Was zeker een gothic?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:19 schreef tonks het volgende:
Wat een zielige mensen zeg,
Krijg net een linkje op msn van iemand die ik al jaren ken.
En ja hoor mijn pc loopt meteen vast.
En hoe weet sinaasappelsapje of het een onbetrouwbare link is of niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef sinaasappelsapje het volgende:
* sinaasappelsapje klikt sowieso nooit meer op een (onbetrouwbare) link![]()
Alsof dat ze stopt ofzoquote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
blokkeren en uit je msn verwijderen.
zal ze leren.
Tegenwoordig "save link as" ik allesquote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef bnx het volgende:
Hééé, een leuk plaatje tussendoor
[url=http://www.thq.nl/blue]"een leuk plaatje voor nieuwsgierige mensen"[/url ]![]()
![]()
![]()
Op zich wel een simpel principe, vervelend dat het ook echt werkt...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef bnx het volgende:
[url=http://www.***.nl/blue]\"een leuk plaatje voor nieuwsgierige mensen\"[/url]![]()
![]()
![]()
Leg 's uit dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Op zich wel een simpel principe, vervelend dat het ook echt werkt...
Dat is niet lollig. Ik had deze link als 1e gebruikt om te zien als het daadwerkelijk klopte.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef bnx het volgende:
[url=kutlink]\"een kut plaatje voor nieuwsgierige mensen\"[/url]![]()
![]()
![]()
Door deze codequote:
1 | width="9999999" height="9999999" |
Kort samengevat: buffer overflowquote:Op maandag 13 juni 2005 23:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Door deze code
[ code verwijderd ]
denkt XP dat je plaatje 9999999 bij 9999999 groot is en een groot scherm is maar 1600 bij 1200 pixels groot. XP kan dat getal niet aan en snapt het dan niet meer.
Je kan het niet aan de "buitenkant" van een pagina zien, maar iedere webpagina kan nu dus je pc laten crashen door die code er in te verwerken. Mits je XP hebt uiteraard
Ja maar die uitleg wordt niet altijd begrepenquote:
okiquote:Op maandag 13 juni 2005 23:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Door deze code
[ code verwijderd ]
denkt XP dat je plaatje 9999999 bij 9999999 groot is en een groot scherm is maar 1600 bij 1200 pixels groot. XP kan dat getal niet aan en snapt het dan niet meer.
Je kan het niet aan de "buitenkant" van een pagina zien, maar iedere webpagina kan nu dus je pc laten crashen door die code er in te verwerken. Mits je XP hebt uiteraard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |