weinig voertuigen meer aan tot tactischer gebruik ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |