abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27940724
Dit zal mijn laatste report zijn omdat ik in deze topics Michael wilde verdedigen. Maar de jury heeft besloten; onschuldig.
Zo simpel is dit en zo simpel was de zaak.

Ik haal m'n neus op naar alle Michael haters. Jullie hadden allemaal ongelijk en verder interesseert het me geen bal. Niet wat mensen zeggen en niet wat mensen hiervan vinden.

Justice Has Prevealed!
pi_27940746
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 23:21 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Jah hier heb ik toen de hele docu over gezien. Niet alleen al dat ie dat kind over het balkon hangt maar ok nog eens op de onverantwoordelijke manier en onvorzichtig. Daar had die lul erg veel geluk gehad
ik schrok me rot toen, ook dat stuk waar hij dat kind de fles gaf, dat vreselijke nerveuze gedoe, babietje zo'n doek over het hoofd, MJ proberen door die doek heen de fles in het mondje te douwen,. kind wat huilde, maar duidelijk helemaal geen honger had, ondertussen als een bezetene dat kind wiegen op zijn (MJ's) knieën waardoor het alleen maar harder ging huilen... ik werd er een beetje naar van.

[ Bericht 1% gewijzigd door milagro op 15-06-2005 08:17:21 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 15 juni 2005 @ 08:15:45 #253
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27940856
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:02 schreef milagro het volgende:

[..]

ik schrok me rot toen, ook dat stuk waar hij dat kind de fles gaf, dat vreselijke nerveuze gedoe, babietje zo'n doek over het hoofd, MJ proberen door die doek heen de fles in het mondje te douwen,. kind wat huilde, maar duidelijk helemaal geen honger had, ondertussen als een bezetene dat kind wiegen op zijn (MJ's) knieën waardoor het alleen maar harder geen huilen... ik werd er een beetje naar van.
Is ook zo, maar het camerawerk was dan ook wel schitterend dramatisch. Die hele Docu was er om Michael in een slecht daglicht te stellen. Maargoed... ik blij er bij dat hij zeker een probleem heeft, maar dat alles ineens zo verschrikkelijk overtrokken wordt omdat het over Michael Jackson gaat. Het is gewoon IEMAND die vroeger héél véél te verwerken heeft gehad en daardoor wat vreemd is geworden. Ik zou eens in elk huis in Nederland een paar dagen camera's willen hebben... denk dat het dan nog wel meevalt hoe Michael zich gedraagt.

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27940901
laten we wel wezen, MJ heeft de sfeer rondom hem heen voor een groot deel zelf gecreëerd, dat mysterieuze, dat weirde, hij vindt het zelf maar wat leuk, die aandacht, het gros vd geruchten zijn door hem zelf (zijn pr ) in de wereld geholpen.
  woensdag 15 juni 2005 @ 08:22:39 #255
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27940926
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:20 schreef milagro het volgende:
laten we wel wezen, MJ heeft de sfeer rondom hem heen voor een groot deel zelf gecreëerd, dat mysterieuze, dat weirde, hij vindt het zelf maar wat leuk, die aandacht, het gros vd geruchten zijn door hem zelf (zijn pr ) in de wereld geholpen.
Ach ja... hij is geleefd vanaf zijn 8ste... nooit normaal geleefd en vanaf begin af aan behandeld als God himself... vrees dat er errug weinig mensen normaal hadden gebleven.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27941041
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 08:22 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ach ja... hij is geleefd vanaf zijn 8ste... nooit normaal geleefd en vanaf begin af aan behandeld als God himself... vrees dat er errug weinig mensen normaal hadden gebleven.
Zijn broers zijn toch redelijk normaal gebleven, hoor
En die hebben dat leven voor een aanzienlijk deel gedeeld.
Maar goed, die waren al wat ouder en kregen wat minder aandacht.

Waar het mij om ging is dat MJ en klaagt over zijn reputatie van Wacko, terwijl hij dat tegelijkertijd zelf loopt te voeren, dus niet klagen maar dragen of ophouden.
Net als met de kindjes en slapen, het is vrij normaal en ook gelukkig dat mensen er hun vraagtekens bij zetten, zou wat zijn als men er onverschillig over deed, een vent die met kleine kinderen het bed deelt.
Dat MJ nu dat gedrag gaat wijzijgen is een wijs besluit wat hij beter jaaaaaaaren terug al had kunnen nemen, had iedereen, vooral hem zelf en de betreffende kids een hoop ellende gescheeld.

Maar goed, dat wordt vanaf allemaal anders dus
En zijn muziek is en blijft hoe dan ook fantastisch, al zal hij Thriller nooit meer overtreffen.
Het rare is dat ik zelf Bad veel meer grijs gedraaid heb dan Thriller
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:42:26 #257
16715 Mylene
*schatje*
pi_27943983
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 07:58 schreef MJboard het volgende:
Dit zal mijn laatste report zijn omdat ik in deze topics Michael wilde verdedigen. Maar de jury heeft besloten; onschuldig.
Zo simpel is dit en zo simpel was de zaak.

Ik haal m'n neus op naar alle Michael haters. Jullie hadden allemaal ongelijk en verder interesseert het me geen bal. Niet wat mensen zeggen en niet wat mensen hiervan vinden.
Stel je niet zo aan zeg

MJ is terecht vrijgesproken omdat er nu eenmaal geen overtuigend bewijs was, geen smoking gun. Ja, dan kun je moeilijk iemand achter de tralies zetten.

Neemt niet weg er de nodige vraagtekens blijven staan. Ook bij de jury. Raymond Hultman bijvoorbeeld, die gelooft dat MJ zeker twee jongens seksueel heeft misbruikt. Alleen niet Gavin. Hij vond de jongen ook ongeloofwaardig en stemde daarom voor vrijspraak.

Ik vind dat deze man uitgebreid zijn verhaal moet vertellen bij Oprah. Lijkt me interressant om dat te horen .

Ik denk sowieso dat de jury wel door Oprah zal worden uitgenodigd.
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:46:47 #258
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_27944129
Die ouwe tang uit de jury scheen al voor de uitspraak een afspraak met Oprah te hebben gemaakt via haar kleindochter.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:49:21 #259
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27944219
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:42 schreef schatje het volgende:

Ik vind dat deze man uitgebreid zijn verhaal moet vertellen bij Oprah. Lijkt me interressant om dat te horen .

Ik denk sowieso dat de jury wel door Oprah zal worden uitgenodigd.
Vond je het van de week niet harstikke stom die die jury een persconferentie gaf etc? En nu wil je ze zelfs bij Oprah?

Oprah die nog zat te slijmen bij Lisa Mary Presley om er een flinke uitspraak over Jackson uit te krijgen. Nee dank je. Hoe nieuwsgierig van aard ik ook ben. Ik hoop dat het nu weer rustig wordt. Want zal het gaan over het niet kloppen van de aanklacht? ga daar maar niet van uit.
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:00:15 #260
16715 Mylene
*schatje*
pi_27944536
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:49 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Vond je het van de week niet harstikke stom die die jury een persconferentie gaf etc? En nu wil je ze zelfs bij Oprah?
Juist goed .

Ik vind het jammer dat ik die persconferentie heb gemist, en nu moet afgaan op krantenartikelen .
quote:
Oprah die nog zat te slijmen bij Lisa Mary Presley om er een flinke uitspraak over Jackson uit te krijgen.
Oprah .

Zoveel moeite hoefde ze niet te doen btw .

MJ, de volwassen man die zich als kind gedraagt en het toch lukt om zijn leuter in Lisa Marie Presley te steken .
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:03:06 #261
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27944617
Toendertijd zag ze er nog fatsoenlijk uit.
Vandaag de dag zou ik me hond er nog vanaf slaan.

Tegenwoordig blegh wat een gedrocht zeg.

Zet je tv een uur of 2 op CNN en je ziet die jury wel langskomen.

Overigens heb ik niks tegen Oprah. Die docu van haar toen was erg goed. Heb hier nog wat fragmenten op de pc. Waaruit overigens de briljante muzikaliteit van Jackson blijkt
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:16:41 #262
28167 matthijst
pi_27945024
Oprah, tegenwoordig 1 grote simultaan-orgameshow
Al die overdreven schreeuwende sopkoeien in het publiek

Wel mooi dat ze niet ver wachtte dat Lisa Marie door Jackson was gepenetreerd...
pi_27945044
quote:

[..]

ik schrok me rot toen, ook dat stuk waar hij dat kind de fles gaf, dat vreselijke nerveuze gedoe, babietje zo'n doek over het hoofd, MJ proberen door die doek heen de fles in het mondje te douwen,. kind wat huilde, maar duidelijk helemaal geen honger had, ondertussen als een bezetene dat kind wiegen op zijn (MJ's) knieën waardoor het alleen maar harder ging huilen... ik werd er een beetje naar van.
Het liet zien dat die kerel zelf een beetje kind was maar ik denk dat de schijnwerpers veel uitmaken. Hij is wat gewend maar niet wat zijn priveleven betreft.
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:19:21 #264
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27945114
quote:

[..]

Kan er niet wakker van liggen. Had nooit gedacht dat hij een goeie vader zou zijn ofzo.
Die kinderen worden toch 24/7 opgevoed/verzorgd door anderen moet je maar op rekenen.
pi_27946204
quote:
XXXXX DRUDGE REPORT XXXXX TUE JUNE 14, 2003 17:49:08 ET XXXXX

I WANT THE PHOTOS YOU TOOK OF ME NAKED, MR. SNEDDON

Michael Jackson is demanding Santa Barbara County prosecutor Tom Sneddon immediately surrender all photos taken by police of the pop star's penis area, the DRUDGE REPORT has learned.
Jackson and his inner circle believe Sneddon, in revenge for losing the case, may somehow leak the images of Jackson's genitalia to the public.
"Why will you not end this, Mr. Sneddon, once and for all?" a top Jackson insider asked late Tuesday. "Do you enjoy them?"
The insider claims all legal recourse will be pursued to resolve the matter.
Sneddon ordered the sex organ photographed in December 1993. And at trail, Sneddon asked the judge for permission to put into evidence the photos of Michael Jackson's "splotchy" penis. Permission was denied.
Sneddon was not avaliable for comment.

Developing...
goed idee.. maar die gemene sneddon kan er toch een kopietje van maken en alsnog laten lekken? wie wil die fotos nou zien
pi_27946246
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:56 schreef DrDentz het volgende:

[..]

goed idee.. maar die gemene sneddon kan er toch een kopietje van maken en alsnog laten lekken? wie wil die fotos nou zien
en wie wil ze houden?
pi_27946320
tom sneddon zit op die fotos te rukken nu, hij wil ze niet weggeven
pi_27955266
Ook de FRS slaat munt uit andermans ellende:

quote:
Feel Free!

• Michael Jackson is afgelopen maandag vrijgesproken en wij vieren dit mee!

• De beste albums van Michael Jackson zijn nu slechts ¤7 per stuk.

• Maak een keuze uit de klassiekers: Thriller, Bad, Off the Wall, Dangerous of Invincible.
  • Erg smaakvol.
    pi_27955435
    Die denken natuurlijk ook makkelijk de MJ cd's te kunnen slijten nu..

Je kan hoog en laag springen, maar p verschillende grote verkoopsites schiet de cd verkoop de lucht in, dus hij is weer ven 'hot' lijkt het wel. Hopelijk komt er binnen een jaar een briljant laatst album aan, zodat hij daarna voorgoed kan genieten van zijn oude dag, zonder al te veel schulden
    pi_27956092
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:

[afbeelding]
    [..]

Erg smaakvol.
    Wat boeit dit nou? Prima toch?
    pi_27957661
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 16:35 schreef Taurus het volgende:
    Wat boeit dit nou? Prima toch?
    Het is allemaal zo'n doorzichtige commerciële prietpraat.
    pi_27957715
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het is allemaal zo'n doorzichtige commerciële prietpraat.
    Duh
    pi_27958681
    ik zie het probleem niet echt met die actie.. beter toch dan dat het ergens achterin de sales bak ligt weg te rotten
    je hoort er niet meer bij hoor als je niet alle michael 'feel free' jackson platen hebt
      woensdag 15 juni 2005 @ 18:21:33 #274
    28167 matthijst
    pi_27959221
    Hey, das best dope, 7 euro voor die albums
    Heb al die ouwe op LP, misschien mooi om de CD's ff aan te schaffen..
    pi_27974878
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:

[afbeelding]
    [..]

Erg smaakvol.
    Sneu evengoed... fan zijn van een pedofiel en zo...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')