Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:50 schreef Igraine het volgende:
Ja, maar dat is Eithne op z'n Iers dus ook
![]()
Nou tis weer eens wat anders he...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:58 schreef ChrisJX het volgende:
Daar heb je een punt
Al zijn zowel Engels als de naam Shirley vrij ingeburgerd hier. Maarre, vind je Sjirlei niet leuk
Nee, maar daar zit wel een redelijk verband in uitspraak <-> schrijfwijze.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:46 schreef Igraine het volgende:
Er zijn toch zoveel namen die je anders schrijft dan dat je ze uitspreekt. Ik heet zelf Shirley, dat schrijf je toch ook niet als Sjurlie of spreek je uit als S-h-irlee-ei.
(Hoewel er altijd mensen zullen zijn die dat wel doen natuurlijk)
Ik welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:52 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik vind Luna (uitspraak: Loena, betekenis: maan) een mooie naam, alleen ik weet niet precies waarom!
um. ieuw?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef oursouris het volgende:
Casiopee voor een meisje.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:52 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik vind Luna (uitspraak: Loena, betekenis: maan) een mooie naam, alleen ik weet niet precies waarom!
Daar pieker ik nu ook al wel een beetje over ja, erg jammer dat je zo ineens best vaak die naam hoort.. maar vriend en ik vinden de naam al 5 jaar ZO mooi dat we hem gewoon gaan geven aan een dochter, apart is de naam helaas niet (meer) maar mooi zeker wel (vinden wij).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:41 schreef Igraine het volgende:
Luna is best een leuke naam vind ik, alleen een beetje te trendy..
Dan moet je dat ook gewoon doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Daar pieker ik nu ook al wel een beetje over ja, erg jammer dat je zo ineens best vaak die naam hoort.. maar vriend en ik vinden de naam al 5 jaar ZO mooi dat we hem gewoon gaan geven aan een dochter, apart is de naam helaas niet (meer) maar mooi zeker wel (vinden wij).Luna
![]()
Ik hou wel een beetje van alternatieve namen maar ze zijn vaak zo modegevoelig, daarom zou ik gewoon voor een eenvoudige naam kiezenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef ChrisJX het volgende:
Luna klinkt wel mooi, maar de naam is mij iets te alternatief.
quote:
Deze vraag las ik net ergens op een LiveJournalquote:Just wondering if Lucifer would be a good name to use for a baby. Would it have to much of a negitive image being the name for satan and all?
No, not for a baby, but for a rabbit it would be just finequote:Just wondering if Lucifer would be a good name to use for a baby.
Eh...behalve dat het een trendy naam is, heet mijn poes ook Luna en ik ken heel veel andere poezen die ook zo heten....Nog steeds enthousiast??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou krijgen gaat ze Luna heten, maar dan gewoon uitgesproken als Luuna en niet Loena. Die naam staat al jaaaaren vast hier
![]()
Mwah, veel van mijn kattennamen zijn ook namen die ik ook aan een kind zou kunnen geven hoor. Ik vond Indy vroeger al heel leuk voor een klein meisje, heb een Kyra bij mij in de klas gehad. Ayla vind ik nog steeds mooi voor een dochter en Amber ook. Uitzonderingen in mijn 'kattenpopulatie' zijn Pyxl (onze kater, zo zou ik een kind niet zo snel noemen) en Autumn Fayequote:Op woensdag 27 juli 2005 12:24 schreef Abigail het volgende:
[..]
Eh...behalve dat het een trendy naam is, heet mijn poes ook Luna en ik ken heel veel andere poezen die ook zo heten....Nog steeds enthousiast??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |