bedank mij maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:03 schreef Houniet het volgende:
het moet gaan over mijn half jaar stage enzo.. soort samenvatting
oke, staat erin... wel laatste diaquote:
Laat je niet gek makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:03 schreef Houniet het volgende:
oh, ik ben met mijn presentatie bezig..
iemand nog belangrijke of nuttige tips![]()
maak printscreens van je MyATquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:16 schreef Houniet het volgende:
we lullen 236 topics vol, maar over een presentatie hebben jullie niks te zeggen
ja jong! weekje vakantie en ik kom weer tot leven.. af en toe wat druk met stage tegenwoordig en wat bezigheidstherapie dan hoef je niet meer hele tijd op fok te zittenquote:
dat kan iik niet makenquote:
me4quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:19 schreef mie_at_work het volgende:
@ verveelfase
teveel denk ik, maximaal 20 minutenquote:
who cares?quote:
we hebben fok uitvoerig getest, tevens het modbeleid gecontroleerdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef Houniet het volgende:
ik kan net zogoed vertellen dat ik bij FOK! heb stage gelopen
m'n nichtje vast wel... kom 'm maar brengenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand nog barbiepoppen want ik heb net een kleerhangertje gevouwen van een paperclip kun je wel gebruiken om kleertjes aan op te hangen ...
dt is handig! bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef babba_ het volgende:
heeft iemand nog barbiepoppen want ik heb net een kleerhangertje gevouwen van een paperclip kun je wel gebruiken om kleertjes aan op te hangen ...
ga je em gebruiken om je string aan op te hangen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dt is handig! bedankt voor de tip!
ik weet niet waar je nichtje woontquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
m'n nichtje vast wel... kom 'm maar brengen
nee....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
ga je em gebruiken om je string aan op te hangen?
quote:
EMMER WATER! flats in je gezichtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
ik heb dorst
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
vouwse dan! heb je genoeg paperclips?
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
i wanna make love with you all night long
538quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
i wanna make love with you all night long
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |