Ah, te snel gereageerdquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:49 schreef thabit het volgende:
[..]
Scroll een paar posts omhoog zou ik zeggen.
577 km.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:12 schreef thijsdetweede het volgende:
Hmmm, landmetingen vallen ook onder de categorie wetenschap, niet?
Klein vraagje dan. Tussen Vaals en Delfzijl, hoe lang is de grens tussen Nederland en Duitsland? De eerste binnen 10 km van het goede antwoord wordt goed gerekend.
Is hier nog een diepere gedachte achter of is dit gewoon brute force ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef thabit het volgende:
Het juiste antwoord is inderdaad 91. Punt en vraag voor thijsdetweede.
1 punt thabitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:24 schreef thabit het volgende:
Even een foute gok, om de mindfuck te elimineren: Raphson.
Dude, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:31 schreef speknek het volgende:
Hehe, als daar 'Newton-Raphson method' op het blaadje staat, was ie inderdaad misschien wat makkelijk.
(anders had ik het nooit geweten)
Dat probleem ken ikquote:Op maandag 4 juli 2005 23:20 schreef PlanetX het volgende:
Omzetten in formules met x de leeftijd van Piet en y van Jan. Dan heb je 2 formules met 2 onbekenden = oplosbaar. Je kan ook trial & error doen, een mensenleven komt dikwijls niet boven de 100 uit....
Sorry trouwens jongens (en meisjes?), ik zou een nieuwe vraag verzinnen maar ik kom er gewoon niet aan toe, erg druk met van alles. Dingen moet af voor de vakantie....![]()
Tel uw zegeningenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:52 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik heb andere problemen... geen vakantie, bijvoorbeeld
Ik vind het wel grappig dat je door logisch redeneren eigenlijk niet uit de betekenis van de zin kunt komen. En we zijn toch allemaal slimme mensen...quote:Op maandag 4 juli 2005 23:16 schreef Shapeshifter het volgende:
Lol, daar kom ik dus echt niet uit... Hoe beredeneer je in hemelsnaam zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |