Hoe zou jij het persoonlijk betitelen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef broer het volgende:
[..]
Maar je noemt het toch hopelijk geen 'coole lichtdingsels', of wel?
'gekleurde lampjes'quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef broer het volgende:
[..]
Maar je noemt het toch hopelijk geen 'coole lichtdingsels', of wel?
idemquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:39 schreef Xlarge het volgende:
ik heb niet eens de zijkasten van mijn kast erop zitten , zodat hij alle stof aantrekt , en de ventilatortjes eens verstopt gaan zitten.
Dan brand alles door en krijg ik ook mooie lichtjes.
Mocht dit binnekort het geval zijn post ik de foto's wel
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
ik heb zo'n rode die af en toe knippert en een groene die het continu doet
wat wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef Aargh het volgende:
Potentieel Bier en Lekkere Wijven topic...
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef BossFight het volgende:
van het geld besteed aan dat onding had je minstens 3 a 4 bier kunnen kopen man gek!
Wohow, daar kan ik niet tegenop, jij wintquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef MaxPowered het volgende:
*heleboel lampjes*
Owja, vergeten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:35 schreef CasB het volgende:
Ik heb een blauwe fan
En mn num lock ledje is rood ipv groen
Stiekem gespiekt bij anderen ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Owja, vergeten.
Ik heb nog een rood lampje op mn Caps Lock, Scroll Lock en Num Lock
We hebben het over COOLE lichtdingsels.... capslock is niet "cool"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Owja, vergeten.
Ik heb nog een rood lampje op mn Caps Lock, Scroll Lock en Num Lock
Ik heb er zelfs 11 van aan de buitenkantquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
ik heb een groen lampje
3 mm doorsnee, het brandt wanneer mijn pc aanstaat
Man, CAPSLOCK IS COOL!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
We hebben het over COOLE lichtdingsels.... capslock is niet "cool"![]()
Ik neem het terug, capslock is COOLquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:37 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Man, CAPSLOCK IS COOL!!!
Je hebt verschillende programmatjes waarmee je je capslock/numlock/scrolllock kunt "tunen" en ze mooi op het ritme kunt laten knipperen. Vet toch! (bijvoorbeeld de winamp plugin!)
Het gaat om lichten in je pc. dank u.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik heb een kapote TL balk boven mijn PC
Wat is serpentine dan weer? Echt nog nooit van gehoord *dom voelt*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:55 schreef Smots het volgende:
Een drietraps zwaailicht met disco-effect en vermicelli serpentine.
*zet wijsneus op*quote:
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
*zet wijsneus op*
Kijk, en daarom leest deze dame de regels.... mag niet van dit soort topics in DIG plaatsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |