Echt, wat mis ik het Openbaar vervoer, niet te kort gewoon, ik moet nu met de auto naar mijn werk ( jaja, poepen moet ) anders ben ik 2 uur onderweg omdat het een kutverbinding is
![]()
. Zit je duf in de auto, normaal kon ik dus nog lekker een uurtje knikkebollen, een boekie lezen of gewoon mensen kijken in de trein/bus/whatever.
Nu is dat allemaal niet meer zo, 1 keer knikkebollen en je ligt in de vangrail of tegen de bumper van de knakker voor je. Je moet altijd opletten dat je weggenoten geen totale debielen zijn, en er zijn er meer dan ik dacht. Nee, Auto's zijn niets voor mij. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen angst voor die krengen maar ik vind het gewoon zonde van m'n tijd omdat ik dan ook echt aan het autorijden ben en niets anders kan doen, okay, het kan wel maar het zou niet zo gezond zijn om met een boek aan m'n stuur naar huis te navigeren vermoed ik.
Ik hoor iedereen om me heen die een rijbewijs heeft dat het zo geweldig is dat je de vrijheid hebt om overal heen te gaan wanneer je dat wilt. Ammehoela, kan je ook met het OV, alsof ik ooit de neiging krijg om naar Habbekutteveen te rijden met m'n stalen ros. Ik weet nog niet eens wat ik daar zou moeten doen.
[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 14-06-2005 10:10:15 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid