Oudste heeft tot 3 jaar en 9 maanden 's ochtends een fles pap gekregen! Met een gat van één centimeter doorsnede en héééle dikke pap (brinta-achtig).quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:09 schreef Lois het volgende:
OwIris wordt in september 2 en krijgt nog steeds smorgens een fles pap. Gewoon omdat ze het lekker vind om langzaam op mijn schoot wakker te worden, en zolang ze dat nog zo wil houden we dat zo. Een broodje eet ze niet 's morgens dus dan liever dit.
En qua spenen...... ze heeft ook nog steeds een speentje in bed.
Demi is nu 5 weken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:28 schreef TearSong het volgende:
Githa!
Tomas had ze ook hoor. Volgens mij begon het bij hem rond de 5-6 weken en bleef het hangen tot een week of 8...
Hier hebben we het bed wel een naar beneden laten zakken, toen Thijs begon met rollen, omdat Thijs nog wel eens heel hoog met zijn beentjes zwaaide en ik hem wel eens half met zijn beentjes in de knoop zag liggen, en omdat hij zich via de spijlen tot zit probeerde te hijsen nu hebben we er geen last meer van nu het bedje op de laagste stand staatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:28 schreef Githa het volgende:
Ff een vraagje ...wanneer hebben jullie het bedje een stand naar beneden gezet ? ... was dat zodra ze om konden rollen of zodra ze zelf konden zitten of optrekken?
Ik vraag me namelijk af of het al nodig is nu Jordy zich omrolt, hij lag vanmorgen dus ook op zijn zij met zijn neus door de spijlen te koekeloeren![]()
Gewoon met zijn kont in een afwasteil zetten joh of zo'n plastic speelgoed krat/kist heeft hij nog steun ookquote:Op zondag 19 juni 2005 22:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
echt ik zal zo blij zijn als het zo flink gaat afkoelen want Thijs is niet zo vrolijk nu, morgen hebben we besloten om toch maar een badje te halen en een steuntje zodat hij toch wat kan koelen ofzo misschien helpt het want nu is het echt niet te doen.
haha, die Joliequote:Op maandag 20 juni 2005 00:46 schreef Luchtbel het volgende:
... en ze kijkt om zich heen. Gaat rechtop zitten en zegt *ahum*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |