Het kan me niet lang genoeg zijn. Ik hoop ook dat zijn celmate groot en breed is en erg, heel erg pissig!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:33 schreef melonovy het volgende:
Gekheid, maar ik wil wel weten hoe lang ie komt te zitten!
heeft cnn geen streaming draaien?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Luckepuk het volgende:
Valt er niet iets via media player (radio?) te luisteren? hublief zit een film te kijken en is niet van plan om um stop te zetten!![]()
Kheb het idee dat CNN lichtelijk overbelast is, laad hier niet inquote:Op maandag 13 juni 2005 22:38 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
[..]
heeft cnn geen streaming draaien?
en anders deze... http://www.nederland.fm/
Op Ned.3 is het ook!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:40 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Kheb het idee dat CNN lichtelijk overbelast is, laad hier niet in
*link van mous probeert*
"I'm Bubba and your soul 'd better belong to Jesus, 'cause your ass belongs to me"quote:Op maandag 13 juni 2005 22:34 schreef Spindizzy het volgende:
Het kan me niet lang genoeg zijn. Ik hoop ook dat zijn celmate groot en breed is en erg, heel erg pissig!
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef Igraine het volgende:
[..]
"I'm Bubba and your soul 'd better belong to Jesus, 'cause your ass belongs to me"
![]()
Wat kunnen 2 minuten lang duren hequote:Op maandag 13 juni 2005 22:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Nog 2 minuten voor de uitspraak!
wat ergquote:Op maandag 13 juni 2005 23:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat word veels te laat voor die sex
nou ehh...quote:Op maandag 13 juni 2005 23:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat word veels te laat voor die sex
Ja echt heeeeeeel lang ja, hm.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat kunnen 2 minuten lang duren he
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef Luckepuk het volgende:
Zometeen wil hij eerst nog de film verder af kijken en daarna zal ik um wel even op de hoogte brengen van alle bonkies, klontjes en sliertjes toestanden...
Gelukkig zit er al verbetering in Clauwheee!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef clauwheee het volgende:
Vanmorgen weer naar de dokter geweest. De bloeddruk was beter maar nog niet goed genoeg. Ik blijf voorlopig onder wekelijkse of tweewekelijkse controle, volgende week moet ik dus weer. Medicijnen nog een week gebruiken en volgende week gaan we kijken wat we verder gaan doen.
quote:Enne, ik ben goed bezigDe eerste twee sollicitaties zijn de deur uit!
Wij hebben met onze opdrachtgeefster afgesproken. Wij hebben haar al een hele tijd niet meer gesproken, dus op zich is de afspraak wel belangrijk. Op zich kunnen we ook met de auto, maar dat is wel een heel eind, zo'n 1,5 uur rijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:07 schreef clauwheee het volgende:
Sjips Zabb, kun je er niet op een andere manier komen? Is het belangrijk?
Ik kom op een pagina met een prijsvraag over buitenspeelplaatsen. Was dat wat je bedoelde?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:01 schreef Luchtbel het volgende:
Vakantie![]()
Karin en Lois misschien wat om mee te doen? http://www.ouders.nl/mpri2005-natuur.htm
Dat is toch bij jullie? Met veel speeltoestellen?
Ik hoop toch dat er verder nog iets mee gedaan word ipv excusesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:02 schreef Knorretje het volgende:
Hij is na bijna 2 maanden weer thuis, met de excuses van de overlast van het amk en de raad.
Welke?! Ik heb er ernstig veel last van namelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:49 schreef E.T. het volgende:
Ik heb zonnebrand voor mensen met zonne-allergie
over hechting gesproken, zal ik eens vertellen dat de raad ervanuit gaat dan dat nog helemaal niet aan de orde is ?? Toen de rechter daar gisteren over begon naar aanleiding van het feit dat de raad vroeg om meer tijd omdat sommige onderzoeken nog steeds gestart moeten worden, er naar de rechter werd geantwoord dat het kritieke punt daarin pas rond de eenkennigheidsfase ligt, rond de 8 maanden en dat tot die tijd een uithuisplaatsing geen verdere gevolgen zou hebben voor het kind danwel de ouders ! En dat ze graag dus een toestemming wilde tot 16 augustus (dan is ie 8 mnd) .quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:34 schreef poemojn het volgende:
Ja, die excuses vond ik ook erg mager staan. Wmb een flinke klachtenbrief richting ombudsman (gaan die daarover?) en een heel verhaal over hechting enzo.. is wel eea te bedenken waarom een grondiger excuus/schadevergoeding op z'n plek is.
Er is pas een factor 60 uitgekomen van Biodermal, even zoeken voor je, stond in een beautyreview van Pluisje.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:55 schreef Sugar het volgende:
Welke?! Ik heb er ernstig veel last van namelijk.
Ik heb geen idee wat de ouders willen doen hiermee. Ze zijn op de eerste plaats enorm blij dat ie weer lekker in zijn eigen bedje ligt, dan ze hem kunnen pakken kroelen tot ze erbij neer vallen. De moeder is nu net een week of 2 terug uit het ziekenhuis, die heb daar dik 9 weken gelegen en een zware operatie ondergaan zodat de toekomst met hun drietjes er beter uit zou gaan zien, Ze is nog niet helemaal er bovenop kwa operatie, moet nog heeel veel kilo's aan komen en spierkracht opbouwen, en bovenal haar kind gaan leren kennen, want die heb ze dus alleen maar gezien als echt minibaby'tje, daarna lag zij in het zhuis, op het moment van de uithuisplaatsing lag zij onder het mes derest ken je inmiddels. Na het weekend zal ik eens voorzichtig polsen wat ze willen... en of ze iets willen..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef poemojn het volgende:
Dat is werkelijk belachelijk Knorretje!! Vroege scheidingsangst kan zelfs al met 3 (!!) maanden optreden. Kunnen jullie niet contact zoeken met een ontwikkelingspsycholoog/kinderpsychiater om eea te onderbouwen als je er verder werk van wilt maken?
Die hielp bij Morris weer uitstekend met zijn eczeemhuidje. Ik had eerst een andere creme maar daar kreeg hij gelijk bultjes van.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:02 schreef Sugar het volgende:
Ik heb pas een factor 60 van Vichy gekocht.
Maar die helpt niet...![]()
Mijn zus en ik hebben beide last van zonne allergie, en gebruiken ook dit merk en hebben daarmee tot nog toe nooit meer last gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:12 schreef poemojn het volgende:
Ik heb Piz Bruin Zonne-allergie zonnecreme, die is ook in verschillende sterktes verkrijgbaar (heb geen zonne-allergie maar dit was de enige toen verkrijgbaar met beide UV-filters).
Probeer het smeren wel zoveel mogelijk te beperken, in Australie lopen nu dacht ik weer campagnes dat te veel smeren ook niet goed is omdat je huid wel vitamine D moet kunnen aanmaken.
ik vind dat dus zo'n geouwehoer hequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
nog een paar daagjes lekker samen met je man, want als guppie er is komt dat er in het begin toch niet van
Tuurlijk slapen ze, maar het lijkt mij wel lekker om nog ff een paar dagen je handen vrij te hebben en lekker de tijd voor elkaar. Maar het hoeft niet, natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:05 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind dat dus zo'n geouwehoer he![]()
kinderen gaan ook wel eens naar bed hoor, vooral als ze net geboren zijn slapen ze nog veel.
*proest*quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik wil niet heel vervelend doen maar toen het vorig jaar warmer werd voelde ik me met de minuut opzwellen![]()
Volgend punt: je moet ook nog bevallen![]()
Of bevallenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef Jonnetje het volgende:
Morgen ben ik pas hééééééééééél laat online. Ik ga lekker uitslapen!
Ik zie voor maandag 26 graden staan op teletekstquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:29 schreef jessie het volgende:
Lekker hoor ET!!!
Wij zouden maandag naar de efteling gaan (Geer moet veel overwerken, vakantietijd) Net nog lekker voordat de vakantie begint. Kijk ik net op t weer gaat t maandag omweren en regenen![]()
![]()
Nou ja hopelijk verandert de voorspelling nog tig keer
Meteen naar Carnaval Festival met dat kindquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:24 schreef Sugar het volgende:
Jessie, leuk Efteling, wij gaan er zaterdag naartoe! Ben benieuwd of Maria er iets aan vindt!
Er zijn veel voordelen aan verbonden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:16 schreef Sugar het volgende:
Wat vinden jullie beter klinken: "iets heeft vele voordelen" of "iets heeft veel voordelen"?
quote:Wat is het verschil tussen veel en vele?
Veel is een algemenere aanduiding, waarmee meestal naar een geheel (of een groep) wordt verwezen. Vele legt meer de nadruk op de afzonderlijke personen/zaken.
Bijvoorbeeld:
Veel automobilisten staan dagelijks in de file.
Vele automobilisten dienden een klacht in bij de ANWB.
Het onderscheid is overigens zeer subtiel; in het dagelijks taalgebruik wordt het zelden zo strikt toegepast.
Ik hoop het ook voor je! Zou zonde zijn als het door het weer niet kon doorgaan...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:29 schreef jessie het volgende:
Lekker hoor ET!!!
Wij zouden maandag naar de efteling gaan (Geer moet veel overwerken, vakantietijd) Net nog lekker voordat de vakantie begint. Kijk ik net op t weer gaat t maandag omweren en regenen![]()
![]()
Nou ja hopelijk verandert de voorspelling nog tig keer
Ik ook, ik kan misschien van de zomer mee met een goede vriend die een kaartje over heeftquote:
Ja maar, ja maar, ja maar... hij blijft zo lekker zittenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:08 schreef poemojn het volgende:
Hee zeg, ik weet dat ik gisteren iets zei over moderne mannen en zorgvaders enzo, maar je kunt ook overdrijven.
correctie... tot 20.30quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
en vervolgens is ze van 7 tot 8 vrolijk aan het zingen, brabbelen, staan, knuffels weggooien, slaapzak uit aan het trekken etc.
Met de rits op d'r rug?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens slaapt ze nu. Ik denk dat ze het toetsenbord geratel van pa en ma miste
quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met de rits op d'r rug?
of d'r voetjes uit de opening?
Tot volgende week woensdag wordt er rond de 30 graden verwacht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:29 schreef Lois het volgende:
ET, Swets en Saskia, een hele fijne vakantie en ik hoop dat jullie goed weer hebben![]()
Ah, de taart is dus ook weer geregeld voor morgenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef babyfeet het volgende:
Morgen is het ook een speciale dag voor vriendje en mij dan zijn we 5 jaar samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das een goede zaak, babyfeet! Wel herkenbaar hoor, heerlijk hè als je zo gek bent van en met je ventquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:43 schreef babyfeet het volgende:
ja hoor
ja de tijd vliegt echt niet normaal meer en ik word als maar verliefder
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:06 schreef Rottdog het volgende:
Denk dat Neva een lift gescoort heeft Daniman
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:39 schreef babyfeet het volgende:
Morgen is het ook een speciale dag voor vriendje en mij dan zijn we 5 jaar samen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oi meid, kijk je wel uitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:26 schreef Mariposa het volgende:
Bij mij gaat het even helemaal niet goed met de bloeddruk, te veel stress enzoHeb gisteren gehoord dat ik de laatste 2 examens die ik nog moest maken niet gehaald heb, weer een jaar inschrijven dus, ook blijkt een docent niet meer op school te werken waarvoor ik nog met een opdracht bezig was, ook voor niets dus. Ik moet weer beter aan mijn dieet gaan houden![]()
ja maar jij doet het allemaal in de vijfde versnellingquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:48 schreef Neva het volgende:
Babyfeet feli.. ik en vriendje gaan morgen ene half jaar![]()
ik hoor al de hele week dat domme liedje ervan, maar nu wordt dan eindelijk uit gezonden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:04 schreef jessie het volgende:
De meiden zitten hier helemaal in trance voor het zandkasteel. Vinden ze dat bij jullie ook zo leuk? Is op ned 3. Nieuw (nou ja al een paar weken) Best wel geinig.
Dat lekkere voorspelde weer valt een beetje tegen he
Jup. En ik ben nu onder wekelijkse controle. De ene dag gaat het beter dan de andere, dat wel. Maar het wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden. En ook ik probeer me niet te druk te maken..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:26 schreef Mariposa het volgende:
Beetje laat, maar Clauwhee, fijn dat het al wat beter gaat! Je krijgt dus nu ook bloeddrukverlagende medicijnen? Hopelijk doen die hun werk een beetje.
Bij mij gaat het even helemaal niet goed met de bloeddruk, te veel stress enzoHeb gisteren gehoord dat ik de laatste 2 examens die ik nog moest maken niet gehaald heb, weer een jaar inschrijven dus, ook blijkt een docent niet meer op school te werken waarvoor ik nog met een opdracht bezig was, ook voor niets dus. Ik moet weer beter aan mijn dieet gaan houden![]()
Best wel, al doe ik er al veel aan hoor. Ik eet al zoutarm brood, grof volkoren. En 's avonds kook ik dan meestal zelf zonder zout dus. Maar goed de laatste tijd ben ik veel uiteten geweest enzo of halen we wat en dat is niet zo goed dus. Dus ik moet daar weer wat beter op letten. Maar ik heb soms zo'n behoefte aan hartig eten, dat het gewoon lastig is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:02 schreef clauwheee het volgende:
Jup. En ik ben nu onder wekelijkse controle. De ene dag gaat het beter dan de andere, dat wel. Maar het wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden. En ook ik probeer me niet te druk te maken..
Jij ook uitkijken hè! Ik snap dat het enorm balen is, maar net wat miss-d zegt! Is het een streng dieet?
Jon, Groningen is ook niet grootquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:04 schreef Jonnetje het volgende:
Assen is niet bijzonder groot.. (niet als in Groningen-groot ofzo)
Ik vind Assen leuk en je kunt er prima sjoppen hoor!
* Jonnetje heeft altijd zo'n 20 km. van Assen gewoond en er ook op school gezeten (waar ze dan elke dag heen fietste) *
Ja ik heb geen dieet ofzo gekregen maar let nu wel meer op wat ik eet. En ja, ik heb soms verschrikkelijke hoofdpijn. Maar dat komt denk ik ook voor een deel van de hooikoorts, gaat dubbelop denk ik. Maar de afgelopen week was het ff niet fijn, alsof ie op ontploffen stond.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:17 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Best wel, al doe ik er al veel aan hoor. Ik eet al zoutarm brood, grof volkoren. En 's avonds kook ik dan meestal zelf zonder zout dus. Maar goed de laatste tijd ben ik veel uiteten geweest enzo of halen we wat en dat is niet zo goed dus. Dus ik moet daar weer wat beter op letten. Maar ik heb soms zo'n behoefte aan hartig eten, dat het gewoon lastig is.
Wel goed dat je zo onder controle gehouden wordt! Heb je erg veel last van hoofdpijn?
Ja maar, ja maar..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jon, Groningen is ook niet grootVoor een stad dan hè, we kunnen eigenlijk alles op de fiets doen
Vervelend zeg die hoofdpijn en hooikoorts hopelijk is het snel over! En op je eten letten is altijd goed hoor! Bijkomstigheid bij mijn dieet was, dat ik weer terug op mijn oude gewicht kwam van 70 kg naar 65 kg, vervolgens ging het weer verder naar 60 en daar ben/was ik minder blij mee, nu weeg ik weer iets meerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:21 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik heb geen dieet ofzo gekregen maar let nu wel meer op wat ik eet. En ja, ik heb soms verschrikkelijke hoofdpijn. Maar dat komt denk ik ook voor een deel van de hooikoorts, gaat dubbelop denk ik. Maar de afgelopen week was het ff niet fijn, alsof ie op ontploffen stond.
Ja klopt hoor, maar toch, als je er een tijdje woont, zie je pas dat het eigenlijk helemaal niet zo groot isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:25 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..
Grunn'n is toch echt wel een stukkie groter dan Assen!
Zal ook wel door de industrie(-terreinen) komen die heeft Assen bijna niet.
Ja ik hoop dat in ieder geval de hooikoorts ook weer minder wordt straks, dat scheelt ook al een hoop. En voor de rest gewoon ff uitkijken. Het gewicht heeft er bij mij weinig mee te maken denk ik, weeg nog geen 60 kilo..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:27 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Vervelend zeg die hoofdpijn en hooikoorts hopelijk is het snel over! En op je eten letten is altijd goed hoor! Bijkomstigheid bij mijn dieet was, dat ik weer terug op mijn oude gewicht kwam van 70 kg naar 65 kg, vervolgens ging het weer verder naar 60 en daar ben/was ik minder blij mee, nu weeg ik weer iets meer
Trouwens de steden waar alles op de fiets te doen is rulen! Laatst was ik in Leeuwarden en dat is denk ik nog meer dan Delft een fietsstad. Echt overal fietsen, trouwens ook veel fietsen met van die armleuningen op het stuur, zoals wielrenners die hebben. Net alsof er een actie geweest was dat je ze zo kon krijgenEn veel mooie fietsen. In Delft zie je veel barrels, komt natuurlijk door de studenten
Het enige wat ik daarmee wilde zeggen is dat het dieet ook een goed afvaldieet is. Volgens mij omdat je weinig vocht vasthoudtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:32 schreef clauwheee het volgende:
Het gewicht heeft er bij mij weinig mee te maken denk ik, weeg nog geen 60 kilo..
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:59 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Het enige wat ik daarmee wilde zeggen is dat het dieet ook een goed afvaldieet is. Volgens mij omdat je weinig vocht vasthoudt
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:27 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Vervelend zeg die hoofdpijn en hooikoorts hopelijk is het snel over! En op je eten letten is altijd goed hoor! Bijkomstigheid bij mijn dieet was, dat ik weer terug op mijn oude gewicht kwam van 70 kg naar 65 kg, vervolgens ging het weer verder naar 60 en daar ben/was ik minder blij mee, nu weeg ik weer iets meer
Trouwens de steden waar alles op de fiets te doen is rulen! Laatst was ik in Leeuwarden en dat is denk ik nog meer dan Delft een fietsstad. Echt overal fietsen, trouwens ook veel fietsen met van die armleuningen op het stuur, zoals wielrenners die hebben. Net alsof er een actie geweest was dat je ze zo kon krijgenEn veel mooie fietsen. In Delft zie je veel barrels, komt natuurlijk door de studenten
Das schrikken, maar haal jij nou zo'n ophaal stunt uit?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:03 schreef Martineke het volgende:
gos we konden net onze kat vh balkon vd benedenbuurman halen. wij hebben gaas gespannen voor de rand zodat ze niet zo snel naar beneden kunnen of wat dan ook, alleen daar gaan ze altijd zo gevaarlijk tegenaan hangen, ik hield me hart al vast, was al bang dat dat een x zou loslaten, en vandaag gebeurde dat dus ook en meneer Syber lag beneden
[[url=http://img235.echo.cx/img235/5880/syberresque5xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:04 schreef jessie het volgende:
De meiden zitten hier helemaal in trance voor het zandkasteel. Vinden ze dat bij jullie ook zo leuk? Is op ned 3. Nieuw (nou ja al een paar weken) Best wel geinig.
hou op zegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef Martineke het volgende:
jupzmet zo'n vouwladder die we uit de schuur gepakt hebben. dood eng
Zoiets vermoeden wij al. We waren in de Vliegende Hollander in Leeuwarden aan het eten. In het begin zagen we nog veel van die fietsen voorbij komen, maar hoe later het werd hoe minder van die fietsen. Door de polder of de weilanden fietsen met de zeewind lijkt me idd niets! Maar het was wel grappig om over die leuningen door te fantaseren. We hadden allerlei mooie lollige oplossingen bedachtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:09 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Idd veel fietsen 'hier'.
Die fietsers met die armsteunen op het stuur komen meestal hier uit de buurt (Hallum, Stiens). Je zit hier namelijk met die [piep]wind van zee. Je kunt hier namelijk vanaf het fietspad de dijk zien.
(en 's avonds als het helder is kun je vier vuurtorenlichten zien)
Dus als je wat platter op je fiets ligt trapt het wat makkelijker, en dan kun je in de stad weer gewoon rechtop fietsen.
Wat goed zeg van Christan! Het wordt hier een echt fietstopic, misschien een idee voor het volgende bankjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet het hier ook even kwijt hoor, dan maar een standje voor crossposten
Van kleuter tot puber, deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |