Arm Thijsje! Hopelijk werkt een badje Bar.
Snakie, wat heerlijk dat Demi het zo goed doet! Lekker he, zo'n vrolijk kindje?!
Tex; wat goed dat het afbouwen is gelukt! Ging het makkelijk?
heb dat niet helemaal gevolgd namelijk...En wat super dat Jolie zo goed als brandplekvrij is Luchtbel. Ze heeft zich er als een heldin doorheen geslagen volgens mij. Te gek!
Wij zijn de afgelopen 4 dagen in Rotterdam geweest, in het huis van mijn ouders, en Julius heeft het errug goed gedaan.
![]()
Eerste dag naar de dierentuin en daarna uit eten met de hele familie. Meneer vond de visjes het leukste, met grote kraaloojes was ie ernaar aan het kijken
dit doet ie overigens ook naar een witte muur, dus op zich zegt deze interesse niets... ![]()
Tweede en derde dag naar de parade. Meneertje liet zich vrolijk rondsjouwen en voeden op de meest vreemde plaatsen. Kortom; dit was een soort van op-vakantie-gaan-test! Julius is met vlag en wimpel geslaagd.
![]()
Ook het slapen in een ander bedje was geen probleem. Ik ben heel, heel trots op hem. Kleine held.
Gisteravond was ie overigens wel heeeel blij om weer thuis te zijn. Hij begon te kletsen en te lachen tegen alle spulletjes in huis, begroette ze echt alsof het z'n oude vrienden waren die hij na een lang weerzien weer terug zag.
![]()
Superlief! Maar moe was ie wel... hij heeft tot vanochtend 08.00uur geslapen! YES
ook papa en mama vonden dit helemaal niet erg...