Wanneer ga je en waar verblijf je?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:11 schreef moon1702 het volgende:
Ik kom even melden dat ik nu dus toch naar Hurghada ga ... En nu zal het niet meer veranderen want we hebben gisteren geboekt. We gaan voor 10 dagen en nu maar hopen dat het daar een beetje meevalt. groetjes
Is daar iets aan te doen? Ik heb eigenlijk ook geen zin om de hele tijd met een des-infecterend middel rond te lopenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:54 schreef Paperclipjes het volgende:
Vooral het geld is niet schoon....
Als het resort maar schoon isquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:38 schreef EmPulSe het volgende:
Schoon zou ik de omgeving van Hurghada niet willen noemen.
Ik vertrek om 5 juli en kom terug 15 juli, 10 dagen dus in het sand beach hotel, half pensionquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:24 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Wanneer ga je en waar verblijf je?
k vertrek ook op 5 juli. Zeker ook met Transvertragia?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:08 schreef moon1702 het volgende:
[..]
Ik vertrek om 5 juli en kom terug 15 juli, 10 dagen dus in het sand beach hotel, half pension
hmmm.. kan ik nog omboekenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:04 schreef moon1702 het volgende:
Dan zullen wij op tzelfde vliegtuig zitten vermoed ik![]()
Dat is nieuw dan, dat Martini naar Hurghada vliegt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:39 schreef Gunner het volgende:
Ik heb mijn reispapieren binnen gekregen, en ik zie dat ik met Martinair vlieg (heen en terug). Het transavia verhaal heb ik opgemaakt vanaf schiphol.nl. Daar zie ik geen vluchten van martinair.
Het maakt me geen bal uit. Ik zie het wel op schiphol.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:54 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Dat is nieuw dan, dat Martini naar Hurghada vliegt.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:48 schreef Gunner het volgende:
KAn je ook een beetje fatsoenlijk water sporten in Hurghada? Jetski / waterscooters etc?
Het kan wel maar het wordt niet op prijs gesteld. Ze zijn daar wel wat gewend dus ze laten het wel toe. Kijk wel uit met "lichamelijk contact" met je man of vriend op straat. Ik heb afgelopen jaar meegemaakt dat ze daar niet goed tegen kunnen. Ik had me de eerste dag nog niet ingesmeerd en een spaghettitopje aan en voelde de zon dus branden. Mijn vriend wilde toen, op straat, even mijn schouders insmeren en vervolgens werd er van alle kanten naar ons geschreeuwd en werden we zelfs met van die plastic kogeltjes beschoten. Kijk hier dus wel mee uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:01 schreef moon1702 het volgende:
ga heus niet topless rondlopenmaar ik bedoel dus gewoon schouders bloot en zo, maja het kan dus oef ben ik weer gerust
![]()
Je hebt briefjes van gewone ponden maar ook van een soort van centen. Die briefjes lijken nogal op elkaar maar schelen nogal in waarde. Vaak proberen ze je alleen centen terug te geven in de hoop dat je alleen naar het getal kijkt en niet of het wel ponden zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef Gunner het volgende:
Ik had ook ergens gelezen dat er verwarring kan zijn met geld (briefjes die op elkaar lijken)
Hoe zit zoiets in elkaar?
bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:08 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Het kan wel maar het wordt niet op prijs gesteld. Ze zijn daar wel wat gewend dus ze laten het wel toe. Kijk wel uit met "lichamelijk contact" met je man of vriend op straat. Ik heb afgelopen jaar meegemaakt dat ze daar niet goed tegen kunnen. Ik had me de eerste dag nog niet ingesmeerd en een spaghettitopje aan en voelde de zon dus branden. Mijn vriend wilde toen, op straat, even mijn schouders insmeren en vervolgens werd er van alle kanten naar ons geschreeuwd en werden we zelfs met van die plastic kogeltjes beschoten. Kijk hier dus wel mee uit.
Overigens is het wel aan te raden om je schouders te bedekken wanneer je een tempel ofzo bezoekt.
\quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:05 schreef sa-sa het volgende:
Ik ga ook, eind juli. Heb er erg veel zin in, maar ik vraag me af of ik het uithou daar. Want ik vind het in Nederland al niet uit te houden in de zomer.
Moet me nog wel laten inenten![]()
Oeh! Daar ben ik wel nieuwsgierig naarquote:Op zondag 19 juni 2005 15:40 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik had trouwens wat prijzen gekregen van een lokale ned. agent voor excursies ik zal ze snel eens plaatsen. HEt is veel goedkoper dan in hotels of via je reisbureau.
* danos vraagt zich dan toch af hoe weinigquote:Op maandag 20 juni 2005 12:18 schreef Paperclipjes het volgende:
Paperclipjes kocht de mooiste waterpijp incl. gebruikacc. voor heel erg weinig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |