Ik zie de optie bij mij thuis wel staan, maar heb voor 1024x768 gekozen. Kan je er niet op klikken ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef Intergalactrick het volgende:
Soory voor m'n laatste post, had het niet echt door.
Maar hoe kan ik nou in 1280 X 1024 spelen?
Nee, zie de optie totaal niet staan in me optiescherm. Hoogtse wat ik kan kiezen is 1280 X 960 (?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zie de optie bij mij thuis wel staan, maar heb voor 1024x768 gekozen. Kan je er niet op klikken ofzo?
Kan alleen de Harrier, maar dat doe je me Squote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef VrijeVal het volgende:
haha ja dat vliegen is echt grappig
hoe laat je trouwens een vliegtuig verticaal stijgen??
Ja nergens tegen aan vliegenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:48 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan dus echt niet vliegen met zo'n straaljager, helicopter lukt aardig, maar die andere..
En je kan ook niet offline oefenen in zo'n vliegtuig..
Iemand tips?
Maak een account aan in BF2 zelf, met een andere username dan je bestaande Gamespy account.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef speknek het volgende:
Ik snap er geen kont van, ik heb gewoon een gamespy account, maar elke keer als ik m'n account wil retrieven zegt ie dat het niet klopt?
Options --> controls in het spel zelfquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef jacco het volgende:
Present
Is er ergens een lijst met alle commando's en toetsen combinaties?
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Options --> controls in het spel zelf![]()
Er zijn geen boeiende commandsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:43 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar iets wat ik kan uitprinten
![]()
Tuurlijk, wel het juiste wachtwoord invoerenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan ik met de volledige versie met dezelfde username spelen?
Ik had hetzelfde. Heb uiteindelijk maar een andere nick en een ander e-mailadres ingevuld, reteirritant allemaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
tvp en ik ging een acount aanmaken en toen zei die dat me ID niet goed was. Dus ik klik op ok en maak hem opnieuw aan met een andere nick, en toen was mijn mail en pass al in gebruik.. hoe los ik dat op ?
Helemaal in het noorden voor de Arabs en op het vliegdekschip voor de USA. Moet je natuurlijk wel een 32 spelers map spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:24 schreef SimK het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik die luchtvaartuigen kan vinden? Ik loop me een ongeluk door die map maar ik zie ze nergens staan. Niet aan Amerikaanse kant en niet aan Arabische.
quote:
quote:Fix voor geforce 4 kaarten: (van een forum ergens)
Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.
1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)
2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar
3) Extract to a folder on desktop
4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right
5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)
6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt
7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!
I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.
Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com
Jolt server 213.208.119.139 port 16565 . Lage ping en 64 spelers.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:51 schreef jacco het volgende:
Ik had net een map waarbij ik uit verschillende wapens kon kiezen. Dus als sniper had je bv de keuze uit 2 wapens. bij de andere had je het btw ookzaten wel gave wapens tussen.
quote:
ok, Ik heb deze fix geprobeert..., en... Het werkt!quote:JPNOD schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:10:
**********Geforce 4 FIX.****************
Er is een Fix GFX niet the bijzonder maar het werkt.
Zo hebben de GF4 Owners toch nog een kans om het spel ook te testen
Gevonden op BF forums.
image(laat je niet verleiden): http://img.photobucket.com/albums/v402/ojibewa/bf2-ss.jpg
download
http://zox.game-deception.com/downloads/Direct3D/BF2ShaderMod.zip
Mijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef jacco het volgende:
Wat betekent het als er rechts in beeld een doodskopje in een rood vierkantje komt te staan? Ik weet wel als je in een tank zit dat je dan een kruis in een rood vierkantje krijgt. Waardoor je weet dat je gelocked bent door de vijand.
Gewoon lokaal een LAN server starten met de 32 player map, dan kan je lekker vliegen in je eentjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:48 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan dus echt niet vliegen met zo'n straaljager, helicopter lukt aardig, maar die andere..
En je kan ook niet offline oefenen in zo'n vliegtuig..
Iemand tips?
JSFquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan alleen de Harrier, maar dat doe je me S.
Hee, das slim, ga ik vanavond maar eens proberen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gewoon lokaal een LAN server starten met de 32 player map, dan kan je lekker vliegen in je eentje
26 juni.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:28 schreef Kletz het volgende:
Wanneer komt het volledige spel uit dan?
Squads en commanders zijn geweldigquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:44 schreef speknek het volgende:
Wat is er eigenlijk zoveel anders dan het met teamsay te doen?
Ik snap het hele nut van die squads en commanders niet zo.
Yup gewoon met de pijltjestoetsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef speknek het volgende:
En weet iemand een betere manier om die vliegtuigen te besturen? Met de muis gaat dat zwaar kut, reageert veel te langzaam. Kan het ook met de pijltjestoetsen ofzo?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef BMH het volgende:
Wiie maakt er even een servertje? Small please
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:24 schreef ursel het volgende:
Gisteren even fijn geinstalleerd. Vanavond de demo-server starten...![]()
Je kan ook de sensitivitie van de muis bij planes verhogen of anders pijltjes ja zoals een mede-fokker al voorstelde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef speknek het volgende:
En weet iemand een betere manier om die vliegtuigen te besturen? Met de muis gaat dat zwaar kut, reageert veel te langzaam. Kan het ook met de pijltjestoetsen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |