ik schrok me rot toen, ook dat stuk waar hij dat kind de fles gaf, dat vreselijke nerveuze gedoe, babietje zo'n doek over het hoofd, MJ proberen door die doek heen de fles in het mondje te douwen,. kind wat huilde, maar duidelijk helemaal geen honger had, ondertussen als een bezetene dat kind wiegen op zijn (MJ's) knieën waardoor het alleen maar harder ging huilen... ik werd er een beetje naar van.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah hier heb ik toen de hele docu over gezien. Niet alleen al dat ie dat kind over het balkon hangt maar ok nog eens op de onverantwoordelijke manier en onvorzichtig. Daar had die lul erg veel geluk gehad
Is ook zo, maar het camerawerk was dan ook wel schitterend dramatisch. Die hele Docu was er om Michael in een slecht daglicht te stellen. Maargoed... ik blij er bij dat hij zeker een probleem heeft, maar dat alles ineens zo verschrikkelijk overtrokken wordt omdat het over Michael Jackson gaat. Het is gewoon IEMAND die vroeger héél véél te verwerken heeft gehad en daardoor wat vreemd is geworden. Ik zou eens in elk huis in Nederland een paar dagen camera's willen hebben... denk dat het dan nog wel meevalt hoe Michael zich gedraagt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik schrok me rot toen, ook dat stuk waar hij dat kind de fles gaf, dat vreselijke nerveuze gedoe, babietje zo'n doek over het hoofd, MJ proberen door die doek heen de fles in het mondje te douwen,. kind wat huilde, maar duidelijk helemaal geen honger had, ondertussen als een bezetene dat kind wiegen op zijn (MJ's) knieën waardoor het alleen maar harder geen huilen... ik werd er een beetje naar van.
Ach ja... hij is geleefd vanaf zijn 8ste... nooit normaal geleefd en vanaf begin af aan behandeld als God himself... vrees dat er errug weinig mensen normaal hadden gebleven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:20 schreef milagro het volgende:
laten we wel wezen, MJ heeft de sfeer rondom hem heen voor een groot deel zelf gecreëerd, dat mysterieuze, dat weirde, hij vindt het zelf maar wat leuk, die aandacht, het gros vd geruchten zijn door hem zelf (zijn pr ) in de wereld geholpen.
Zijn broers zijn toch redelijk normaal gebleven, hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ach ja... hij is geleefd vanaf zijn 8ste... nooit normaal geleefd en vanaf begin af aan behandeld als God himself... vrees dat er errug weinig mensen normaal hadden gebleven.
Stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:58 schreef MJboard het volgende:
Dit zal mijn laatste report zijn omdat ik in deze topics Michael wilde verdedigen. Maar de jury heeft besloten; onschuldig.
Zo simpel is dit en zo simpel was de zaak.
Ik haal m'n neus op naar alle Michael haters. Jullie hadden allemaal ongelijk en verder interesseert het me geen bal. Niet wat mensen zeggen en niet wat mensen hiervan vinden.
Vond je het van de week niet harstikke stom die die jury een persconferentie gaf etc? En nu wil je ze zelfs bij Oprah?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat deze man uitgebreid zijn verhaal moet vertellen bij Oprah. Lijkt me interressant om dat te horen.
Ik denk sowieso dat de jury wel door Oprah zal worden uitgenodigd.
Juist goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Vond je het van de week niet harstikke stom die die jury een persconferentie gaf etc? En nu wil je ze zelfs bij Oprah?![]()
Oprahquote:Oprah die nog zat te slijmen bij Lisa Mary Presley om er een flinke uitspraak over Jackson uit te krijgen.
Het liet zien dat die kerel zelf een beetje kind was maar ik denk dat de schijnwerpers veel uitmaken. Hij is wat gewend maar niet wat zijn priveleven betreft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik schrok me rot toen, ook dat stuk waar hij dat kind de fles gaf, dat vreselijke nerveuze gedoe, babietje zo'n doek over het hoofd, MJ proberen door die doek heen de fles in het mondje te douwen,. kind wat huilde, maar duidelijk helemaal geen honger had, ondertussen als een bezetene dat kind wiegen op zijn (MJ's) knieën waardoor het alleen maar harder ging huilen... ik werd er een beetje naar van.
Kan er niet wakker van liggen. Had nooit gedacht dat hij een goeie vader zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:02 schreef milagro het volgende:
[..]
ik schrok me rot toen, ook dat stuk waar hij dat kind de fles gaf, dat vreselijke nerveuze gedoe, babietje zo'n doek over het hoofd, MJ proberen door die doek heen de fles in het mondje te douwen,. kind wat huilde, maar duidelijk helemaal geen honger had, ondertussen als een bezetene dat kind wiegen op zijn (MJ's) knieën waardoor het alleen maar harder ging huilen... ik werd er een beetje naar van.
goed idee.. maar die gemene sneddon kan er toch een kopietje van maken en alsnog laten lekken? wie wil die fotos nou zienquote:XXXXX DRUDGE REPORT XXXXX TUE JUNE 14, 2003 17:49:08 ET XXXXX
I WANT THE PHOTOS YOU TOOK OF ME NAKED, MR. SNEDDON
Michael Jackson is demanding Santa Barbara County prosecutor Tom Sneddon immediately surrender all photos taken by police of the pop star's penis area, the DRUDGE REPORT has learned.
Jackson and his inner circle believe Sneddon, in revenge for losing the case, may somehow leak the images of Jackson's genitalia to the public.
"Why will you not end this, Mr. Sneddon, once and for all?" a top Jackson insider asked late Tuesday. "Do you enjoy them?"![]()
The insider claims all legal recourse will be pursued to resolve the matter.
Sneddon ordered the sex organ photographed in December 1993. And at trail, Sneddon asked the judge for permission to put into evidence the photos of Michael Jackson's "splotchy" penis. Permission was denied.
Sneddon was not avaliable for comment.
Developing...
en wie wil ze houden?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
goed idee.. maar die gemene sneddon kan er toch een kopietje van maken en alsnog laten lekken? wie wil die fotos nou zien![]()
Erg smaakvol.quote:Feel Free!Michael Jackson is afgelopen maandag vrijgesproken en wij vieren dit mee! De beste albums van Michael Jackson zijn nu slechts ¤7 per stuk. Maak een keuze uit de klassiekers: Thriller, Bad, Off the Wall, Dangerous of Invincible.
Wat boeit dit nou?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook de FRS slaat munt uit andermans ellende:
[afbeelding]
[..]
Erg smaakvol.
Duhquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo'n doorzichtige commerciële prietpraat.![]()
Sneu evengoed... fan zijn van een pedofiel en zo...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook de FRS slaat munt uit andermans ellende:
[afbeelding]
[..]
Erg smaakvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |