Was zeker een gothic?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:19 schreef tonks het volgende:
Wat een zielige mensen zeg,
Krijg net een linkje op msn van iemand die ik al jaren ken.
En ja hoor mijn pc loopt meteen vast.
En hoe weet sinaasappelsapje of het een onbetrouwbare link is of niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
* sinaasappelsapje klikt sowieso nooit meer op een (onbetrouwbare) link![]()
Alsof dat ze stopt ofzoquote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
blokkeren en uit je msn verwijderen.
zal ze leren.
Tegenwoordig "save link as" ik allesquote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef bnx het volgende:
Hééé, een leuk plaatje tussendoor
[url=http://www.thq.nl/blue]"een leuk plaatje voor nieuwsgierige mensen"[/url ]![]()
![]()
![]()
Op zich wel een simpel principe, vervelend dat het ook echt werkt...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef bnx het volgende:
[url=http://www.***.nl/blue]\"een leuk plaatje voor nieuwsgierige mensen\"[/url]![]()
![]()
![]()
Leg 's uit dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Op zich wel een simpel principe, vervelend dat het ook echt werkt...
Dat is niet lollig. Ik had deze link als 1e gebruikt om te zien als het daadwerkelijk klopte.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef bnx het volgende:
[url=kutlink]\"een kut plaatje voor nieuwsgierige mensen\"[/url]![]()
![]()
![]()
Door deze codequote:
1 | width="9999999" height="9999999" |
Kort samengevat: buffer overflowquote:Op maandag 13 juni 2005 23:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Door deze code
[ code verwijderd ]
denkt XP dat je plaatje 9999999 bij 9999999 groot is en een groot scherm is maar 1600 bij 1200 pixels groot. XP kan dat getal niet aan en snapt het dan niet meer.
Je kan het niet aan de "buitenkant" van een pagina zien, maar iedere webpagina kan nu dus je pc laten crashen door die code er in te verwerken. Mits je XP hebt uiteraard
Ja maar die uitleg wordt niet altijd begrepenquote:
okiquote:Op maandag 13 juni 2005 23:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Door deze code
[ code verwijderd ]
denkt XP dat je plaatje 9999999 bij 9999999 groot is en een groot scherm is maar 1600 bij 1200 pixels groot. XP kan dat getal niet aan en snapt het dan niet meer.
Je kan het niet aan de "buitenkant" van een pagina zien, maar iedere webpagina kan nu dus je pc laten crashen door die code er in te verwerken. Mits je XP hebt uiteraard
kost je een banquote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef bnx het volgende:
[url=http://www punt thq punt nl slash blue]\"een leuk plaatje voor nieuwsgierige mensen\"[/url]![]()
![]()
![]()
tís een topic over DIT soort links met een voorbeeld; 'k zet er niet voor nix een arsenaal aan hint-gevende smiley's achterquote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
kost je een banals ze consequent zijn natuurlijk
Er is er weer 1tje gepaktquote:- zegt:
dan gaat m'n pc fucken
pc weer gemaakt ! ! zegt:
ja bij mij
pc weer gemaakt ! ! zegt:
kanker flikkers
daar is de NSB knop voorquote:Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
kost je een banals ze consequent zijn natuurlijk
Da's op tijd gefixtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:25 schreef L.Mo het volgende:
en binnekort ook fok-account-hack-linkjes:
[FO][BUG] url staat javascript toe.
(link is veilig.. )
Oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef Litso het volgende:
http://www. thq .nl/blue
met deze link loopt je pc vast.
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:01 schreef Litso het volgende:
http://www. thq .nl/blue
met deze link loopt je pc vast.
Ik denk dat je Mac niet snel genoeg is.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef nietzman het volgende:
Duurt wel lang zeg, voordat 'ie vastloopt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:07 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Ik denk dat je Mac niet snel genoeg is.
Nieuwe mac kopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:06 schreef nietzman het volgende:
Duurt wel lang zeg, voordat 'ie vastloopt.
Goed idee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:16 schreef QyRoZ het volgende:
Nieuwe mac kopen.
Heb je wel de nieuwste Mac OS XP?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Goed idee.
Dit zal wel een oud model zijn, ze hadden de bugs nog niet uit de vastlopers.
En klopt ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja maar die uitleg wordt niet altijd begrepen
Misschien moet je die uitleg even weghalen, denk je niet dat je mensen op ideeen brengt?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:25 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En klopt ook niet.
Het is meer zo dat Windows geheugen probeert toe te wijzen om dat plaatje in te renderen en zich niet eerst afvraagt of het plaatje misschien wat te groot is. Bij buffer overflows wordt de buffer wel aangemaakt maar is 'ie te klein voor de binnenkomende data. Je kunt deze "attack" meer als een DoS beschouwen.
Tot mijn grote verbazing geeft FF onder X11/Linux die pagina trouwens echt probleemloos weer, had toch ook wel het een en ander aan traagheid en geratel verwacht eigenlijk. X11 is immers geen haar beter dan GDI of hoe dat in Windows tegenwoordig ook heet...
Het hangt ook af van welke browser je gebruikt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:02 schreef patty het volgende:
Mijn computer loopt niet eens vast als ik op die link klikEn ik heb gewoon Windows XP
Ik gebruik Internet Explorerquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Het hangt ook af van welke browser je gebruikt.
Wat voor ban krijg je wel niet als je werkelijk iets kwaadaardigs uithaalt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:23 schreef buzzer het volgende:
er staat inmiddels een halfjaar ban voor...
een perm banquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Wat voor ban krijg je wel niet als je werkelijk iets kwaadaardigs uithaalt?
(Bijvoorbeeld iets meer dan een klein crashje, DoS is voor kleuters...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |