Ik zie de optie bij mij thuis wel staan, maar heb voor 1024x768 gekozen. Kan je er niet op klikken ofzo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef Intergalactrick het volgende:
Soory voor m'n laatste post, had het niet echt door.
Maar hoe kan ik nou in 1280 X 1024 spelen?
Nee, zie de optie totaal niet staan in me optiescherm. Hoogtse wat ik kan kiezen is 1280 X 960 (?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zie de optie bij mij thuis wel staan, maar heb voor 1024x768 gekozen. Kan je er niet op klikken ofzo?
Kan alleen de Harrier, maar dat doe je me Squote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef VrijeVal het volgende:
haha ja dat vliegen is echt grappig
hoe laat je trouwens een vliegtuig verticaal stijgen??
Ja nergens tegen aan vliegenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:48 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan dus echt niet vliegen met zo'n straaljager, helicopter lukt aardig, maar die andere..
En je kan ook niet offline oefenen in zo'n vliegtuig..
Iemand tips?
Maak een account aan in BF2 zelf, met een andere username dan je bestaande Gamespy account.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:38 schreef speknek het volgende:
Ik snap er geen kont van, ik heb gewoon een gamespy account, maar elke keer als ik m'n account wil retrieven zegt ie dat het niet klopt?
Options --> controls in het spel zelfquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:14 schreef jacco het volgende:
Present
Is er ergens een lijst met alle commando's en toetsen combinaties?
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Options --> controls in het spel zelf![]()
Er zijn geen boeiende commandsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:43 schreef jacco het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar iets wat ik kan uitprinten
![]()
Tuurlijk, wel het juiste wachtwoord invoerenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:27 schreef Intergalactrick het volgende:
Kan ik met de volledige versie met dezelfde username spelen?
Ik had hetzelfde. Heb uiteindelijk maar een andere nick en een ander e-mailadres ingevuld, reteirritant allemaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
tvp en ik ging een acount aanmaken en toen zei die dat me ID niet goed was. Dus ik klik op ok en maak hem opnieuw aan met een andere nick, en toen was mijn mail en pass al in gebruik.. hoe los ik dat op ?
Helemaal in het noorden voor de Arabs en op het vliegdekschip voor de USA. Moet je natuurlijk wel een 32 spelers map spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:24 schreef SimK het volgende:
Kan iemand me vertellen waar ik die luchtvaartuigen kan vinden? Ik loop me een ongeluk door die map maar ik zie ze nergens staan. Niet aan Amerikaanse kant en niet aan Arabische.
quote:
quote:Fix voor geforce 4 kaarten: (van een forum ergens)
Ok, I finally figured out how to fix that damn crash to desktop error when using a GF4TI card.
1) download the Microsoft Framework, do a search on google (+download +microsoft framework)
2) download DXTweaker: http://mrbauer.net/files/dxtweaker.rar
3) Extract to a folder on desktop
4) Run DXTweaker, and goto "New" on the right
5) Point it to your root BF2 EXE (in your EA Sports\battlefield 2\ DIR)
6) Check the 2 boxes that contain 'SHADER' , one is FORCE PP SHADER OTHER IS PS SHADER or something of that sourt
7) Click Apply, and then click RUN on the top.
It will launch the game with no problems and you will be playing very smoothly!
I just wish EA and DICE would have included a simple pixel shader 1.2 include but w/e, this will be suffice for now.
Happy gaming all!, any questions IM me on AIM @ no but because or email me: devivo@gmail.com
Jolt server 213.208.119.139 port 16565 . Lage ping en 64 spelers.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:51 schreef jacco het volgende:
Ik had net een map waarbij ik uit verschillende wapens kon kiezen. Dus als sniper had je bv de keuze uit 2 wapens. bij de andere had je het btw ookzaten wel gave wapens tussen.
quote:
ok, Ik heb deze fix geprobeert..., en... Het werkt!quote:JPNOD schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:10:
**********Geforce 4 FIX.****************
Er is een Fix GFX niet the bijzonder maar het werkt.
Zo hebben de GF4 Owners toch nog een kans om het spel ook te testen
Gevonden op BF forums.
image(laat je niet verleiden): http://img.photobucket.com/albums/v402/ojibewa/bf2-ss.jpg
download
http://zox.game-deception.com/downloads/Direct3D/BF2ShaderMod.zip
Mijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:16 schreef jacco het volgende:
Wat betekent het als er rechts in beeld een doodskopje in een rood vierkantje komt te staan? Ik weet wel als je in een tank zit dat je dan een kruis in een rood vierkantje krijgt. Waardoor je weet dat je gelocked bent door de vijand.
Gewoon lokaal een LAN server starten met de 32 player map, dan kan je lekker vliegen in je eentjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:48 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan dus echt niet vliegen met zo'n straaljager, helicopter lukt aardig, maar die andere..
En je kan ook niet offline oefenen in zo'n vliegtuig..
Iemand tips?
JSFquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan alleen de Harrier, maar dat doe je me S.
Hee, das slim, ga ik vanavond maar eens proberen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gewoon lokaal een LAN server starten met de 32 player map, dan kan je lekker vliegen in je eentje
26 juni.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:28 schreef Kletz het volgende:
Wanneer komt het volledige spel uit dan?
Squads en commanders zijn geweldigquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:44 schreef speknek het volgende:
Wat is er eigenlijk zoveel anders dan het met teamsay te doen?
Ik snap het hele nut van die squads en commanders niet zo.
Yup gewoon met de pijltjestoetsenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef speknek het volgende:
En weet iemand een betere manier om die vliegtuigen te besturen? Met de muis gaat dat zwaar kut, reageert veel te langzaam. Kan het ook met de pijltjestoetsen ofzo?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef BMH het volgende:
Wiie maakt er even een servertje? Small please
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:24 schreef ursel het volgende:
Gisteren even fijn geinstalleerd. Vanavond de demo-server starten...![]()
Je kan ook de sensitivitie van de muis bij planes verhogen of anders pijltjes ja zoals een mede-fokker al voorstelde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:45 schreef speknek het volgende:
En weet iemand een betere manier om die vliegtuigen te besturen? Met de muis gaat dat zwaar kut, reageert veel te langzaam. Kan het ook met de pijltjestoetsen ofzo?
Dan heb je geen vingers over om te schietenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:49 schreef BMH het volgende:
ja gewoon met je keyboard. W= gas geven, A & D is tilten.. Pijltjes is de richting. Dus als je rechts wil moet je je plane met D tiltenen dan rechtse pijltje indrukken.
Squads zijn echt retechill; squad members zijn groen op de radar, dus makkelijk te herkennen. Je kan spawnen bij je teammembers, als die bijvoorbeeld in een tank zit spawn je als gunner op die tank.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:44 schreef speknek het volgende:
Wat is er eigenlijk zoveel anders dan het met teamsay te doen?
Ik snap het hele nut van die squads en commanders niet zo.
Dan blaas je m toch op.. Als Special ops 3 van die pakketjes erop en boemquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:02 schreef BfEdjah het volgende:
klopt niet helemaal wat je zegt je kan niet bij alle squad members spawnen was het maar mogelijk, dit is alleen mogelijk bij de squad leader, verder met die attilerie die mag wel weg ja dat is helemaal niks aanmaar verder is het een zeer vet spel
![]()
![]()
nee hoor werkt heel goed.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:52 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Dan heb je geen vingers over om te schieten
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef gieling het volgende:
iemand nog tips voor servers om op te connecten?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:57 schreef HassieBassie het volgende:
Jolt server 213.208.119.139 port 16565 . Lage ping en 64 spelers.
als ze dat nou ff instellen bij die van de post boven jequote:Op woensdag 15 juni 2005 20:46 schreef HassieBassie het volgende:
Heeft iemand nog een IP van een server die nog geen timelimit heeft? 10 minuten is veel te kort om er lekker in te komen
Alleen maar Fokkers? Das geen uitdaging manquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:48 schreef jacco het volgende:
[..]
als ze dat nou ff instellen bij die van de post boven jedan hebben we een goede. En met waarschijlijk alleen maar Fokkers.
Hahaha kom maar opquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alleen maar Fokkers? Das geen uitdaging man![]()
Ah tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:02 schreef ursel het volgende:
Heb hem even offline moeten halen ivm het leveren van een test-server...
Server begint vol te geraken, nieuwe is gelukkig al onderweg.. Zal zodra er ruimte is hier af en toe melden wanneer die draait en eventueel alleen een fok server reserveren met lange tijd..
En als ie dan ook nog es zonder timelitit is kom ik er wonenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:46 schreef speknek het volgende:
Een (tijdelijk) fokserver zou echt geweldig zijn.
Het is een demoquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef BfEdjah het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat we van EA niet meer zonder timelimit mogen spelen en geen extra wapens mogen invoeren...IK VIND HET SPEL ZEER COOL MAAR DIE EA HOU EVEN OPDIE GASTEN ZIJN ZWAAR GESTOORD VOLGENS MIJ
![]()
doe eens normaal, ze hebben volkomen het recht om dit te doen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef BfEdjah het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat we van EA niet meer zonder timelimit mogen spelen en geen extra wapens mogen invoeren...IK VIND HET SPEL ZEER COOL MAAR DIE EA HOU EVEN OPDIE GASTEN ZIJN ZWAAR GESTOORD VOLGENS MIJ
![]()
jezus man, wat is dit? De TMF-stelling van de dag ofzo? Ben al lang blij dat die mannen zoiets afleveren als BF ( 2 )quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:58 schreef BfEdjah het volgende:
Wat vinden jullie er nou van dat we van EA niet meer zonder timelimit mogen spelen en geen extra wapens mogen invoeren
Ik heb ook die kaart speel zelf met alles op high op een resolutie van 1024x768 met 4x FSAA en 4x AF en het speelt goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef Takje het volgende:
Ik heb mezelf nu een Ati Radeon 9800 pro aangschaft bij Paradigit voor 120 euro om het spel in ieder geval te kunenn spellen. Ok, high hoef ik niet te halen, maar hoop toch wel grotendeels op medium te kunnen spelen.
Nee, PC onlyquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:14 schreef The-Chosen1 het volgende:
komt ie ook op de ps2 uit ?
Op ps2 & Xbox komt Battlefield 2: Modern Combat uit. Dit is niet hetzelfde spel. Wel is het vergelijkbaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:14 schreef The-Chosen1 het volgende:
komt ie ook op de ps2 uit ?
Pardon? Recht om servers te bannen van de gamelist? Die mensen betalen dat uit hun eigen zak, die steken hun tijd erin.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:10 schreef gieling het volgende:
[..]
doe eens normaal, ze hebben volkomen het recht om dit te doen.
Draait hier perfect hoor, en de serverlist is alleen traag in de demoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht spel zeg. Grafisch gezien vind ik het echt geen hoogstandje, terwijl mijn PC helemaal over zijn nek gaat. Het duurt fucking vier minuten ofzo voor hij klaar is met loaden, de serverlist is enorm traag en hapert vaak, de framerate i s ultiem bagger, en alles zuigt gewoon aan dit spel.
Alles.
En nee, ik heb geen kut PC. Een 2800+ met een 9800Pro moet het makkelijk aankunnen op 1024. Slecht, slecht, reteslecht spel.
Gek dat ie met mijn systeem (onder andere 9800Pro) perfect draai).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht spel zeg. Grafisch gezien vind ik het echt geen hoogstandje, terwijl mijn PC helemaal over zijn nek gaat. Het duurt fucking vier minuten ofzo voor hij klaar is met loaden, de serverlist is enorm traag en hapert vaak, de framerate i s ultiem bagger, en alles zuigt gewoon aan dit spel.
Alles.
En nee, ik heb geen kut PC. Een 2800+ met een 9800Pro moet het makkelijk aankunnen op 1024. Slecht, slecht, reteslecht spel.
Tja de computer past zich aan aan de gebruiker.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gek dat ie met mijn systeem (onder andere 9800Pro perfect draait).
Misschien is het tijd voor een kleine clean up van je pc?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Alles.
Had ik ook met m'n ati 9200 256mb.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:57 schreef MaVaEe het volgende:
Ik kan de demo niet spelen....
Als ik um start krijg ik eerst al die filmpjes van nvidia enzo maar als het menu moet laden zie ik alleen mn muisaanwijzer...
ohja kheb een radeon 9200
quote:Op 11-06-2005 @ 22:37 schreef grinnage2k:
een hoop mensen met ati radeon kaarten ( die bf2 aankunnen )
hebben een probleem met het opstarten van het spel.
ik had dit ook,
eerst springt het beeld op zwart, dan knippert het en gaat het
terug naar de desktop.
als je dit ook hebt, download dan deze gemodificeerde ati radeon drivers :
http://www.frozen-future.net/files/ati-omega.exe
mischien handig om dit ook in het nieuwsbericht te weergeven..
Oke even een recap: dus een spel is slecht als: 1. het er niet geweldig uitziet 2. het er niet supermooi uitziet op jouw toch wat matige pc 3. er nog wat foutjes in de DEMO zitten 4. je het heel waarschijnlijk nog geen uur hebt gespeeld?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Goed plan, kan je beter gewoon BF gaan spelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:39 schreef Takje het volgende:
Steek er maar geen energie meer in...
Raar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ook die kaart speel zelf met alles op high op een resolutie van 1024x768 met 4x FSAA en 4x AF en het speelt goed.
Systeem:
Pentium IV 3 Ghz.
2 GB RAM
ATi Radeon 9800Pro (licht overklokt).
Mjah ben toch bang dat net als bij de eerste BF geheugen erg veel uitmaakt, ga dus ook maar nog een gigje erbij halen over een maandjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |