Andersom toch juist?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Het is bijna een New Mini avant la lettre. En dat al in 1991.
Blijkbaar zijn de Japanners toch nog beter trendvolgers dan trendsetters.
quote:Nee, vertel eens..
quote:Once there was a snail who was tired of being slow. And he was tired of all the other creatures making fun of him for being slow. So he went out to a Cadillac dealership and said to the dealer. 'I want the fastest car you have. I don't care about anything else, as long as it is fast. And when I buy it, I want you to paint a large 'S' on each side.'
And the cardealer said 'I can help you with the fast car, but why would you want an 'S' on each side?'
And the snail answered: 'So that whenever someone sees me zooming past in my new Cadillac, they'll say, 'Hey, look at that S-car go!'
Nee, want als ze de trend goed hadden gezet met die Figaro, was de New MINI er veel sneller op gevolgd. Ze waren 10 jaar te vroeg. Nu hobbelen die Daihatsu-achtigen er weer wat achteraan met slappe aftrekseltjes.quote:
quote:[..]
[..]
Volgens mij rijden er nog genoeg rond in het Frieslandse, maar dan met dak...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
Kan die overhang achter nog groterquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef CittaR het volgende:
[..]
de taxi's in venezuela waren bijna altijd een renault clio tricorps..
een clio met een kont dus, te lelijk voor woorden
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, da's er eentje die de topic-naam eer aan doetquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:13 schreef Taxi het volgende:
![]()
Zoiets bedoel je dan zeker?!
[afbeelding]
Maar deze heeft dan wel een dak... Tenminste, het lijkt nog op een dak...![]()
Ja, idd. Sterker nog: het was m'n eigen auto... Ik had hem 2 weken voor de bewuste (foto-)dag verkocht. Ik wist dat hij voor de cross gebruikt zou worden. Het duurde even voordat ik hem terug had gevonden in het rennerskwartier...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:26 schreef RRRobert het volgende:
[..]
Kijk, da's er eentje die de topic-naam eer aan doet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |