abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28822011
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef poemojn het volgende:
Knorretje, met 5 jaar mag je je kind sowieso nog 5 uur per week thuishouden, en in overleg met de directie zelfs 10 uur, dus misschien kun je Alicia nog iets meer zien dan je nu verwacht?
ja maar dat zou ik dan weer niet zo snel doen. Iedereen gaat naar school, dus zij ook. Thuis houden is dan weer egoistisch van mij. En ze zal het daar prima naar haar zin hebben, 't is ook niet dat ik er tegen op zie of zo (of moeite heb met loslaten) Had het alleeen beslist niet erg gevonden als wij als ouders iets langer zelf de kids thuis mochten houden en de grootste taak van begeleiden dan nog in handen zouden hebben. Alicia gaat dus gewoon over negen maandjes naar school
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:45:44 #202
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_28839835
nou he he.
we hebben vandaag voor t eerst serissa een echt scheld woord horen zeggenvond t al lang duren ze gaat nu naar groep3
De dames zaten te spelen en kregen ruzie om n poppetje,Begint serissa hard te roepen FACHELLE en daar achter aan k*twijf
T enige wat ik zei was "ja serissa gang nu"ze mopperde nog niet eens
na paar minuten werd er geroepen :"mam ik heb nagedacht,ik zal voortaan luisteren"
Daar om zit je daar niet Serissa "nee weet ik ik mag dat woord niet meer zeggen en dat zal ik ook nooit meer doen hoor.
Wat zul je nooit meer doen ?
DAT woord zeggen . Oke dan meis
Moest stiekum wel hard lachen n meisje in de klas bleek dat dus vaak te roepen ben ik ff blij dat ze die niet meer hoeft te zien
  Jubileum moderator maandag 18 juli 2005 @ 20:31:10 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28920760
hahaha reni, ze weet dus wel heel goed dat het niet mag

Op "school" plast Eva elke dag op de wc maar thuis vond ze dat nog veel te eng. Ze hebben daar ook van die leuke kleine peuterwctjes dus dan is onze wc ineens wel erg hoog. Gelukkig heeft ze wel weer de smaak van het potje te pakken en gaat ze als sinds zaterdag regelmatig plasje doen op het potje. Ze zingt er ook een liedje bij wat ze op school geleerd heeft, echt te komisch gewoon.
Vanavond zaten de dames beide op een potje en het werd echt een wedstrijdje. Eva had gepoept, nou dat deed Iris ook en daarna was het een strijd wie het meest kon plassen. Het doorspoelen in de wc vinden ze inmiddels ook niet meer eng dus nu gaan we langzaam naar de volgende stap: op de wc plassen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 juli 2005 @ 20:34:53 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28920940
Is wel een mooie stimulans zo, Lois, als ze gelijk opgaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 21:34:38 #205
7074 moussy
kuttekop
pi_28923272
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Is wel een mooie stimulans zo, Lois, als ze gelijk opgaan
En toch lijkt me het ook wel pijnlijk, je wordt weer even met je neus op de feiten gedrukt. Of valt dat wel mee Lois?

|Ik vind het heel stoer van beide meiden. Cas is er nog láng niet aan toe!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 18 juli 2005 @ 21:59:14 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28924242
Wat is Iris snel! en wat leuk dat ze zo samen doen
Aan de andere kant heb ik ook wel een beetje wat mous zegt.. maar vooralsnog kan ik me voorstellen dat de blijdschap overheerst
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 19 juli 2005 @ 19:58:01 #207
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28953677
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef moussy het volgende:
En toch lijkt me het ook wel pijnlijk, je wordt weer even met je neus op de feiten gedrukt. Of valt dat wel mee Lois?
Het is retepijnlijk ja, maar dat soort situaties zien we eigenlijk elke dag wel. We gaan er nu maar gewoon voor het gemak vanuit dat we 2 2jarigen hebben ipv 1 van 4 en 1 van (bijna)2. Emotioneel en verstandelijk zitten ze sowieso op hetzelfde niveau dus we zien ze gewoon als gelijk.
Wel aardig om daarbij te vertellen is dat ze nu allebei in de "ik ben (bijna) 2 en ik zeg nee" fase zitten dus ik vermaak me prima de hele dag. Eva kom je schoenen aandoen? NEEEE eerst Iris!! Oke Iris wil jij dan schoenen aandoen? Neeeheeee eeest Eva!
Zo kom je de dag wel door

Eva heeft vandaag niets in haar luier gedaan maar alles op het potje. Apetrots is ze en wij ook! Elke keer kwam ze netjes om het potje vragen en elke keer was haar luier nog helemaal droog.
Iris doet voor het gemak maar mee en die was dus ook zo goed als droog vandaag.
Eva loopt nu in bed de nieuwe "regel" van vandaag te oefenen "als je klaar bent met het potje moet je altijd handjes wassen" , ze heeft het vandaag heel vaak gehoord en de boodschap is aangekomen
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juli 2005 @ 20:00:22 #208
13151 crew  Rewimo
pi_28953765
Knap van Eva En van Iris
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28953802
Lois wat knap van Eva
En Iris is echt een vlotte dame zeg
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:45:08 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28955363
Wat goed van de meiden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juli 2005 @ 20:46:10 #211
43556 miss_dynastie
pi_28955400
Zo Lois, wat zal jij trots zijn op je meisjes
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:48:45 #212
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28955471
Goed hoor dat ze beiden zindelijk (aan het worden) zijn, toch ook best mooi dat ze zo veel van elkaar leren!
Het voelt goed hč?
A je to!
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:30:22 #213
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29004208
zo wat fijn lois
en wat goed dat ze elkaar lekker na doen
  Jubileum moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 20:28:08 #214
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29049257
Zo Eva's laatste schooldag vandaag en dan nu vakantie Hoewel wij het leuker vinden dan Eva denk ik want Eva wil het liefst morgen weer naar school.:D
Ze hadden vandaag patatjes gegeten op school, ter verhoging van de feestvreugde en Eva was er nog helemaal van door het dolle. "patat! op school!! met clauwia!! (claudia) en Bawbawa! (barbara)met mayonaise!! op school!"

Ik had gehoopt vandaag ook de schoolfoto's mee te krijgen maar die waren er nog niet. Nou moeten we weer 3 weken wachten
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juli 2005 @ 21:36:01 #215
13151 crew  Rewimo
pi_29050694
Hier ook vakantie En Christan heeft lekker twee weken meer dan de andere kinderen Als de vakantie is afgelopen gaan wij op vakantie

Hij slaapt vanavond bij oma met neef Pascal
pi_29051314
Ik blijf dat zo gek vinden he. De meiden hier hebben er al 3 weken opzitten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 22:31:28 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29051739
luca heeft gisteren vakantie gekregen.
om het te vieren mocht hij zelf weten hoe laat hij naar bed wilde (voor een keer dan)
het werd 11 uur en meneer dacht nog niet aan vertrekken.
toen heb ik maar ingegrepen, want ik wilde zelf naar bed
en beledigd dat hij was
  zaterdag 23 juli 2005 @ 07:49:38 #218
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_29057203
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
luca heeft gisteren vakantie gekregen.
om het te vieren mocht hij zelf weten hoe laat hij naar bed wilde (voor een keer dan)
het werd 11 uur en meneer dacht nog niet aan vertrekken.
toen heb ik maar ingegrepen, want ik wilde zelf naar bed
en beledigd dat hij was
hehe dan moet je dat soort dingen ook niet afspreken! Belofte maakt schuld

Jessie, zo gaat dat nou eenmaal met die regio's. Regio midden was de eerste die vakantie kreeg, daarna zuid en als laatste noord. Hier hebben de kinderen ook al een paar weken vakantie oid.
patat ftw :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 juli 2005 @ 10:12:04 #219
13151 crew  Rewimo
pi_29057755
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:09 schreef jessie het volgende:
Christans neefje Pascal heeft ook al een paar weken vakantie. Met een beetje pech hebben ze maar twee weken tegelijk, wat het samen bij oma logeren best lastig kan maken.
  Jubileum moderator woensdag 27 juli 2005 @ 19:36:09 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29179165
Mous hoe gaat het met René en met de buisjes? Nog steeds zo geweldig als in het begin?
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2005 @ 23:36:48 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_29187227
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 19:36 schreef Lois het volgende:
Mous hoe gaat het met René en met de buisjes? Nog steeds zo geweldig als in het begin?
Ja!! Het is weer René aan het worden ipv het onzekere opstandige kind!!

Ik moest trouwens wel ff slikken dat ik in dr rapport las dat dr spraak idd achteruit was gegaan. Maar goed, daar is wat aan gedaan voor de rest had ze een ontzettend mooi rapport

Hoe is het met Eva, als ze al wat gewend aan het hebben van vakantie?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_29189168
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:09 schreef jessie het volgende:
Hier idd ook al aan week 4 bezig. Over 2,5 week mag ze alweer naar school en dan 2 dagen later op kamp

Lekker dat het beter gaat met Rene!!!
  Jubileum moderator vrijdag 29 juli 2005 @ 20:26:15 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29245826
Wat heerlijk mous dat de operatie zo geholpen heeft en wat super van René's rapport

Eva vind vakantie maar niks. Elke avond leggen we opnieuw uit dat school op vakantie is, ja busje ook, je bea (begeleidster op het busje) ook dus Eva hoeft niet naar school.
Elke morgen is het eerste wat ze vraagt "eva school?" en Iris vraagt het ook best vaak als Eva heel vervelend is.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 juli 2005 @ 20:41:42 #224
13151 crew  Rewimo
pi_29246285
Christan heeft er niet zo'n moeite mee, al vroeg hij vanmorgen wel of hij naar de BSO moest Gisteren was hij de hele dag naar De Goudvis met de BSO, was een groot succes. HIj heeft veel met Annemijn gespeeld (meisje uit zijn klas), ze liepen hand in hand van attractie naar attractie

Naar het schijnt kletste hij met iedereen en maakte hij veel vriendjes De leidsters vonden hem erg lief en sociaal, echt leuk om te horen
pi_29246420
BSO ook bij Christan een groot succes? Djen mist de BSO heel erg en gaat regelmatig op visite bij ze [sub[is hier aan het end van de straat[/sub]

Christan hand in hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')