Het kan me niet lang genoeg zijn. Ik hoop ook dat zijn celmate groot en breed is en erg, heel erg pissig!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef melonovy het volgende:
Gekheid, maar ik wil wel weten hoe lang ie komt te zitten!
heeft cnn geen streaming draaien?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Luckepuk het volgende:
Valt er niet iets via media player (radio?) te luisteren? hublief zit een film te kijken en is niet van plan om um stop te zetten!![]()
Kheb het idee dat CNN lichtelijk overbelast is, laad hier niet inquote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
[..]
heeft cnn geen streaming draaien?
en anders deze... http://www.nederland.fm/
Op Ned.3 is het ook!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Kheb het idee dat CNN lichtelijk overbelast is, laad hier niet in
*link van mous probeert*
"I'm Bubba and your soul 'd better belong to Jesus, 'cause your ass belongs to me"quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Spindizzy het volgende:
Het kan me niet lang genoeg zijn. Ik hoop ook dat zijn celmate groot en breed is en erg, heel erg pissig!
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef Igraine het volgende:
[..]
"I'm Bubba and your soul 'd better belong to Jesus, 'cause your ass belongs to me"
![]()
Wat kunnen 2 minuten lang duren hequote:Op maandag 13 juni 2005 22:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Nog 2 minuten voor de uitspraak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |