genomineerd voor een waarschuwingquote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
genomineerd voor het lelijkste wijf van 2005
Jawel, sommige mensen willen zo graag dat hij schuldig is, dat ze het zelfs nu nog steeds geloven. Zo werkt dat helaas bij sommige types.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef HoSeong het volgende:
[..]
Als jij in die jury zat, had je je oordeel dan ook gebaseerd op gevoelens in plaats van het al dan niet aanwezige bewijs? Als het bewijs niet overtuigend genoeg is om de man te veroordelen, is er geen enkele reden om te denken dat deze man schuldig.is.
De jury heeft daar blijkbaar geen probleem mee gehad ...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Toch denk ik dat het niet slim van hem was om te zeggen dat het normaal is om als volwassen man met kinderen van 12 in bed te liggen.
exact!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat micheal een childlover is, maar niet per se een pedoseksueel.
Fan op SKY over Michael: "He should not trust people"quote:Op maandag 13 juni 2005 23:52 schreef schatje het volgende:
Gelukkig gaat Michael nou waarschijnlijk nadenken of het wel een goed idee is om met kleine jongetjes in bed te slapen![]()
.
.
Zegt donkere man op CNN.
Alweer zo'n briljante uitspraak.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
genomineerd voor het lelijkste wijf van 2005
Tuurlijk niet! Daarom vind ik dit ook zo achterlijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef KonnieKipke het volgende:
Toch denk ik dat het niet slim van hem was om te zeggen dat het normaal is om als volwassen man met kinderen van 12 in bed te liggen.
Dat risico zit erin inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:53 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik hoop dat die MJ zn lesje geleerd heeft en zich nu niet meer in de omgeving van kinderen begeeft.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alsof hij dat daarmee dan nog kan rechttrekken . Het stempeltje is al gezet...
Hij heeft hier ongetwijfeld niet van geleerd. Hij is immers 'onschuldig'quote:Op maandag 13 juni 2005 23:53 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik hoop dat die MJ zn lesje geleerd heeft en zich nu niet meer in de omgeving van kinderen begeeft.
Pedofielquote:Op maandag 13 juni 2005 23:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik denk dat micheal een childlover is, maar niet per se een pedoseksueel.
Ja, ik hoorde het ookquote:Op maandag 13 juni 2005 23:52 schreef schatje het volgende:
Gelukkig gaat Michael nou waarschijnlijk nadenken of het wel een goed idee is om met kleine jongetjes in bed te slapen![]()
.
.
Zegt donkere man op CNN.
Kijk, dan zou ik dus wel op een "schuldig" uitspraak hopen... en dan zo'n jaartje of 20 ofzoquote:Op maandag 13 juni 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
Pleur op, ik zou zo'n vent niet eens aanklagen, maar meteen onder het gras helpen...
Het is maar goed dat jouw rechtsstaat later gebaseerd is op vermoedens en niet op bewijzen.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Daarom vind ik dit ook zo achterlijk.
Ja hoor, haal een wildvreemd kind in huis en ga daarmee in bed liggen. Niks aan de hand! Niemand kan je wat maken! Haske knus en gezellig! En al helemaal logisch als je een moeilijke jeugd heb gehad!
Pleur op, ik zou zo'n vent niet eens aanklagen, maar meteen onder het gras helpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |