quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Bupa!
Waar had je dat MissBliss-sigaretten plaatje vandaan??
Ik wil kijken of ik een avatar kan maken ervan
quote:
Die is wel leuk jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Misschien is dit wat?
[afbeelding]
Ja, dat weet ik ook niet. Aan mijn avatar kun je zien hoe weinig ik van die dingen afweetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Die is wel leuk ja
Maar ik denk dat als je hem naar avatarformaat verkleind dat het MissBliss niet meer te lezen is...
Naja, misschien heeft Buup het plaatje nog ergens
Ik heb al meegedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/249
Jouw avatar beweegt zelfs!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Aan mijn avatar kun je zien hoe weinig ik van die dingen afweet![]()
Ik ook. Nou maar hopen dat ik het goed beantwoord hebquote:
Ottowa was het toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
Ik ook. Nou maar hopen dat ik het goed beantwoord heb
Nee tochquote:
Hij was inderdaad kei-moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook. Nou maar hopen dat ik het goed beantwoord heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim, ik kon het niet laten....was zo benieuwd.
Maar voor jou speciaal in een spoiler dus.
Het is zoooooo'n mooi liedje.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:31 schreef Airelle het volgende:Heleboel mooie liedjes (teksten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim, ik kon het niet laten....was zo benieuwd.
Maar voor jou speciaal in een spoiler dus.
Het is zoooooo'n mooi liedje.
http://www.student.ru.nl/roypeperkamp/Songteksten.doc![]()
Ja maar Dizer heeft nooit lang een-en-dezelfde vriendinquote:
Mijn langste relatie is 6 maandenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar Dizer heeft nooit lang een-en-dezelfde vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |