eigen huisje, dat is toch leuk genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmm owkee
dan mag het wel. wat voor een huisje heb je dan?
dat is waarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:48 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
eigen huisje, dat is toch leuk genoeg
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eeeeeeeeey geitje! heb je je gamecube nog mee?
jaaaa, ik dacht dat het de laatste aflevering was, blijkt er nog één te komenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
hij staat in m'n huisje!
gister TI gezien?
ik heb het gewoon niet kunnen zienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jaaaa, ik dacht dat het de laatste aflevering was, blijkt er nog één te komen
kenny is zo zielig... met die opmerking over die zoen van kelly. man, jij hangt hem er overal in.
waar in mijn naam gaat dit over?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jaaaa, ik dacht dat het de laatste aflevering was, blijkt er nog één te komen
kenny is zo zielig... met die opmerking over die zoen van kelly. man, jij hangt hem er overal in.
balen manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:57 schreef babba_ het volgende:
leute! ik ga er zo weer vandoor! mag weer naar de fysio toe vanmiddag(dus wat eerder vrij) wat onhandig heh ...
ik ben vrijdag vrijquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef snellejelle het volgende:
ik ben vrijdag de hele dag alleen op de afdeling
take a parachute and jumpquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
dit wil ik nog een keer doen, ik hoop vd zomer op texcel
kelly en kenny zijn uit elkaar (en kelly was heel boos) terrence en carlijn zijn uit eklaar en carlijn heeft terrence flink de waarheid vertelt (you go girl) dennis en johanneke zijn happy en sven en sally wist je al.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon niet kunnen zienk ben echt zo benieuwd wat er gebeurt is
er komt toch altijd nog een aflevering met hoe het nu is?
ik moet van 0900 / 1600 stage lopen, daarna gelijk werken tot 2000quote:
nietusquote:
k hoop dat terrence lekker alleen blijft! k vind dat kelly wel gelijk heeft hoor!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kelly en kenny zijn uit elkaar (en kelly was heel boos) terrence en carlijn zijn uit eklaar en carlijn heeft terrence flink de waarheid vertelt (you go girl) dennis en johanneke zijn happy en sven en sally wist je al.
volgende week wat er gebeurde na het kampvuur (dus dat wordt leuk) en hoe het nu met ze is
okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |