quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gratiesch is niet duur
En gaat iedereen ineens op zwart nu ofzo![]()
ik doe wel meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:25 schreef hermandeperman het volgende:
Ook niet zo raar met alleen Word, Internet en MSN
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pr0n kijken telt niet mee
En wel een 27L V12 eh
Ik kan momenteel alleen een Caterpillar 3400 op gas vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
ja lekker blokje wel
Alleen maken zulke bloken geen lekker geluid
ik heb geen sjoege van scheepsmotoren...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan momenteel alleen een Caterpillar 3400 op gas vinden
Maar idd, caterpillars maken een KLOTEHERRIE, als ze op 75% draaien hoor je de hele motor niet meer maar alleen maar een GIGANTISCH gefluit van de Turbo's![]()
Kun je beter Wärtsilä's hebben, die maken een heerlijk geluidje
die had ik vroegah wel, maar door de format dus niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb geen sjoege van scheepsmotoren...
heb je mp3's?
Daar krijg ik geen stijve vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:21 schreef hermandeperman het volgende:
een M.A.K.
De duurste motoren voor binnenvaartschepen...
http://www.machinekamer.nl/sounds/mak2.mp3
Jij bent dan ook een boerenlulquote:
tis net een af ander vaag afrikaans liedjequote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:21 schreef hermandeperman het volgende:
een M.A.K.
De duurste motoren voor binnenvaartschepen...
http://www.machinekamer.nl/sounds/mak2.mp3
of een sttomtreinquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis net een af ander vaag afrikaans liedje![]()
John Bosch reed zondag met deze Ferrari 312Tquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een boerenlul
Maar het geluid van de mooie stampende 12- of 16- cylinders kan ik momenteel even niet vinden
Wat een gedrochtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
John Bosch reed zondag met deze Ferrari 312T
[afbeelding]
V12 zonder dempers
om je een beetje in de richting te helpen hoe dat klinkt
ex-Marketing docentequote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus jij vindt alle huidige dertigers ook gedrochten?
Correct.quote:
Doegiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Correct.
* Xtreem is weer weg
6.09 in de trein is RUK!
200quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:18 schreef Youp het volgende:
wie heeft er een rijdende auto die weg mag voor <100 euro?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
Lazer toch op met die klotebeesten
Verzuipen moet je ze!
serieus?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef Youp het volgende:
we gaan met een paar man een amfibie auto maken
serieus? ja serieus
Da's serieus zegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef Youp het volgende:
serieus? ja serieus
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef Youp het volgende:
serieus? ja serieus
mjah dat open ik pas als we daadwerkelijk een auto hebben en beginnenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
![]()
Project topic openen? Ben ik de eerste om een tvp te zetten
Hij is toch nog onlinequote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:12 schreef ThaFreak het volgende:
hermandeperman, je avatar komt zo weer online![]()
onmogelijk aangezien die momenteel van webspace verwijderd isquote:
De vrouw van de Meukert?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
En een mooi linkje voor Alexxx; JAJA EEN CATERPILLAR
Dan zal hij wel in mijn cache staanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
onmogelijk aangezien die momenteel van webspace verwijderd is![]()
quote:
Ohw, ik dacht dat je pr0n aan't hosten wasquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
even webspace opnieuw inrichten en dan komt die wel weer online.....
Welke van de 2 is de caterpillar?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
En een mooi linkje voor Alexxx; JAJA EEN CATERPILLAR
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ik vond het al raar ruiken hier.... even douchen dan maar![]()
beter wassenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ik vond het al raar ruiken hier.... even douchen dan maar![]()
Wat do eje dan ook in Boxmeerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Volgens mij is het hier binnen over de 30 graden ofzo.
En ik zit precies in de zon.
ahhhquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Volgens mij is het hier binnen over de 30 graden ofzo.
En ik zit precies in de zon.
je zoekt een zo klein mogelijk autootje neem ik aan, ivm het drijfvermogen van je pontons/tonnen/weet ik wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:03 schreef Youp het volgende:
wie oh wie helpt mij aan een goedkoop koekblik?
de colt heeft waarschijnlijk geen apk meer... morgen even terug bellen misschien heeft hij nog een paar dagen... dat zou wel ideaal zijn... maarja.. we hebben meer opties nodig
maakt niet veel uit zolang het maar onder de 100 euro blijftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je zoekt een zo klein mogelijk autootje neem ik aan, ivm het drijfvermogen van je pontons/tonnen/weet ik wat?
als je voorwielen helemaal onder water staan, gaan de schoepen aan de bovenkant van het wiel dan niet tegenwerken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Youp het volgende:
trouwens... ons idee is om gewoon een auto te nemen.. het dak er af te zagen inclusief ramen enzo.. de deuren dicht lassen en van de onderkant zo veel mogelijk dichtlassen, aan de zijkanten en aan de voorkant wat olievaten vastmaken (dmv spanbanden ofzo, zodat de auto nog op een trailer kan) en op de voorwielen naven te maken waar we extra velgen op kunnen schroeven met schoepen...en een gewoon low budget roer aan de achterkant...
ja, ze komen dus niet helemaal onder water te liggenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
als je voorwielen helemaal onder water staan, gaan de schoepen aan de bovenkant van het wiel dan niet tegenwerken?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:09 schreef Youp het volgende:
da's in friesland basen met slechte remmerij ga ik geen 400km snelweg rijden
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Youp het volgende:
trouwens... ons idee is om gewoon een auto te nemen.. het dak er af te zagen inclusief ramen enzo.. de deuren dicht lassen en van de onderkant zo veel mogelijk dichtlassen, aan de zijkanten en aan de voorkant wat olievaten vastmaken (dmv spanbanden ofzo, zodat de auto nog op een trailer kan) en op de voorwielen naven te maken waar we extra velgen op kunnen schroeven met schoepen...en een gewoon low budget roer aan de achterkant...
ideaal!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:10 schreef BazzoS het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)26searchintext%253D1
ja klein subframepje maken wat we ook op de trailer kunnen vervoeren op zn kant ofzo.. dat t allemaal niet te veel naar de zijkanten uitsteektquote:
ik bedoel, je kan die trailer ook gebruiken om de auto op te halen toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ja klein subframepje maken wat we ook op de trailer kunnen vervoeren op zn kant ofzo.. dat t allemaal niet te veel naar de zijkanten uitsteekten dat schroeven we dan weer bij het water op de auto
nee.. daar mag ik niet mee rijden en we kunnen de trailer waarschijnlijk alleen maar charteren voor korte stukjes ff.. van de standplaats naar het water zeg maarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik bedoel, je kan die trailer ook gebruiken om de auto op te halen toch?
ah zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:13 schreef Youp het volgende:
[..]
nee.. daar mag ik niet mee rijden en we kunnen de trailer waarschijnlijk alleen maar charteren voor korte stukjes ff.. van de standplaats naar het water zeg maar
klopt, nadeel is dat je dan met de wielen zit die geheel onder water liggen waardoor de schoepen elkaar tegen gaan werken zeg maar....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben naar de kapper, en Youp, die tonnen heb je waarschijnlijk niet eens nodig om hem te laten drijven wanneer je hem FATSOENLIJK dichtlast
nee, als de ontsteking nat word ja.. die kitten we wel dichtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
Een bezinemotor gaat gelijk sputteren als 'ie nat wordt![]()
Het Kamperbakkenpaleisquote:
Garantie tot aan de poortquote:
Het leven van de straatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:29 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff.entensity.net/061305/media.php?media=driveby.wmv WTF
Youpjesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:32 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is niet stoer
je snapt er ook helemaal niks van he
meisjes
Je wil weer raggen in een AR?quote:
Garantiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Garantie tot aan de poort
overigens is de garantie pagina niet meer under construction![]()
omfgquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Garantie
Alle auto's kunnen worden geleverd met garantie,daar is een meerprijs aan verbonden. Vanaf ¤ 50.00 per maand kunt u ook zelf bepalen hoeveel maanden garantie u wilt. Vraag naar de voorwaarden bij de afdeling verkoop. Tevens kunt u bij onze werkplaats terecht voor alle werkzaamheden.Garantie kopen
Suprisequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:38 schreef BoJo het volgende:
ja, ik mis het raggen/wegligging
........quote:ben te jong voor dat relaxte rijden
quote:en hij is toch te duur (foutje).
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Garantie
Alle auto's kunnen worden geleverd met garantie,daar is een meerprijs aan verbonden. Vanaf ¤ 50.00 per maand kunt u ook zelf bepalen hoeveel maanden garantie u wilt. Vraag naar de voorwaarden bij de afdeling verkoop. Tevens kunt u bij onze werkplaats terecht voor alle werkzaamheden.Garantie kopen
Water drinken kan nog, maar Bier niet meer?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:43 schreef BoJo het volgende:
600 euro per maand is best veel![]()
Hou nog wel wát over maar het blijft belachelijk
zal vast wel iets italiaans zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef BazzoS het volgende:
Heb je al wat op het oog dan, wat jou Jeep gaat vervangen?
ja daar staan ook wat mooie amfibie apparaten inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
dag Xtreem
Hoi Bas
Youp: Het Wrak van de Week
Daar had herman het alleen niet overquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ja daar staan ook wat mooie amfibie apparaten in
Kijk eens onderaan naar herm zijn reactiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ja daar staan ook wat mooie amfibie apparaten in
Oh, maar ze is niet knap.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh trouwens:
vrouwen met een knappe vrouw in hun avatar die ze zelf niet zijn, is not done
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat je dan suggereert dat je het zelf bent. Ik ga toch ook geen foto van een knappe man in mijn avatar zetten?
En ik draai al twee jaar rondjes met m'n evo om een rotondequote:
stoer joh, heb jij een evo?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik draai al twee jaar rondjes met m'n evo om een rotonde
Het zijn een bus en een vrachtwagenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:31 schreef Youp het volgende:
ah dus nu moeten we van jou suggereren dat je een tractor/vrachtwagen bent?
jaja ik vat m welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zijn een bus en een vrachtwagenbus uit 1896, vractwagen uit 1996
Maar als je een foto van een persoon in je avatar hebt (portret) gaan veel mensne er automatisch van uit dat jij die persoon bent, tenzij je van het tegenovergestelde geslacht bent.
Boeiendquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zijn een bus en een vrachtwagenbus uit 1896, vractwagen uit 1996
Maar als je een foto van een persoon in je avatar hebt (portret) gaan veel mensne er automatisch van uit dat jij die persoon bent, tenzij je van het tegenovergestelde geslacht bent.
met een 320mm (ipv 220 ofzo) schijfrem voor stopt hij redelijk goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stopt Moeilijk? Dan mag je wel oppassen in het bos
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Can't you see? Sometimes your words just hypnotize me.![]()
daar heb ik het geld niet voor, budget is zo 6500 euro.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar speciaal als in...???
Skyline? Supra?
Ga gewoon naar de autoboulevard en koop gewoon wat op de gok joh!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:04 schreef BoJo het volgende:
ben ik niet zo gek van![]()
ik weet niet wat ik wil, ik verras jullie (en mezelf) wel weer![]()
Een nieuwe fauteuil, het wordt hier nog echt netjes, nu nog een nieuw baasje zoeken voor dat stinkende geval in de kamer hiernaastquote:
nou nou nou moet je je kamergenoot nou zo noemen, is toch nergens voor nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een nieuwe fauteuil, het wordt hier nog echt netjes, nu nog een nieuw baasje zoeken voor dat stinkende geval in de kamer hiernaast
Koop je toch hier een auto:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:09 schreef BoJo het volgende:
ook best geinig![]()
http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D60%26js%3D1
En je kan je eigen garantie inkopenquote:
Ehm, als je in 8 maanden nog nooit je kamer gestofzuigd hebt dan schuilt daar wel een kern van waarheid in hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou nou nou moet je je kamergenoot nou zo noemen, is toch nergens voor nodig![]()
oh je bedoelde je huisgenoot ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ehm, als je in 8 maanden nog nooit je kamer gestofzuigd hebt dan schuilt daar wel een kern van waarheid in hoor
een audi A4quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:09 schreef BoJo het volgende:
ook best geinig![]()
http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D60%26js%3D1
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een nieuwe fauteuil, het wordt hier nog echt netjes, nu nog een nieuw baasje zoeken voor dat stinkende geval in de kamer hiernaast
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BoJo het volgende:
of deze
http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D180%26js%3D1
Nee een heuse leren met 80's designquote:
Als je die koopt kom je in de SOTMC videoclipquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BoJo het volgende:
of deze
Whehehe da's nooit verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee een heuse leren met 80's designMaat ging verhuizen en kan 'm niet meer kwijt, en tja hier is nogal wat ruimte over
Wanneer doen we hier eens de PTA rook en bier meet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe da's nooit verkeerd natuurlijk
Zeg het maar, heb over 2 weken vakantie dus.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wanneer doen we hier eens de PTA rook en bier meet?
Ja of een boom in de grille van je 2002quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:18 schreef Youp het volgende:
dat logotje voorop doet het mnet als een M logo op een 316
Ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg het maar, heb over 2 weken vakantie dus.....
nee ik heb een Tii logo achterioquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja of een boom in de grille van je 2002
Je voelt je aangesproken?quote:
Ik een krattentorenquote:
mjah je kwoot mij....quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja of een boom in de grille van je 2002
mooi dingquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef BoJo het volgende:
of deze
quote:Bas | says:
bo, kijk voor een 106 gti na 1996
Bas | says:
lekkere scheurbakjes
Bas | says:
en 7-8 seconden naar de 100
Bo says:
van een jeep naar een 106
Dan maak je het geld van de Jeep toch over naar Giro 913305!quote:
die zuipt net zoveel als m'n jeepquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
850 T5-R vind je zeker ook niets?
Psst, fiets kopen?quote:
nee ik wil weer terug naar zoals bij m'n alfa, 60 euro per tank ipv 100 euroquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welnee gek
Wil je een alto gaan rijden dan?
Goed plan man!quote:
Anders verklein je de tank ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik wil weer terug naar zoals bij m'n alfa, 60 euro per tank ipv 100 euro![]()
Die roesten voor je ogen wegquote:
Neeeee!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
Krijg nou de tyfus, ik heb morgen een tentamen
Ik ga maar even leren ofzo denk ik
ik weet het niet, iets speciaals, snel, groot of klein maakt niet uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:41 schreef Sjoewe het volgende:
Wees dan iets specifieker
Groot, klein?
Snel, of cruisen?
2, 3, 4, 5 deuren?
Ik bedoel als je criterium elk hok tot 7000 is kom je er nooit
Dat is waar, maar van dat vak was ik in alle colleges geweest, en bij dit vak nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neeeee!
Vannacht pas! Vorige keer hielp het ook![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
Er is een gigantische negerin voor d'r sokken gereden![]()
Er zit een gigantische deuk in de auto die haar aanreed
![]()
![]()
Ze ligt nu in de ambulance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |