quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bewijs die schapen een dienst en begin een Blijf-van-mijn-schaap-huis![]()
En jij moet niet zo diep in het schaapje kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:35 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Meisje meisje, je moet niet zo diep in het glaasje kijken![]()
Alleen die overtrokken reactie al bewijst het tegendeel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:34 schreef PolarStars het volgende:
[..]
JA HE HALLOOOOOOOP!!! Ik was het niet ja ok dan bedacnkt![]()
![]()
![]()
Ik heb je fotos gezien, maar is er een kans dat we eens wat gaan kunnen drinken? Ik doe echt niets met schapen hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij moet niet zo diep in het schaapje kijken![]()
Daag... ze hadden een "dickcamera"?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
En jij moet niet zo diep in het schaapje kijken![]()
Wat? Ik dacht: ik geef even een reconstructie.quote:
man, het heeft ons geraakt en we dromen er nog wel eens overquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht: ik geef even een reconstructie.![]()
En er een topic over openen helpt?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:41 schreef PolarStars het volgende:
[..]
man, het heeft ons geraakt en we dromen er nog wel eens over![]()
Begin hier niet mee, we hebben het er echt moeilijk mee![]()
Whehehe wat een onvoorziene plotwendingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik heb je fotos gezien, maar is er een kans dat we eens wat gaan kunnen drinken? Ik doe echt niets met schapen hoor![]()
Ik open nu geen topic om het over de daad te hebben, maar over de veroordeling en das een heel verschil.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:42 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
En er een topic over openen helpt?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:39 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik heb je fotos gezien, maar is er een kans dat we eens wat gaan kunnen drinken? Ik doe echt niets met schapen hoor![]()
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehehe wat een onvoorziene plotwending
Je gaat nu ook een topic over de daad openen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:43 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik open nu geen topic om het over de daad te hebben, maar over de veroordeling en das een heel verschil.
En wat wil je daar mee bereiken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:43 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik open nu geen topic om het over de daad te hebben, maar over de veroordeling en das een heel verschil.
Je droomt erover! Jij viespeuk jij!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:41 schreef PolarStars het volgende:
[..]
man, het heeft ons geraakt en we dromen er nog wel eens over![]()
Begin hier niet mee, we hebben het er echt moeilijk mee![]()
Die veroordeling is een gevolg van die daad. Logisch dat het daar ook over gaat dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:43 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Oh het antwoord is nee aangezien ik bang ben dat je erfelijk belast bentquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:43 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag![]()
Te laten zien dat het rechtssysteem niet deugt in nederland en dat mensne niet langer kijken dan hun neus waard isquote:
Dan zoek je het lekker uit, misschien wil martin je nog wel een keerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh het antwoord is nee aangezien ik bang ben dat je erfelijk belast bent
Nee het gaat over de veroordeling, niet over de daadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:44 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Die veroordeling is een gevolg van die daad. Logisch dat het daar ook over gaat dan.
Die kon ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:46 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Te laten zien dat het rechtssysteem niet deugt in nederland en dat mensne niet langer kijken dan hun neus waard is
Oh ja dat wil hij zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:46 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Dan zoek je het lekker uit, misschien wil martin je nog wel een keer![]()
Leuke verneuking van een prima gezegde. Als jouw neef zich niet in kan houden, is dit een imo een goede test. De rechter zal dit waarschijnlijk ook in z'n achterhoofd hebben gehad: is dit een jongen die geilt op dieren, maar varder normaal is? of is het een compulsieve perverseling die overal zijn leuter in steekt en wellicht een gevaar is voor de samenleving?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:46 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Te laten zien dat het rechtssysteem niet deugt in nederland en dat mensne niet langer kijken dan hun neus waard is
Je ondertitel krijgt in dit topic ook een geheel nieuwe betekenis trouwensquote:
En ik maar denken, zal ik daar nou een opmerking over maken of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je ondertitel krijgt in dit topic ook een geheel nieuwe betekenis trouwens![]()
Xennia de psycholoog kan zich niet voorstellen dat iemand die een schaap neukt verder wel normaal isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Leuke verneuking van een prima gezegde. Als jouw neef zich niet in kan houden, is dit een imo een goede test. De rechter zal dit waarschijnlijk ook in z'n achterhoofd hebben gehad: is dit een jongen die geilt op dieren, maar varder normaal is? of is het een compulsieve perverseling die overal zijn leuter in steekt en wellicht een gevaar is voor de samenleving?
Het is niet ongewoon dat dit soort types 'verder' gaan in hun daden; vraag maar aan Xennia de psycholoog.![]()
In dit soort topics moet je niet denken; gewoon DOEN!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:54 schreef Klasse het volgende:
[..]
En ik maar denken, zal ik daar nou een opmerking over maken of niet.!
Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je ondertitel krijgt in dit topic ook een geheel nieuwe betekenis trouwens![]()
Jawel... je hebt voldoende mensen met een fetish die verder heel normaal functioneren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Xennia de psycholoog kan zich niet voorstellen dat iemand die een schaap neukt verder wel normaal is![]()
Valt zwaar he, een blauwtje lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Praat me er niet vanMaar ik zie het al hier, het si weer een samenscholing van mensen die geen leven hebben en hier de zaak willen verstieren met als toppunt Xennislet die op wonderbaarlijke wijze probeert er een psychologische draai aan te geven door nietszeggende zinnetjes te plaatsen waardoor het net lijkt of ze afgestudeert is.
NOU DOEJEM IN JE HOL MAAR!![]()
![]()
Ik ben weg, hier is niets te bespreken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Praat me er niet vanMaar ik zie het al hier, het si weer een samenscholing van mensen die geen leven hebben en hier de zaak willen verstieren met als toppunt Xennislet die op wonderbaarlijke wijze probeert er een psychologische draai aan te geven door nietszeggende zinnetjes te plaatsen waardoor het net lijkt of ze afgestudeert is.
![]()
![]()
Idd. goed punt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jawel... je hebt voldoende mensen met een fetish die verder heel normaal functioneren.![]()
Xennisletquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:55 schreef PolarStars het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat is jouw fetish?quote:
Don't push the issue, it's a touchy situation!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
XennisletEn dat alleen maar omdat ik je afwijs. Het siert je.
Ik ben btw wel degelijk drs in de psychologie
Heb ik ook es geprobeerd; m'n leuter was te dik om in de slang te passenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kick op stofzuigers en dan van die ouwe ronde.![]()
Je moet ook geen kruimeldief nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 03:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb ik ook es geprobeerd; m'n leuter was te dik om in de slang te passen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |