abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2005 @ 13:45:32 #101
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27982452
Ja, da's waar, Ladybos!

Ik vind het ook niet erg als ze langzaam is ofzo, maar wel als dat komt doordat wij haar niet stimuleren of te weinig uitdagingen bieden. Dus dat is de onzekerheid. Ga het gewoon nog wat meer doen misschien.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_27982774
Ik weet wel wat je bedoelt Sugar.. Amber is dan op zich wel vrij vlot, maar toen een vriendin van mij zei dat zij met haar zoontje (net zo oud als Amber) wel een met een bal overrolde, schrok ik opeens dat ik eigenlijk nooit echt de tijd neem om met Amber te spelen.
En ik voelde me al helemaal rot toen bleek dat ze het echt fantastisch vindt om met die bal te spelen, ze gooit hem terug (nou ja, probeert ze). Het is in ieder geval een hoop lol altijd! Ik baalde er echt van dat ik zoiets nooit eerder gedaan heb
Ben dus ook een beetje bang dat ik haar niet genoeg stimuleer e.d. Neem er sinds die "openbaring" wel wat meer tijd voor om samen te spelen!

donderdag 16 juni 2005 @ 13:56:55 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27982867
Ach gos, Amber mistte het spel met de bal! Schaam je niet, joh!

Dat soort dingen doe ik wel met 'r. Alleen ze kan het niet nog. Ze kijkt wel heel blij en schattig als ik me actief met haar spel bemoei. Leuk wel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 16 juni 2005 @ 15:45:49 #104
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27986886
Dit soort verhalen doet me altijd denken aan de dag waarop iemand uit m'n kennissenkring tegen me zei dat ze het naar vond dat ik nooit liedjes zong met Jolie tijdens het tandenpoetsen en in het openbaar tegen haar sprak alsof ze een kindje was en geen baby. Daarnaast moest ik maar meer met d'r spelen want Jolie was niet eenkennig en dat moest toch wel op deze leeftijd. Dacht ik wel na over hechting???

Ieder kind doet het op zijn/ haar manier en ze worden echt allemaal wel groot. Zullen op een dag gaan staan en praten en ruiten doorschoppen met een voetbal. Iedereen is toch verschillend, de manier waarop je als ouder met je kind omgaat en de manier waarop een kind zich ontwikkelt net zo. Tuurlijk is het soms goed om te lezen wat anderen doen waardoor er ineens een wereld voor je open gaat maar af en toe Er komt echt geen dag dat ik 'tandjes poetsen en handjes wassen' op de melodie van Vader Jacob zing maar Jolie zal uiteindelijk echt wel poetsen en ik mag hopen dat ze dat zonder te zingen doet
  donderdag 16 juni 2005 @ 16:00:06 #105
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27987401
Wat Luchtbel zegt!
Normaal vind ik mezelf een hartstikke goede, lieve en leuke moeder voor Luuke. behalve als ik ergens op bezoek ben geweest bij vergelijkbare kindjes, of op het consultatiebureau ben geweest. Ik zing, dans en speel wat af, maar wel op 'Luuke's niveau'. Als ze dol is op een bepaald liedje zing ik eigenlijk alleen nog maar dat liedje, omdat ik haar reactie dan zo leuk vind. Of als ze dol is op 1 speeltje, geef ik haar vooral dat aan. Liggen op de buik niet leuk? Dan doen we toch lekker wat anders! Ik word erg onzeker van het vergelijken, dus ik heb maar besloten daar mee op te houden. Ze komt er wel, of ze nu stil ligt of niet.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_27987491
Ik herken een aantal punten wel Sugar. Alhoewel ik me altijd voorneem me er niks van aan te trekken blijven sommige dingen toch in je achterhoofd hangen nietwaar? Ook schiet ik wel eens een moment in de stress met de gedachte: oh god, misschien moet ik wel met hem op babyzwemmen of zingen of weet ik veel. Maar eigenlijk heeft LB natuurlijk supergelijk, de een zingt met zijn kind en de ander speelt. Als jij en Maria happy zijn is het toch goed? Ik bedenk altijd dat Morris op de creche weer dingen doet die ik thuis weer niet met hem doe. Dus het zal allemaal wel goed komen

LB, hoe flikt die kennis dat? Tanden poetsen en zingen tegelijk. Wat een bende zal dat worden!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_27987993
Ik rommel met Thijs ook maar wat aan hoor, maar ben echt geen hele dag met hem bezig, ik heb ook mijn dingen die gedaan moeten worden(huishouden)

En als papa thuis is als Thijs nog wakker is speelt die ook weer anders met Thijs als ikke.

Vanmiddag heeft Thijs in de wandelwagen gezeten en hebben we lekker gewandeld door het dorp, op de terug weg was het overbuurmeisje buiten (bijna 2) en die heeft nog zeker een half uurtje Thijs lopen duwen achter de wagen en thijs had me een partij lol terwijl ik met haar moeder aan het praten was
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2005 @ 18:10:43 #108
81992 Githa
pi_27991678
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 12:03 schreef TearSong het volgende:

Jordy: wanneer komt dat tandje nou doorzetten? 4 spuitbroeken..pffft
4 ? .... pffff het zijn er ondertussen al wel 15 denk ik bah bah! maar geen tand te zien. Nu zeiden ze bij het cb wel dat spuitbroeken te maken hebben met de ontwikkeling van de speekselklieren en dat die ontwikkeling nu in volle gang is. Het hoeft dus nog helemaal niet zo te zijn dat die tand nu ook mee komt, het scheelt alleen voorwerk voor straks en kan die tand er dan opeens zijn.
Maaruh erg lang laat dat meestal niet op zich wachten zeiden ze daar, ik ben benieuwd

Maxim om 4.00 wakker maar jongen daar moet je maar geen gewoobnte van maken hoor

Luuke, 2 rollen is ook meer als genoeg, je weet nu dat je het kunt tijd voor iets nieuws !

Jayden jongen alweer ziek ..... heel veel beterschap! dat het nu maar eens voor een lange tijd over mag zijn.

Sugar, Maria heeft dat allemaal zo ingehaald hoor, let jij maar eens op.
Zodra die spreidbroek dadelijk af is doet ze alles in 1 x .... enne alles op het gemakje hoor...ze mogen nog lang genoeg groot zijn.

en vergelijken is toch niet te doen dames ieder mens is uniek
Ik wou dat ze dat op het cb ook eens doorkregen met hun ...uw kind is te groot tja, zal ik er een stukkie afknippen dan ?

Ik mag de 20ste weer en ik ben benieuwd want meneer is wederom aardig gegroeid
pi_27991758
Jah, Myrthe vinden ze steeds te klein. Moet ik 'r oprekken ofzo ? Het is echt het consternatieburo..
pi_27991848
Hier heb ik echt nog niemand huisarts niet cbarts en cb mevrouw niet iets over Thijs horen zeggen wat hem "negatief"zou zijn

Ze praten hier over Thijs, ze luisteren naar wat ik te vertellen heb en ze geven eventueel raad, en dan zeggen ze tot de volgende keer en dan is het goed.

Volgens mij mag ik echt blij zijn hier met het cb
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2005 @ 18:18:50 #111
81992 Githa
pi_27991899
Misschien moeten wij een keer samen gaan Ladybos dan kunnen ze het gemiddelde nemen

Volgens mij ook Bar .... maar ach, ik hoor het al niet meer.
Als ze nu zeiden dat Jordy te dik was ...tjah, daar kun je nog wat mee maar te lang daar kun je toch helemaal niks mee, als ouder zijnde.
pi_27992055
Ik denk dat het hier komt doordat ik het vrouwtje persoonlijk ken van het cb en het andere vrouwtje ken ik ook persoonlijk, maar nu vind ik ze hier toch wel makkelijk hoor
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:49:28 #113
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27992651
hier zijn ze ook gemakkelijk hoor, heb nog niks raars gehoord. alleen dat Maxim met zn lengte boven de lijn uitkomt nu, joh Maxim is helemaal groot zei ik, en toen kon ze dat alleen maar beamen met een lach.
  donderdag 16 juni 2005 @ 19:06:07 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27993134
Hier zijn ze tot nu oe ook wel makkelijk Nog geen 'klachten' gehad Af en toe wat tips, maar daar zijn ze ook voor, en daar kun je tenminste wat mee (of niet natuurlijk )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_27994861
Geven/gaven jullie jullie kind van 11 maanden nog een fles?
pi_27994943
Meisje dat ik ken is 2 en krijgt 's avonds nog een fles.
Het cb raadt dat hier af en wil de tuitbeker invoeren, maar volgens het Belgische Kind en Gezin maakt het niet uit of je tuitbekers of flessen gebruikt en is een gewone beker beter. Dus er is enige verwarring.
pi_27995000
het cb was verbaasd dat ik nog een fles gaf 's ochtends en die moest er zo snel mogelijk uit. Ze mag helemaal geen flessen meer. En of ik ook de spenen wilde af leren
Vandaar dus mijn vraag
  Jubileum moderator donderdag 16 juni 2005 @ 20:09:24 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27995044
Ow Iris wordt in september 2 en krijgt nog steeds smorgens een fles pap. Gewoon omdat ze het lekker vind om langzaam op mijn schoot wakker te worden, en zolang ze dat nog zo wil houden we dat zo. Een broodje eet ze niet 's morgens dus dan liever dit.
En qua spenen...... ze heeft ook nog steeds een speentje in bed.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27995091
Hmm volgens mij krijgt dat meisje hem ook nog 's morgens inderdaad (dus niet 's avonds).. zal het eens navragen. In elk geval nog 1 fles nu en verder antilekbekers en sinds kort drinkt ze soms uit een gewoon glas.. Maar heel veel mensen houden die ene fles nog lang aan.
Speen afleren lijkt mij dan belangrijker.. maar gebruikt ze hem vaak dan?
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:13:46 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_27995184
Wij hebben bij Indy de fles met een jaar afgewend. Die kreeg er alleen nog eentje voor het slapen gaan. Ik denk dat we daar bij Thomas ook ongeveer op uit zullen komen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 16 juni 2005 @ 20:14:51 #121
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27995211
Jolie ook hoor en dat zal ook nog wel even zo blijven. Ik moet er echt niet aan denken om s morgens vroeg meteen met pap uit een bordje ofzo te beginnen. Ik was van de week bij de tandarts en hij zei dat het gemiddelde kind wel tot zeker 2 jaar een flesje melk krijgt s morgens en dat ze daar echt niet zoveel aan zullen overhouden. De hele dag uit een flesje drinken is wat anders (ik was erg nerveus geworden door een meisje van 6 met een rottend gebit en ontstoken tandvlees) en limonade erin enzo ook. Maar gewoon een flesje melk s morgens kon volgens hem geen kwaad.

Voor de mensen die gek worden van dames op het cb. Zeg gewoon dat je die praatjes niet meer wil. Ik werd er niet gek van maar vind het gewoon niet nodig. Wij komen alleen maar om te wegen en meten en prikken te halen en dan gaan we weer als we wat te vragen hebben kan dat altijd.
pi_27995694
Amber krijgt alleen nog 's ochtends een fles. En soms nog savonds (lag eraan hoeveel ze had gegeten)
Haar speentje heeft ze alleen snachts. En volgens mij alleen om in te slapen, daarna valt hij uit. Als ze dan wakker wordt graait ze even in de rondte, vind een speentje en slaapt weer verder (ze heeft er 9!!! bed)
En ik heb altijd een speentje bij me voor onderweg die krijgt ze alleen als moe is en wil slapen
pi_27996568
Janneke en zelfs Bo krijgen nog elke ochtend een warm flesje melk (zo'n avent flesje maar dan met een tuitje erop) Een half uurtje later eten ze dan brood. Of je nou sochtends een beker melk drinkt of een fles, wat maakt dat uit? Als ze er vroeg wakker zijn geef ik die flesjes in bed en slapen ze er nog een half uurtje op
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27996597
O en voordat ze naar bed gaan krijgen ze ook nog een flesje warme melk. Hebben ze hun melkbehoefte van de dag binnen. En een heerlijke rustige aflsuiting van de dag. Lekker ff bij papa en of mama liggen kroelen en een flesje drinken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27996758
Morris wordt 's ochtends tussen half 7 en 7 uur wakker en wil dan een fles pap. Die geven we in bed. Ik ga dan echt nog niet met hem aan tafel zitten om een bordje pap te geven
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_27996868
dus ik ben niet raar ofzo

ik was "geschrokken" van haar verbaasde reactie.... alsof het echt gek was dat ik haar nog een
fles gaf. Op zich trek ik me er niet veel van aan, maar die reactie van haar, deed het hem wel hoor
pi_27996899
Het zijn vaak gewoon starre trutten op het consultatieburo
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel donderdag 16 juni 2005 @ 21:14:53 #128
2628 Karin
pi_27996974
Bram krijgt ook nog steeds een fles pap 's morgens. Van een lepeltje moet hij het echt niet hebben en een broodje 's morgens gaat er gewoon niet lekker in. Moet zeggen dat ik het ook heerlijk makkelijk vind hoor, moet er niet aan denken met mijn suffe kop al brood te gaan smeren. We hebben wel eens periodes gehad dat we het proberen om ipv een fles pap een broodje geven maar dan eet hij dus amper 's ochtends. Vind het toch wel belangrijk dat hij met een gevulde maag de dag begint.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2005 @ 21:17:49 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_27997060
Hier een starre trut!! Brood eten 's morgens moeten ze gewoon leren van mij, omdat ik dat gelurk aan een fles op een gegeven moment genoeg vindt. Cas is dus al voor hij 1 was niet meer aan de pap geweest
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27997155
Alicia krijgt ook meestal nog een fles pap, brood wil ze niet en van een bord eten is eigenlijk de katten vet mesten want dan heb ze er na 2 happen genoeg van. Ze kruipt gewoon lekker tegen mij aan met d'r fles en we beginnen de dag rustig. Jayden daarentegen blieft geen pap en begint de dag met een stevig ontbijt van wel twee boterhammen en een fles melk.
  donderdag 16 juni 2005 @ 22:28:27 #131
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27999572
Oh crisis ik geef zelfs nog twee flessen op een dag s'ochtends met bambix en s'avonds met nutrix duikt het hoekkie om en gaat zich schamen

Kreeg de laatste keer te horen dat ik het gewicht van Zoë (11500 gr, lengte 80 bijna 1 jr) in de gaten moet houden terwijl ze mooi op de curve ligt (hun maatstaven) gestoord volk vind ik Krijg daar nu echt last van het ene oor in het andere oor uit
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:12:46 #132
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28001078
ik hou me hart vast met Maxim dan, die is nu al 10300 en +/- 72 en dies nog geen half jaar.
pi_28001402
Thijs krijgt hier smiddags pap van een bordje....
pi_28001479
dat is ook nogal wat martineke!

rottdog, ze zijn momenteel gewoon erg alert op te dikke kinderen, er zijn steeds meer kinderen met overgewicht. hoort dus gewoon bij het beleid om daar op tijd voor te waarschuwen. maar bij die kleintjes is er nog erg veel variatie hoor, ook binnen de groep die uiteindelijk niet te zwaar wordt. Piet vonden ze met 1,5 jaar ook aan de zware kant. ik vond het wel fijn om even gewaarschuwd te worden, had 't zelf niet zo in de gaten. ben toen gaan minderen met de tussendoortjes (die er ongemerkt wat meer ingeslopen waren met al die kraamvisite).

ik heb vanmorgen baby Yoram gezien. wat een lief jongetje, met nog zo'n echt klein babyhuiltje.
pi_28001720
oja en LadyBos, zoveel 'kan' Anna nog niet hoor. ze rolt af en toe van buik naar rug en verder ligt ze voornamelijk nog lekker op haar rug.

wat dat stimuleren betreft, het is natuurlijk goed voor de band en de ontwikkeling om af en toe echt even met aandacht iets leuks met je kind te doen, maar omgekeerd is het volgens mij ook best belangrijk om je kind bij tijd en wijlen een beetje met rust te laten, zodat het ook leert zichzelf te vermaken. en gun het een beetje zijn/haar eigen tempo, je kunt een kind ook overvragen en het gevoel geven dat 't zo niet goed genoeg is met al dat gestimuleer volgens mij.

[ Bericht 13% gewijzigd door bixister op 16-06-2005 23:40:45 ]
  donderdag 16 juni 2005 @ 23:54:38 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28002305
even een luxeprobleemje.

Demi is de laatste 2 daagjes een beetje huilerig, denk dat dat gewoon komt door de warmte.
Dat is ook niet het probleem.

Het probleem is dat alleen ik haar kan troosten, gisteren begon ze flink te huilen en Remco haalde ze uit bed en ze bleef maar huilen.
Dus Remco gaf ze aan mij en ze was meteen stil, het was niet dat ze wilde eten ofzo.
nu zag ik Remco's gezicht een beetje sip kijken en vond het ook erg sneu voor hem.
Aan de andere kant is het voor mij natuurlijk wel weer een groot compliment.

Nu vertelde ene vriendin dat het wel eens wil helpen om een gedragen shirt van Remco dan snachts bij haar te leggen, maar is dat niet een beetje overdreven?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 17 juni 2005 @ 00:02:05 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28002540
Snake, wij hebben dat ook een periode(tje) gehad en hier is het vanzelf over gegaan. Omdat ze alleen minder troost vond bij mijn vriend maar voor de rest wel vrolijk bij hem lag, hebben wij er weinig aan gedaan. Het ging vanzelf over. Maar leuk is het niet, helemaal niet voor de papa . van dat shirt heb ik nooit gehoord., misschien gewoon proberen als je wilt?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_28005869
en waarom ze er ook zo allert op zijn is dat de kinderen die nu te zwaar zijn, later vaak ook overgewicht krijgen met alle gevolgen van dien.
Hier waren de (pap) flessen ook al snel weg, toch groeiden ze als kool.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:18:11 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28006480
idd Lishe, Remco voelt zich een beetje afgewezen door Demi en dat kan ik best begrijpen.
Remco knuffelt wel veel met Demi als ze vrolijk is, wat ze normaal gelukkig ook veel is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:22:12 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_28006516
Wow, nooi stil gestaan dat een fles nog zo raar is. Liam krijgt 's morgens een papfles en ook nog wel eens melk tussendoor, is dat zo raar? Zijn speen heeft ie alleen 's nachts.
Ik ben hem nu net een beetje aan het leren uit een gewoon bekertje te drinken.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 17 juni 2005 @ 08:32:51 #141
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28006642
Volgens mij is dat echt iets dat afgeraden wordt maar wat (bijna) iedereen langer doet hoor. Jolie krijgt wel s middags melk uit een beker omdat ze dan goed wakker is en niet te veel honger heeft. Dan kunnen we het rustig proberen. Maar als we weggaan krijgt ze gewoon uit een flesje hoor.
Mijn oppaskindje van 6 heeft wel echt doordat ze altijd flesjes met limonade heeft gehad een rot melkgebit en ontstoken tandvlees etc. Daar moet ik echt niet aan denken. We weten denk ik allemaal wel hoe het voelt als je een gevoelig plekje in je mond hebt, dat wil je geen kind aan doen toch? Al is dit wel een extreem geval. Maar zoals ik al zei mijn tandarts zegt dat het echt niet zo erg is, in tegenstelling tot s avonds en dan niet meer tandenpoetsen enzo.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2005 @ 09:03:58 #142
43556 miss_dynastie
pi_28007173
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef snakelady het volgende:
Nu vertelde ene vriendin dat het wel eens wil helpen om een gedragen shirt van Remco dan snachts bij haar te leggen, maar is dat niet een beetje overdreven?
Waarom? Als jij denkt dat het wat uithaalt, en je vindt het zo sneu voor Remco, waarom niet?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 09:58:58 #143
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28008274
hebben wij hier ook gehad met Maxim en papa, tot een maand of 3 kon ik hem alleen maar troosten, en vanaf die tijd laat hij zich wel troosten door papa, maar dan wel bij de kleine dingetjes! als hij heftig huilt wil hij alleen maar naar mij, bij papa krijst hij alleen maar harder dan.
papa vond het eerst ook heel jammer en hij keek ook sneu, maar je moet niet vergeten dat Demi 9 maanden bij jou in je buik heeft gezeten en jou als vertrouwd ziet, aan papa moet gewend worden.
pi_28008393
Ik heb Damon nooit pap gegeven. Alleen opvolgmelk.

Toen hij groter werd en met de pot meeat en ' s morgens gewoon brood, wilde hij nog steeds 's avonds een fles (gewone) melk.
Hij is nu 4, gaat naar school maar nog steeds wil en krijgt hij een fles warme melk. Ik kan daar niet mee zitten.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2005 @ 10:04:14 #145
81992 Githa
pi_28008404
precies, Demi moet haar papa leren kennen

Jordy was bij mij ook veel eerder stil als bij papa, dit is wel overgegaan doordat papa gewoon lekker veel knuffelde met Jordy zodat hij zijn geur, hartslag en stem beter leerde kennen en het hem ook die troost gaf. helaas voor de papa's maar wel een heel normale reactie, nog even geduld dus Remco het ligt iig niet aan jou.
pi_28008444
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:54 schreef snakelady het volgende:
Dus Remco gaf ze aan mij en ze was meteen stil, het was niet dat ze wilde eten ofzo.
nu zag ik Remco's gezicht een beetje sip kijken en vond het ook erg sneu voor hem.
Aan de andere kant is het voor mij natuurlijk wel weer een groot compliment.
ach, dikke kans dat er een fase komt dat ze alleen maar door papa getroost wil worden... (zo heb ik dat ervaren)
pi_28008784
Snakelady dat "luxe"probleem hebben wij ook gehad, alleen bleef Mar hier telkens als hij bij hem niet 1 2 3 stil werd Thijs aan mij terug geven, daar was ik op een gegeven moment op tegen, want zo zou hij nooit rustig worden bij papa.
Dus als hij nu gaat huilen en papa is toevallig thuis, dan krijgt hij Thijs en ik ga ondertussen uit de woonkamer en ga wat opruimen/strijken/douchen en dan gaat het goed
Nu kom ik ook steeds afentoe even wat doen in de woonkamer, ik reageer nog niet veel op Thijs en Mar maar hij ziet me wel lopen en scharrelen en het gaat nog steeds goed met papa en Thijs.

Maar als hij erg overstuur is en echt niet stil te krijgen is, krijg ik Thijs terug, ik geef hem dan nog wel eens een troostborst of ff lekker dicht tegen me aan leggen.

s6 ermee, maar het gaat wel over hoor.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 10:57:42 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28009835
thnx voor de reactie's, ik hoop dat ze dadelijk idd meer naar Remco toe trekt, dat gun ik hem wel aangezien hij helemaal gek is van zijn dochter.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 11:34:46 #149
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28011151
Zeg, moet ik dan maar in een hoekje gaan zitten om me te schamen? Léon krijgt 's ochtends en 's avonds een fles pap en tussen de middag een flesje melk. Dat zijn voor hem (en voor mij ook trouwens) rustmomenten en dat houden we er voorlopig gewoon zo.
Soms moet je bij het cb maar gewoon ja knikken en vervolgens je eigen ding doen. Je weet vaak zelf wel waar je kindje wel of niet aan toe is.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28011368
Djulian krijgt ook sochtend en savonds pap.

Ik deed net heel erg schrikken.
Werd wakker en keek op de klok en zag dat het 11.15 was
Djulian zat dus gewoon in bed te brabbelen heel zachtjes tegen zijn knuffel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')