dat wilde ik ja, totdat het uitverkocht wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:27 schreef Houniet het volgende:
[..]dat meen je niet, je zou der toch heen gaan
Wel okay.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]met jou? wat ben je er nog maar weinig!
Volgens mij verveel je jequote:
Doe nou niet , dan wordt het zo saai hierquote:
alsof m'n bijdrage zo geweldig isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe nou niet , dan wordt het zo saai hier
Dan zeg je dus gewoon omdat je geen zin hebt om ctrl + R in te drukkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Houniet het volgende:
die kerel tegen over me vroeg waarom ik steeds op F5 druk?
Wat zei je?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Houniet het volgende:
ctrl-r is de oplossingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:35 schreef Houniet het volgende:
Zonder jou zou dit topic niet zo zijn zoals het nu isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
ik heb er wel m'n stempel op gedrukt dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zonder jou zou dit topic niet zo zijn zoals het nu is
Dat heb je zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb er wel m'n stempel op gedrukt dan...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef Houniet het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van een "marokaan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef Houniet het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van een "marokaan"ha.ha.haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
dat ik die knop gebruik om me verslag op te slaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |