Leuke verneuking van een prima gezegde. Als jouw neef zich niet in kan houden, is dit een imo een goede test. De rechter zal dit waarschijnlijk ook in z'n achterhoofd hebben gehad: is dit een jongen die geilt op dieren, maar varder normaal is? of is het een compulsieve perverseling die overal zijn leuter in steekt en wellicht een gevaar is voor de samenleving?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:46 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Te laten zien dat het rechtssysteem niet deugt in nederland en dat mensne niet langer kijken dan hun neus waard is
Je ondertitel krijgt in dit topic ook een geheel nieuwe betekenis trouwensquote:
En ik maar denken, zal ik daar nou een opmerking over maken of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je ondertitel krijgt in dit topic ook een geheel nieuwe betekenis trouwens![]()
Xennia de psycholoog kan zich niet voorstellen dat iemand die een schaap neukt verder wel normaal isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Leuke verneuking van een prima gezegde. Als jouw neef zich niet in kan houden, is dit een imo een goede test. De rechter zal dit waarschijnlijk ook in z'n achterhoofd hebben gehad: is dit een jongen die geilt op dieren, maar varder normaal is? of is het een compulsieve perverseling die overal zijn leuter in steekt en wellicht een gevaar is voor de samenleving?
Het is niet ongewoon dat dit soort types 'verder' gaan in hun daden; vraag maar aan Xennia de psycholoog.![]()
In dit soort topics moet je niet denken; gewoon DOEN!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:54 schreef Klasse het volgende:
[..]
En ik maar denken, zal ik daar nou een opmerking over maken of niet.!
Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je ondertitel krijgt in dit topic ook een geheel nieuwe betekenis trouwens![]()
Jawel... je hebt voldoende mensen met een fetish die verder heel normaal functioneren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Xennia de psycholoog kan zich niet voorstellen dat iemand die een schaap neukt verder wel normaal is![]()
Valt zwaar he, een blauwtje lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Praat me er niet vanMaar ik zie het al hier, het si weer een samenscholing van mensen die geen leven hebben en hier de zaak willen verstieren met als toppunt Xennislet die op wonderbaarlijke wijze probeert er een psychologische draai aan te geven door nietszeggende zinnetjes te plaatsen waardoor het net lijkt of ze afgestudeert is.
NOU DOEJEM IN JE HOL MAAR!![]()
![]()
Ik ben weg, hier is niets te bespreken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Praat me er niet vanMaar ik zie het al hier, het si weer een samenscholing van mensen die geen leven hebben en hier de zaak willen verstieren met als toppunt Xennislet die op wonderbaarlijke wijze probeert er een psychologische draai aan te geven door nietszeggende zinnetjes te plaatsen waardoor het net lijkt of ze afgestudeert is.
![]()
![]()
Idd. goed punt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jawel... je hebt voldoende mensen met een fetish die verder heel normaal functioneren.![]()
Xennisletquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat is jouw fetish?quote:
Don't push the issue, it's a touchy situation!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
XennisletEn dat alleen maar omdat ik je afwijs. Het siert je.
Ik ben btw wel degelijk drs in de psychologie
Heb ik ook es geprobeerd; m'n leuter was te dik om in de slang te passenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kick op stofzuigers en dan van die ouwe ronde.![]()
Je moet ook geen kruimeldief nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb ik ook es geprobeerd; m'n leuter was te dik om in de slang te passen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |