Ik heb trouwens die persconferentie met de jury gezien. Dat vond ik dan weer harstikke fout. Je gaat een jury toch niet achteraf lopen interviewen om ze vragen te stellen over welke getuigenissen ze nou wel en niet geloofwaardig vonden etc
Natuurlijk is het niet ok dat hij met kinderen in een bed geslapen heeft. Maar waar waren de getuigenissen van jongens die vertellen dat hij ze gepijpt heeft, onzedelijk betast oid en dat allemaal in detail? Zijn die er geweest?
Daarbij...komop zeg die moeder van die jongen......en dan de aanklager...
Ik denk dat wij totaal geen beeld van de zaak hebben zoals die jury dat heeft. En ik geloof er wel in dat als je voor zo'n jury wordt opgeroepen je echt wel je best wil doen. Zeker bij een zaak waar zo'n druk op staat. Je wilt echt niet iemand vrijspreken die onzedelijk met kinderen is geweest. Helemaal niet als je ze zelf hebt en er zaten heel wat juryleden bij die zelf kinderen hebben.
En tja voor mij is Jackson wel de King of Pop. Daarom ben ik ook superblij dat blijkt dat hij onschuldig is (ik vertrouw maar gewoon op de zaak). Nu kan er weer vooral over z'n muziek gesproken worden. Alhoewel hij lichamelijk/geestelijk natuurlijk helemaal kapot is en zijn carriere helemaal naar de klote (niet alleen door dit natuurlijk) . De huiszoeking wat de start van dit alles was op de dag van het uitkomen van invincible als ik me niet vergis