truste Flashquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed ik ga toch zo slapen
doei allemaal
Kijk Subbie, nou hoor je het eens van een anderquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
oeh...pet op volgende keer!
Het blijft je achtervolgen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 05:23 schreef elcastel het volgende:
Mogguh, ik heb gedroomd dat ik werd opgepakt, omdat ik mijn statief nog niet betaald had..
ws alcoholquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:26 schreef elcastel het volgende:
Ja, maar ik ga wèl betalen, maar dat weten ze nog niet. Maar goed, ze moesten me weer hebben. Ik droom me suf trouwens de laatste tijd, had ik al jaren niet meer.
Ik droom elke nacht en altijd de meest idiote dingenquote:Op donderdag 16 juni 2005 05:26 schreef elcastel het volgende:
Ja, maar ik ga wèl betalen, maar dat weten ze nog niet. Maar goed, ze moesten me weer hebben. Ik droom me suf trouwens de laatste tijd, had ik al jaren niet meer.
*twilightzone muziekje opzet*quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:46 schreef Shark.Bait het volgende:
FOT-->TRU
Je hebt toch wel eerst foto's gemaakt he, voor je 112 ging bellenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik droom elke nacht en altijd de meest idiote dingenvannacht droomde ik dat die poema bij ons in de tuin zat en dan ik snel 112 wou bellen, maar de telefoon (een joekel van een foon) de 1 en 2 knop niet had
'hoezo vaag'
tuurlijk!quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eerst foto's gemaakt he, voor je 112 ging bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |