Een helicopter gaat pas vooruit als je de neus een beetje naar beneden brengt. Dus muis een klein tikkie naar beneden bewegen.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ja man, en dat werkte ook niet. Heel vreemd zeg, gewoon met w s a d en ik kom ni vooruit, ga omhoog en crash dan weer ...![]()
je hebt de w s a d plus de pijltjes nodig en als je de pijltjes niet gebruikt je muis maar met de muis lukt mij ook niet das zwaar klote moeilijkquote:Op zondag 19 juni 2005 10:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ja man, en dat werkte ook niet. Heel vreemd zeg, gewoon met w s a d en ik kom ni vooruit, ga omhoog en crash dan weer ...![]()
Hijs toch nog niet uit??quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:03 schreef VoreG het volgende:
Zat net op een server voor 64 spelers, bij de USA. meer dan 10 mensen op de boot om maar te wachten op zo'n vliegtuig.
quote:
Ha daarom schieten die straaljagers me eruit voor afkoelingquote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Droopie het volgende:
een boot op het water. wat wil een mens nog meer
Ja precies,als dat zo blijft is het een dikke nee wel jaquote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat een pokkespel toch ook. Het heeft potentie, maar als die serverbrowser niet snel gefixed wordt ben je mooi zuur met je pre-order.
Quanta kosta?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:40 schreef Droopie het volgende:
niet zo negatief blijft een demo, en zal straks in het begin wel
rustiger zijn.
ik ga hem vrijdag gewoon ophalen bij futurezone
in het hele spel is de serverbrowser ook klotequote:Op zondag 19 juni 2005 20:40 schreef Droopie het volgende:
niet zo negatief blijft een demo, en zal straks in het begin wel
rustiger zijn.
ik ga hem vrijdag gewoon ophalen bij futurezone
Ze zeiden dat dit opgelost zou zijn in het volledige spel.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
in het hele spel is de serverbrowser ook klote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |