Hoe zou jij het persoonlijk betitelen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef broer het volgende:
[..]
Maar je noemt het toch hopelijk geen 'coole lichtdingsels', of wel?
'gekleurde lampjes'quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef broer het volgende:
[..]
Maar je noemt het toch hopelijk geen 'coole lichtdingsels', of wel?
idemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:39 schreef Xlarge het volgende:
ik heb niet eens de zijkasten van mijn kast erop zitten , zodat hij alle stof aantrekt , en de ventilatortjes eens verstopt gaan zitten.
Dan brand alles door en krijg ik ook mooie lichtjes.
Mocht dit binnekort het geval zijn post ik de foto's wel
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
ik heb zo'n rode die af en toe knippert en een groene die het continu doet
wat wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef Aargh het volgende:
Potentieel Bier en Lekkere Wijven topic...
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef BossFight het volgende:
van het geld besteed aan dat onding had je minstens 3 a 4 bier kunnen kopen man gek!
Wohow, daar kan ik niet tegenop, jij wintquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef MaxPowered het volgende:
*heleboel lampjes*
Owja, vergeten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:35 schreef CasB het volgende:
Ik heb een blauwe fan
En mn num lock ledje is rood ipv groen
Stiekem gespiekt bij anderen ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Owja, vergeten.
Ik heb nog een rood lampje op mn Caps Lock, Scroll Lock en Num Lock
We hebben het over COOLE lichtdingsels.... capslock is niet "cool"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Owja, vergeten.
Ik heb nog een rood lampje op mn Caps Lock, Scroll Lock en Num Lock
Ik heb er zelfs 11 van aan de buitenkantquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
ik heb een groen lampje
3 mm doorsnee, het brandt wanneer mijn pc aanstaat
Man, CAPSLOCK IS COOL!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
We hebben het over COOLE lichtdingsels.... capslock is niet "cool"![]()
Ik neem het terug, capslock is COOLquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:37 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Man, CAPSLOCK IS COOL!!!
Je hebt verschillende programmatjes waarmee je je capslock/numlock/scrolllock kunt "tunen" en ze mooi op het ritme kunt laten knipperen. Vet toch! (bijvoorbeeld de winamp plugin!)
Het gaat om lichten in je pc. dank u.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb een kapote TL balk boven mijn PC
Wat is serpentine dan weer? Echt nog nooit van gehoord *dom voelt*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef Smots het volgende:
Een drietraps zwaailicht met disco-effect en vermicelli serpentine.
*zet wijsneus op*quote:
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
*zet wijsneus op*
Kijk, en daarom leest deze dame de regels.... mag niet van dit soort topics in DIG plaatsen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
ik heb een groen lampje
3 mm doorsnee, het brandt wanneer mijn pc aanstaat
We hebben niets beters te doen dan lampjes in onze p.c.'s bouwenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef Zebbie het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal wel van die PIMP computers?
Thanksquote:
hoe heb je het gedaan? of waar heb je het laten doen?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik wil nog een mooi lampje onder de jewel (xbox logo) op m'n console.
(Dat groene is inmiddels al doorzichtig)
[afbeelding]
'K heb nog geen idee of ik zo iets met m'n gamecube ga doen![]()
De Xbox heb ik laten doen bij Divineo, maar die doen dat niet meer.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:21 schreef CosmoNut het volgende:
hoe heb je het gedaan? of waar heb je het laten doen?
Bewegen die lichtjes bij jou ook?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:30 schreef SeLang het volgende:
Ik vind die van mij nog steeds het mooist.
Massief aluminium enzo
(zie een paar posts hierboven)
Zit er standaard in.quote:
als mijn scherm uitstaat is het lampje uit, staat ie op standby dan is ie oranjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb 1 groen lampje op mn beeldscherm (oranje als ie uit staat), 2 groene lampjes op mn modem (kunnen ook oranje/rood zijn), 1 groen lampje op mn kast, 1 knipperend rood lampje op mn kast.
Owja, en een groen lampje op 1 van mn speakers en ook nog een rood lampje op mn webcam als ie aan staat.
Gebruik je daar ook stimulerende middelen bij of gaat dat hallucineren helemaal gratis en voor nix?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:20 schreef OneStupidDog het volgende:
Ik heb een stroboscoop in mijn pc-kast waardoor ik mijn eigen virtuele wereld hallicuneer. Mijn monitor heb ik dan ook al bij het grof vuil gezet.
Jij denkt dat daar binnenin water zit?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:33 schreef Camoth het volgende:
heb je dan geen last van vissen die door je computer zwemmen?![]()
Ja, en ik denk ook dat ik kan vliegen en dat mijn cavia kan zwemmen.... H A L L Oquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar binnenin water zit?
Ja die ken ik, vriendinnetje van mij heeft die ook. Dies lief, met al die glitterdingsels erinquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:40 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://img33.imageshack.us/img33/447/dsc000329dw.th.jpg]afbeelding][/URL]
verandert van kleur enzo
die jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja die ken ik, vriendinnetje van mij heeft die ook. Dies lief, met al die glitterdingsels erin![]()
Ooooooohhhh het was een garpjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:39 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, en ik denk ook dat ik kan vliegen en dat mijn cavia kan zwemmen.... H A L L O![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |