Tijd voor waar MJ het beste in is: MUZIEK .... Op ALLES vrijgesproken. Wat een geweldige dag!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:48 schreef Baklap het volgende:
En terecht! Nu weer aandacht voor zn geweldige nummers.
Ik hoop het welquote:Op maandag 13 juni 2005 23:48 schreef mcintosh het volgende:
Ah, en nu gaat ie counter sue-en?
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:46 schreef DrDentz het volgende:
iedereen die nu nog zegt dat mj een pedo is zouden ze moeten bannen van fok![]()
je mag ook de holocaust niet ontkennen
Idd...........die gast is niet wijsquote:Op maandag 13 juni 2005 23:49 schreef schatje het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat ie professionele hulp moet zoeken.
Als jij in die jury zat, had je je oordeel dan ook gebaseerd op gevoelens in plaats van het al dan niet aanwezige bewijs? Als het bewijs niet overtuigend genoeg is om de man te veroordelen, is er geen enkele reden om te denken dat deze man schuldig.is.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet.
Hij is wegens gebrek aan bewijs ermee weggekomen. Zo denk ik erover.
Zo werkt het nu eenmaal.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..], genomineerd voor de domste uitspraak van 2005
Alsof hij dat daarmee dan nog kan rechttrekken. Het stempeltje is al gezet...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:50 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik hoop het wel
Onschuldig of niet zijn reputatie heeft enorme schade opgelopen natuurlijk
dat gaat niet gebeuren. hij wil dit zsm vergeten (dat neem ik aan).quote:Op maandag 13 juni 2005 23:48 schreef mcintosh het volgende:
Ah, en nu gaat ie counter sue-en?
en 2008quote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..], genomineerd voor de domste uitspraak van 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |