ja maar dat zou ik dan weer niet zo snel doen. Iedereen gaat naar school, dus zij ook. Thuis houden is dan weer egoistisch van mij. En ze zal het daar prima naar haar zin hebben, 't is ook niet dat ik er tegen op zie of zo (of moeite heb met loslaten) Had het alleeen beslist niet erg gevonden als wij als ouders iets langer zelf de kids thuis mochten houden en de grootste taak van begeleiden dan nog in handen zouden hebben. Alicia gaat dus gewoon over negen maandjes naar schoolquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef poemojn het volgende:
Knorretje, met 5 jaar mag je je kind sowieso nog 5 uur per week thuishouden, en in overleg met de directie zelfs 10 uur, dus misschien kun je Alicia nog iets meer zien dan je nu verwacht?
En toch lijkt me het ook wel pijnlijk, je wordt weer even met je neus op de feiten gedrukt. Of valt dat wel mee Lois?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Is wel een mooie stimulans zo, Lois, als ze gelijk opgaan
Het is retepijnlijk ja, maar dat soort situaties zien we eigenlijk elke dag wel. We gaan er nu maar gewoon voor het gemak vanuit dat we 2 2jarigen hebben ipv 1 van 4 en 1 van (bijna)2. Emotioneel en verstandelijk zitten ze sowieso op hetzelfde niveau dus we zien ze gewoon als gelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef moussy het volgende:
En toch lijkt me het ook wel pijnlijk, je wordt weer even met je neus op de feiten gedrukt. Of valt dat wel mee Lois?
hehe dan moet je dat soort dingen ook niet afspreken! Belofte maakt schuldquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft gisteren vakantie gekregen.
om het te vieren mocht hij zelf weten hoe laat hij naar bed wilde (voor een keer dan)
het werd 11 uur en meneer dacht nog niet aan vertrekken.
toen heb ik maar ingegrepen, want ik wilde zelf naar bed
en beledigd dat hij was
Christans neefje Pascal heeft ook al een paar weken vakantie. Met een beetje pech hebben ze maar twee weken tegelijk, wat het samen bij oma logeren best lastig kan maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:09 schreef jessie het volgende:
Ik blijf dat zo gek vinden he. De meiden hier hebben er al 3 weken opzitten.
Ja!! Het is weer René aan het worden ipv het onzekere opstandige kind!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:36 schreef Lois het volgende:
Mous hoe gaat het met René en met de buisjes? Nog steeds zo geweldig als in het begin?
Hier idd ook al aan week 4 bezig. Over 2,5 week mag ze alweer naar school en dan 2 dagen later op kampquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:09 schreef jessie het volgende:
Ik blijf dat zo gek vinden he. De meiden hier hebben er al 3 weken opzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |